eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-23

Nowy Tomyśl: DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
Numer ogłoszenia: 201749 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171777 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi, ul. Poznańska 30, 64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, tel. 061 4427314, 4427311, faks 061 4422152.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla Zamawiającego zgodnie z asortymentem przedstawionym w Załączniku 1A do SIWZ -Formularzu asortymentowo- cenowym. Zamówienie zostało podzielone na pakiety od nr 1. do nr 6. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia bądź ofertę częściową na jeden bądź kilka pakietów. Wykonawca nie może złożyć oferty częściowej uwzględniającej jedynie część asortymentu lub zadań z danego pakietu. Opis poszczególnych części zamówienia (pakietów) został zamieszczony w formularzu asortymentowo -cenowym (Załącznik 1A do SIWZ). Oferowany przez Wykonawcę towar musi posiadać: - w przypadku wyrobów medycznych: wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679 ze zm.) tj. Deklarację Zgodności CE lub certyfikat CE lub Zgłoszenie do Rejestru Wyrobu Medycznego Oznaczonego Znakiem Zgodności CE, dla którego wystawiono Deklarację Zgodności; -w przypadku wyrobów biobójczych: Decyzję Ministra Zdrowia -pozwolenie na obrót produktem biobójczym; - wprzypadku wyrobów leczniczych: wymagane przepisami ustawy Prawo farmaceutyczne właściwe pozwolenie Zdrowia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego i stosowania na terenie Polski (tj. Decyzję Ministra Zdrowia) -w przypadku produktów kosmetycznych: dokument potwierdzający wprowadzenie do obrotu zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z 30 listopada 2009r. tj. notyfikacja w systemie: Cosmetic Products Notification Portal. - w dniu dostawy nie krótszą niż 6 miesięczną datę przydatności do użytku. Wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: -Realizacja dostaw przedmiotu zamówienia odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zamówień wysyłanych faksem, e-mailem lub zgłaszanych telefonicznie określających rodzaj oraz ilość zamawianego towaru w ciągu 48 godzin od złożonego zamówienia. Dostawy odbywać się będą w godzinach od 7:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku do magazynu apteki szpitalnej w Nowym Tomyślu przy ul. Sienkiewicz 3. -Ilości podane w załączniku 1A są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia) ilości poszczególnych pozycji asortymentu oferowanego w ramach wartości umowy w zależności od potrzeb, przy zachowaniu niezmienionych cen poszczególnych produktów zamówienia. -Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki dostarczenia towaru nieodpowiedniej jakości. -Wystawiana faktura zawierać winna numer umowy (SPZOZ.NT .) na podstawie której została wystawiona. -W przypadku Pakietu nr 2 Zamawiający wymaga użyczenia w ramach ceny ofertowej ok. 10 szt. dozowników automatycznych. Informacja dodatkowa: W posiadaniu Zamawiającego znajduje się system dozowania Sterisol. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania preparatów myjących, odkażających i pielęgnujących do higieny rąk, Zamawiający wymaga zaoferowania preparatów pochodzących od jednego producenta, w opakowaniach dostosowanych odpowiednio do posiadanego systemu dozowania oraz posiadających opinię producenta dozowników potwierdzającą, że ww. opakowania są dostosowane do ww. systemu dozowania. Karty charakterystyki oraz ulotki informacyjne producenta zaoferowanych środków Wykonawca winien również przesłać wraz z umową w formie załącznika na nośniku elektronicznym (np. płyta CD) oraz w wersji papierowej. Dane umieszczone na nośniku elektronicznym powinny być opisane nazwą zaoferowanego środka, którego dotyczą. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia przedstawione są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5. do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 24.45.50.00 - Środki odkażające .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SCHULKE POLSKA Sp. z o. o, ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10094,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10893,21

  • Oferta z najniższą ceną: 10893,21 / Oferta z najwyższą ceną: 10893,21

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDILAB Firma Wytwórczo -Usługowa Sp. z o. o., ul. Niedźwiedzia 60, 15-531 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14303,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16339,53

  • Oferta z najniższą ceną: 16339,53 / Oferta z najwyższą ceną: 16339,53

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDILAB Firma Wytwórczo -Usługowa Sp. z o. o., ul. Niedźwiedzia 60, 15-531 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4370,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4574,98

  • Oferta z najniższą ceną: 4574,98 / Oferta z najwyższą ceną: 4574,98

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego CENTROWET-CEZAL Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 133/135, 60-543 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1504,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2079,94

  • Oferta z najniższą ceną: 2079,94 / Oferta z najwyższą ceną: 2145,59

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego CENTROWET-CEZAL Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 133/135, 60-543 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23166,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26511,06

  • Oferta z najniższą ceną: 26511,06 / Oferta z najwyższą ceną: 30831,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 2. SCHULKE POLSKA Sp. z o. o., ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2770,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2648,92

  • Oferta z najniższą ceną: 2648,92 / Oferta z najwyższą ceną: 2648,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.