eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drelów › Przebudowa ulicy Lipowej w miejscowości Drelów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-15

Drelów: Przebudowa ulicy Lipowej w miejscowości Drelów.
Numer ogłoszenia: 201838 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Gminy w Drelowie , ul. Szkolna 12, 21-570 Drelów, woj. lubelskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.drelow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Lipowej w miejscowości Drelów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Lipowej w miejscowości Drelów od km. 0+000 do km 0+140 , długości 0,140 km : - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych drogi w terenie równinnym 0,140 km, - mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości warstwy 15 cm za pomocą spycharek (ze złożeniem na hałdę w obrębie pasa drogowego) - 267,50 m2 - rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej - 102,42 m - rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm na podsypce piaskowej - 160,89 m2 - rozebranie obrzeży betonowych o wymiarach 6x20 cm na podsypce piaskowej - 32,30 m2 -ręczne rozebranie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej o grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 9,82 m2 - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km z mechanicznym załadunkiem- 13,04 m2 - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gruncie kat. II z transportem urobku na odległość do 5 km samochodami samowyładowczymi (odwóz nadmiaru gruntu) - 493,79 m3 - plantowanie (obrobienie na czysto) skarp nasypów i dna wykopu gruntach kat.II - 70,93 m2 - koryta wykonywane mechanicznie o głębokości do 10 cm w gruncie kat. II wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, współczynnik zagęszczenia Is=1,00 - 879,28 m2 - wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej z piasku średnioziarnistego o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu - pod konstrukcję jezdni i zjazdy - 879,28 m2 - wykonanie podbudowy pod konstrukcję jezdni i zjazdów z gruntu stabilizowanego cementem (gruntocement wykonany w betoniarce) o Rm=5,0 MPa o grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu z pielęgnacją piaskiem i wodą - 879,28 m2 - nawierzchnia ulicy z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 810,48 m2 - zjazdy z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 68,80 m2 - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 25x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 417,89 m2 - ława pod obrzeża betonowe z mieszanki betonowej o Rm=5,0 MPa - 11,70 m3 - ustawienie znaków - 7 szt. - roboty różne : ułożenie rury osłonowej typu AROT PS fi 110 mm - 12,0 m, regulacja pionowa skrzynek żeliwnych i obudów (sztyc) zasuw wodociągowych - 10 szt, regulacja pionowa studzienek telefonicznych - 1 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią Załącznika Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentu stosując formułę spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią Załącznika Nr 3 do SIWZ oraz wykazać że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 zadanie polegające na wykonaniu nawierzchni /chodniki, place ,parkingi, drogi/ z kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 100,00 tys. zł brutto. Ocena spełnienia warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów stosując formułę spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią Załącznika Nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią Załącznika Nr 3 do SIWZ oraz przedstawi, że dysponuje osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika robót dla branży drogowej, posiadającej uprawnienia budowlane, oraz informacją o podstawie dysponowania tą osobą. Ocena spełnienia warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów stosując formułę spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią Załącznika Nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drelow.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 21-570 Drelów ul. Szkolna 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 21-570 Drelów ul. Szkolna 12 /sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.