eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaElektroniczna identyfikacja zwierząt

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-23

Legnica: Elektroniczna identyfikacja zwierząt
Numer ogłoszenia: 201847 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Legnicy, pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7212100, fax 076 7212115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnica.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Elektroniczna identyfikacja zwierząt.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie elektronicznej identyfikację zwierząt według następujących zasad: 1) przeprowadzenie ankietyzacji na terenie miasta Legnicy polegającej na dokonaniu spisu powszechnego psów, weryfikacji danych, archiwizacji ankiet, 2) dostarczenie i wszczepienie chipów. Przewidywana liczba elementów do wszczepienia wynosi ok.3000 sztuk, 3) wszystkie chipy powinny być umieszczone w strzykawce jednorazowej , posiadać atesty oraz spełniać normy unijne ISO 11784 i ISO 11785 , posiadać możliwość odczytywania na granicach państwa oraz być zgodne z bazą danych ogólnopolską, 4)założenia chipów może dokonać tylko lekarz weterynarii w placówce(ach) weterynaryjnej na terenie miasta Legnicy. Placówka(i) te powinny posiadać doświadczenie oraz niezbędny sprzęt do tego typu zadań , 5) wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania oraz przeprowadzenia zawiadomień o miejscu i czasie akcji wszczepiania chipów na terenie miasta Legnicy, 6) po wszczepieniu chipa każdy właściciel otrzyma dowód potwierdzający rejestracje zwierzęcia oraz pasek identyfikacyjny Dowód potwierdzający powinien zawierać : a) dane właściciela ( imię , nazwisko, dokładny adres) b) dane zwierzęcia ( imię , gatunek, rasę , płeć , wiek , umaszczenie) c) dane identyfikacyjne(nr mikrochipa, data wszczepienia, miejsce wszczepienia ) d)podpisy weterynarza wszczepiającego chipa oraz dane kontaktowe do terenowej bazy danych oraz ogólnopolskiej bazy danych, 7)Wykonawca dostarczy 5 sztuk czytników do wszczepionych chipów identyfikujących psa z odległości min. 5 cm, 8) Wykonawca utworzy komputerową bazę danych , która będzie umożliwiać prowadzenie dokładnego rejestru oznakowanych zwierząt . Baza danych musi posiadać możliwość zintegrowania z ogólnopolską bazą danych oraz z systemem europejskich baz danych o oznakowanych zwierzętach. Baza danych musi spełniać normy unijne, 9) Wykonawca będzie zobowiązany do zamontowania dostępu do bazy danych na trzechstanowiskach u Zamawiającego( Wydział Infrastruktury Komunalnej, Straż Miejska,Schronisko dla Zwierząt), przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi bazy danych, 10) Wykonawca zapewni 3 letni bezpłatny serwis bazy danych i czytników. W trzech etapach : 1)rok 2007 - ETAP I- zachipowanie 500 szt. psów- termin wykonania usługi od daty zawarcia umowy, nie później niż do 10.12.2007r. 2)rok 2008- ETAP II- zachipowanie 1500 szt. psów- termin wykonania usługi od 16.01.2008r. nie później niż do 30.11.2008r. 3)rok 2009- ETAP III- zachipowanie ok. 1000 szt. -termin wykonania usługi od 16.01.2009r. nie później niż do 30.11.2009r. Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości usługi gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne Kod CPV wg słownika 2008: 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1)-3) ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 2. Prowadzą działalność w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia. Ocena warunku wg dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 3. Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel do obsadzenia podanych niżej stanowisk: Stanowisko: - lekarz weterynarii - min. 1 osoba Całkowite doświadczenie na danym stanowisku (ilość lat) - min. 3 lata Ilość wymaganych pracowników do wykonania zakresu zamówienia - min 1 osoba - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad.1 Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. ad.2 Ocena warunku wg dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 3 Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Osoby wskazane w wierszu załącznika, jako personel odpowiedzialny za realizację zamówienia, powinny posiadać i wykazać doświadczenie, ukończone kursy, specjalistyczne kwalifikacje. Do załącznika dołączyć np. kserokopie uprawnień, ukończonych studiów, kursów, cv itp. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnica.um.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7 , pokój nr 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8 , pokój nr 208.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.