Ogłoszenie z dnia 2008-08-27
Kraków: Zakup i dostawę artykułów spożywczych dla MOPS w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 201755 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, fax 012 6165428.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę artykułów spożywczych dla MOPS w Krakowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla komórek organizacyjnych MOPS w Krakowie, zgodnie z asortymentem i wskazaniem Zamawiającego podanym w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Warunki dodatkowe: 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność, w terminach ustalonych umową. 2) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do dostarczanych artykułów spożywczych informacje o terminie ich przydatności do spożycia/użycia. Termin ważności artykułów, licząc od daty dostawy nie może być krótszy niż: a. 6 miesięcy: II część zamówienia poz. 4-7, b. 10 dni: I część zamówienia oraz II część zamówienia, poz. 8, c. 4 dni: II część zamówienia, poz. 1-3. 3) Wszystkie informacje, zamieszczone obok towaru lub na nim, muszą być w języku polskim. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianych artykułów w obrębie asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do specyfikacji. 5) Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert. 6) Miejsce dostawy: Magazyn Centralny MOPS w Krakowie na ul. Józefińskiej 14, w godzinach pracy Zamawiającego: pn. 9.00-17.00, wt.-pt. 7.30-15.30. 7) Wykonawca ma obowiązek zapewnić pracowników, którzy wniosą towar do Magazynu wymienionego w pkt 6). 8) Cena oferty określona stosownie do wymagań specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawiera wszystkie koszty realizacji zamówienia, 9) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji, w terminie określonym przez Zamawiającego w wezwaniu do jej podpisania. 10) W przypadku stwierdzenia, że dostarczony produkt ma zbyt krótki termin przydatności do spożycia/użycia, licząc od daty dostawy, produkt jest uszkodzony lub zepsuty, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć produkt wolny od w/w wad w terminie 2 dni od daty otrzymania reklamacji. 11) Dostawy będą wykonywane w formie dostaw częściowych na podstawie pisemnych zamówień częściowych w ilościach i asortymencie wymienionych w tych zamówieniach. 12) Opłaty za zamówienie częściowe będą dokonywane w terminie 14 dni od daty przyjęcia faktury częściowej przez Zamawiającego. 13) Wszystkie artykuły żywnościowe muszą spełniać normy wskazane w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 14) Kary umowne za nieterminową realizację przedmiotu zamówienia będą potrącane z wynagrodzenia Wykonawcy. 15) Faktura oraz dostarczony towar do Zamawiającego muszą być zgodne z zamówieniem częściowym składanym przez Zamawiającego. 16) Wykonawca ma obowiązek dostarczyć fakturę razem z dostawą towaru. W przypadku gdy faktura będzie niezgodna z dostawą bądź nie zostanie dostarczona zamówienie nie zostanie odebrane. 17) W przypadku gdy dostarczony towar jest uszkodzony lub nie zgadza się z wystawioną fakturą Wykonawca ma obowiązek odebrać całą dostawę i dostarczyć zamówiony towar w terminie do 2 dni od daty stwierdzenia nieprawidłowości.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dot..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, które muszą spełniać wykonawcy biorący udział w postępowaniu określone są w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełna nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja). Wykonawca posiadający siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu winien złożyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku: 1) podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z rejestru sądowego. 2) osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3) spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, gdy zaciągnięcie zobowiązania z tytułu realizacji zamówienia przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągania zobowiązań, a w przypadku gdy umowa spółki stanowi inaczej, umowę spółki wraz ze wskazanym w niej dokumentem upoważniającym do zaciągania w/w zobowiązań o ile dokument taki w umowie spółki jest wymagany (art. 230 kodeksu spółek handlowych), 4) wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisującej/podpisujacych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, gdy nie wynika to z w/w dokumentów. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, UWAGA: Wymienione dokumenty muszą być aktualne na dzień składania ofert. W przypadku dokumentów wymienionych w ust 1 za aktualne uważa się dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku dokumentów wymienionych w ust 5 za aktualne uważa się dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć dokumenty zgodne ze stanem faktycznym. Wniosek o zmianę wpisu w dokumencie kierowany do stosownego urzędu nie stanowi dokumentu w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginały lub kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?id=9652
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 002.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dot.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dot.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Dziennik podawczy MOPS w Krakowie ul. Józefińska 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szczegółowy termin realizacji zamówienia: Od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2008 r. Termin dostawy częściowej: do 3 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Owoce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa owoców dla komórek organizacyjnych MOPS w Krakowie, zgodnie z asortymentem i wskazaniem Zamawiającego podanym w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kiełbasa, pieczywo, jaja, dania gotowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kiełbasy, pieczywa, jaj, dań gotowych dla komórek organizacyjnych MOPS w Krakowie, zgodnie z asortymentem i wskazaniem Zamawiającego podanym w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Sukcesywne usługi drukowania i dostaw w okresie styczeń - luty 2026 roku dla Filharmonii im. K. Szymanowskiego w Krakowie"
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: "Zaprojektowanie i budowa dodatkowych jezdni wzdłuż dk 7 w m. Krzyszkowice."
- 162/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- Dostarczenie oprogramowania do automatyzacji testów penetracyjnych
- dostawa koncentratora do odparowania próbek z termostatem blokowym i wyposażeniem dla WEiP - KC-DE-zp.272-748/25
- Organizacja udziału w Międzynarodowych Targach Inwestycyjnych MIPIM 2026
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach Małych
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - mrożonki i ryby, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - owoce i warzywa, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - nabiał, produkty suche i pieczywo, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - mięs drobiowych, wieprzowych i wołowych, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
- "Dostawa produktów żywnościowych przetworzonych do Bazy Szkoleniowo-Wypoczynkowej "Lubogoszcz" w Kasince Małej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





