Ogłoszenie z dnia 2008-08-27
Sopot: modernizacja obiektów Wojskowego Domu Wypoczynkowego
Numer ogłoszenia: 201815 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Dom Wypoczynkowy, ul. Kilińskiego 12, 81-772 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5507877 w. 336, fax 058 6261133, 5511816.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wdw.sopot.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja obiektów Wojskowego Domu Wypoczynkowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: prace budowlane związane z modernizacją obiektów wielkość poniżej 200 000 EURO
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Oryginalny kod CPV: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Oryginalny kod CPV: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 182.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 10 000 PLN w przypadku realizacji całości zamówienia 7 000 PLN w przypadku realizacji zadania 1 3 000 PLN w przypadku realizacji zadania 2,3,4.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia . Metoda spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych do oferty należy załączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1, oraz braku podstaw o wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Formularz ofertowy na załączonym druku w specyfikacji. 3. Zestawienie robót do wykonania. 4. Kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie załączonych przedmiarów robót (zgodny układ pozycji), specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót z określeniem ilości robót, ceny jednostkowej pozycji, wartości pozycji, zestawienia sprzętu z cenami, stawkę robocizny, procentowe koszta pośrednie, zakupu i zysku. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z określeniem ich rodzaju, wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających opis jakości wykonania robót (opinia inwestora), a jeżeli okres prowadzenia zakładu jest krótszy - realizacja w tym okresie robót budowlanych o wartości w cenie brutto nie mniejszej niż wartość niniejszego zamówienia. 6. Wykaz pracowników i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywanie zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a takze zakresu wykonywanych czynności (rodzaj ukończonej szkoły, świadectwo kwalifikacyjne, a wprzypadku kierownika budowy, kierowników robót rodzaj ukończonych szkół, uczelni, potwierdzone odpisy uprawnień budowlanych, wazne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnej funkcji technicznej, wypis z centralnego rejestru osób uprawnionych potwierdzony przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uprawnienia budowlane uzyskały po dniu 01.01.1995r.). 7. Oświadczenie o wyznaczeniu osoby na funkcję koordynatora sprawujacego nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy wszystkich pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia. 8. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej przyszłego placu budowy. 9. Wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi, urządzeń, sprzętu. 10. Załączony wzór umowy. 11. Harmonogramy rzeczowo-czasowo-finansowe. 12. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej z zapisem, że wykonawca może realizować roboty budowlane (zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 13. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 i 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega badaniu bieglego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres 2007 roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 15. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeśli wykonawcą jest konsorcjum - poziom odpowiedzialności nie mniejszy niż wartość brutto niniejszego zamowienia. 16. Umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż cena brutto złożonej oferty. 17. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych - zdolność kredytową wykonawcy minimum 200 000 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert. 18. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub przedstawi zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie albo rozłożenie na raty zaległych płatności, wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert. 19. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedstawia dokumenty określone w specyfikacji - rozdział 14 punkt 11,12,13,14. 20. Wykonawca może zlecić podwykonawcy tylko roboty ujęte w zadaniu 4 to jest wykonanie pomiarów elektrycznych. 21. Warunki dodatkowe, które winien spełniać wykonawca: a/ wykona zamówienie w terminie wymaganym specyfikacją, b/ udzieli rękojmi i gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 60 miesięcy i nie więcej niż 120 miesięcy liczonych od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, c/ wyrazi zgodę na realizację faktur w terminie 28 dni od daty dostarczenia faktury, d/ wniesie zabezpieczenie należytego wykonania robót w wysokości 8% ceny ofertowej brutto, e/ wyrazi zgodę na realizację zamówienia zgodnie z warunkami specyfikacji, f/ ewentualne zastrzeżenia i zapytania do specyfikacji wykonawca złoży w siedzibie zamawiającego, nie póżniej niż na 6 dni przed terminem składania ofert, g/ w przypadku wyboru oferty wykonawca zawrze umowę w brzmieniu jak we wzorze załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wdw.sopot.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Dom Wypoczynkowy 81-772 SOPOT ul. Kilińskiego 12 (budynek wczasowy Meduza, pokój 05, tel. (0-58) 550-78-77 w.336.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojskowy Dom Wypoczynkowy 81-772 SOPOT ul. Kilińskiego 12 budynek wczasowy Meduza, pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: modernizacja obiektów Wojskowego Domu Wypoczynkowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: realizacja zadania 1- modernizacja łazienek i pokoi wczasowych w budynku Meduza.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.43.10.00-7, 45.43.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 61.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: modernizacja obiektów Wojskowego Domu Wypoczynkowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)malowanie pokoi wczasowych b)wymiana pokrycia papowego c)wykonanie pomiarów elektrycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.00.00-3, 45.26.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Budowa oraz przebudowa drogi rowerowej wzdłuż ul. Łokietka na odcinku ul. Jana z Kolna - Placu Dwóch Miast w Sopocie
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Jana z Kolna 19-21 w Sopocie - ponowne.
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ciepło i nowocześnie w szkole w Oporowie"
- "Dostosowanie (przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania) części parteru budynku Szkoły Podstawowej w Trzciannem na utworzenie placówki opieki nad dziećmi do lat 3 - klubu dziecięcego"
- Rozbudowa i nadbudowa budynku garażowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu
- Modernizacja centrum rekreacyjno-sportowego przy SP3 - II postępowanie
- wyk.robót bud.sali wykł. z pom.zaplecza techn.-gosp. oraz dostawą wyp. z wył. sprzętu audio-wizua." pn. "Modernizacja budynku dyd.Atheneum Gedanense Novum w tym sali wykładowej wraz z wyp. multim."
- Rozbudowa i przebudowa budynku Środowiskowego Domu Samopomocy oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń gospodarczych na pomieszczenia sal zajęć
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.