Ogłoszenie z dnia 2008-08-27
Ślemień: Dostawa samochodu 9 - cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych ( na wózkach inwalidzkich).
Numer ogłoszenia: 201727 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ślemień, Ślemień 430, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslemien.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu 9 - cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych ( na wózkach inwalidzkich)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Parametry techniczne jakie musi spełniać oferowany samochód: silnik o mocy co najmniej 100 KM silnik wysokoprężny o pojemności do 2,0 litrów rodzaj napędu przedni wspomaganie układu kierowniczego system ABS ze wspomaganiem nagłego hamowania Brake Assist poduszka powietrzna dla kierowcy oświetlenie kabiny oraz przedziału pasażerskiego boczne drzwi przesuwane z prawej strony tylne drzwi dwuskrzydłowe podsufitka w przedziale pasażerskim boczne listwy w przedziale pasażerskim podłoga w przedziale pasażerskim antypoślizgowa antypoślizgowy próg przy drzwiach przesuwanych przeszklenie całego samochodu , szyby boczne przyciemniane siedzenia z trzy punktowymi pasami bezpieczeństwa w pierwszym rzędzie ( fotel kierowcy + 2 miejscowa kanapa pasażerska) siedzenia z biodrowymi pasami bezpieczeństwa w drugim rzędzie stałe demontaż podłogi fabrycznej ( zamontowanie szyn podłogowych do mocowania 1 wózka inwalidzkiego) zamontowanie dodatkowych kierunkowskazów w tylnej części dachu ( włączenie świateł awaryjnych ) podczas wprowadzenia osoby niepełnosprawnej do pojazdu. siedzenia z biodrowymi pasami bezpieczeństwa w trzecim rządzie , szybki demontaż, po zdemontowaniu stelaża możliwość zamontowania jednego wózka inwalidzkiego 3 rząd 1 miejsce mocowania wózka pasy do mocowania 1 osoby niepełnosprawnej pasy do mocowania 1 wózka osoby niepełnosprawnej platforma najazdowa autoalarm komplet kół zimowych elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne centralny zamek zdalnie sterowany gwarancja mechaniczna na 24 miesiące bez limitu kilometrów gwarancja na perforację karoserii 10 lat Samochód winien mieć homologację auta osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych ( na wózkach inwalidzkich)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.60.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wpłaty wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 8.1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8.1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i organizacyjny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 8.1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 8.1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania i udzielenie zamówienia. 8.2.Ocena spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 8.1. Nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 9 niniejszej specyfikacji, przedłożonych przez Wykonawców w ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1.Dokumenty podmiotowe: 9.1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 9.1.2.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - wymagana w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów (dotyczy także spółek cywilnych). 9.1.3.Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisywania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów. 9.1.4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.1.5.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji - Załącznik nr 3 a) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw podobnych do przedmiotu zamówienia. b) Wykaz osób i podmiotów które, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia c) Polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 9.2.Dokumenty przedmiotowe 9.2.1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wraz z wyceną poszczególnych elementów zamówienia 9.2.2.Parafowany wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej umowy - Załącznik nr 2. 9.3.Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą 9.3.1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą,( potencjalni oferenci z innych państw członkowskich), przystępując do postępowania przetargowego zobowiązani są do przedłożenia dokumentów równoważnych odpowiadających polskim dokumentom wymaganym przez zamawiającego tj. Odpowiedniki zaświadczeń z ZUS-u, Krajowego Rejestru Karnego, Urzędu Skarbowego, Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Składa odpowiedni dokument lub dokumenty , potwierdzające, że: 9.3.1.1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 9.3.1.2. nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. 9.3.2.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 9.3.1.1. i 9.3.1.2., można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie dostawcy lub wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.3.3.Dokumenty, o których mowa w podpunktach 9.3.1. i 9.3.2. są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 9.4.Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofert: 9.4.1.W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów, Zamawiający dopuści taką ofertę, gdy załączona do oferty Umowa Konsorcjum (umowy spółki cywilnej) w sposób nie budzący wątpliwości określa: a) podmioty odpowiedzialne za złożoną ofertę i wykonanie zamówieniach, b) zasady reprezentacji (ustanowiony pełnomocnik - do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy, składający wadium - wyłącznie, gdy wadium wnoszone zostaje w pieniądzu), c) zasady odpowiedzialności, w tym w szczególności zasadę odpowiedzialności solidarnej (art. 369 k.c.) za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, d) czas trwania umowy. 9.4.2.Nie dopuszcza się umowy, o której mowa w punkcie 9.4.1., w formie przedwstępnej oraz zawartej pod warunkiem zawieszającym. 9.4.3.W przypadku złożenia oferty przez Konsorcjum lub spółkę cywilną, do oferty należy załączyć dokumenty, określone w punkcie 9.1., wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów. 9.4.4.Załączone do oferty dokumenty wymienione w pkt. 9.2. będą traktowane jako wspólne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień 430 pow.żywiecki woj.śląskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień 430 ( sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zakup finansowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych , w ramach obszaru B pilotażowego programu pn Uczeń na wsi pomoc w zdobyciu wykształcenia przez osoby niepełnosprawne zamieszkujące gminy wiejskie oraz gminy wiejsko-miejskie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu 9-osobowego do przewozu osób ze szczególnymi potrzebami w ramach projektu "Dostępny samorząd 2.0"
- "Zakup samochodu typu bus do przewozu osób niepełnosprawnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Dorohusku"
- Zakup samochodu dostawczego do 3,5 tony dla Muzeum Okręgowego im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy.
- Dostawa samochodu transportowego dla Zespołu Szkół im. Ks. Józefa Tischnera w Dobczycach
- "Zakup i dostawa 9-osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych" (II postępowanie)
- "Zakup 9-osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w ramach realizacji projektu współfinansowanego ze środków PFRON: "Programu wyrównywania różnic między regionami III".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





