Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-25
Poznań: Dostawa urządzeń komputerowych.
Numer ogłoszenia: 201719 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Jana Kochanowskiego 2A, 60-844 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8412743, 8412740, faks 061 8412744.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń komputerowych z podziałem na 9 części: CZĘŚĆ NR 1, w której skład wchodzi następujący asortyment: 1. Komputer biurowy z oprogramowaniem - 4 komplety 2. Laptop - 3 komplety 3. Drukarka laserowa monochromatyczna - 5 sztuk 4. Skaner - 3 sztuki 5. Materiały informatyczne - 31 sztuk 6. Monitor LCD - 3 sztuki CZĘŚĆ NR 2, w której skład wchodzi następujący asortyment: 1. Stacja robocza z oprogramowaniem - 3 komplety 2. Drukarka laserowa monochromatyczna - 3 sztuki 3. Pamięć przenośna typu PenDrive - 6 sztuk CZĘŚĆ NR 3, w której skład wchodzi następujący asortyment: 1. Stacja robocza z oprogramowaniem - 1 komplet 2. Drukarka laserowa monochromatyczna - 2 sztuki 3. Materiały eksploatacyjne - 2 sztuki 4. Pamięć przenośna typu PenDrive - 4 sztuki CZĘŚĆ NR 4, w której skład wchodzi następujący asortyment: 1. Pamięć przenośna typu PenDrive - 10 sztuk CZĘŚĆ NR 5, w której skład wchodzi następujący asortyment: 1. Stacja robocza z oprogramowaniem - 3 komplety 2. Laptop - 2 komplety 3. Drukarka laserowa sieciowa monochromatyczna - 1 sztuka 4. Pamięć przenośna typu PenDrive - 12 sztuk CZĘŚĆ NR 6, w której skład wchodzi następujący asortyment: 1. Materiały informatyczne - 172 sztuki CZĘŚĆ NR 7, w której skład wchodzi następujący asortyment: 1. Materiały eksploatacyjne do drukarek - 75 sztuk CZĘŚĆ NR 8, w której skład wchodzi następujący asortyment: 1. Materiały informatyczne i eksploatacyjne do drukarek - 57 szt. 2. Pamięć przenośna typu PenDrive - 10 sztuk CZĘŚĆ NR 9, w której skład wchodzi następujący asortyment: 1. Stacja robocza z oprogramowaniem - 106 kompletów 2. Drukarka laserowa sieciowa monochromatyczna - 40 sztuk..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.23.21.10-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: a) dla cz. 1 - 450,00 złotych, b) dla cz. 2 - 200,00 złotych, c) dla cz. 3 - 100,00 złotych, d) dla cz. 5 - 250,00 złotych, e) dla cz. 6 - 600,00 złotych, f) dla cz. 7 - 400,00 złotych, g) dla cz. 9 - 6 000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu: przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w banku NBP Odział Okręgowy w Poznaniu nr 75 1010 1469 0046 0413 9120 0000, z adnotacją -Wadium -Dostawa urządzeń komputerowych - nr sprawy ZZP-2380-132/11 2) w jednej z poniżej podanych form: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 ze zm.), poprzez dostarczenie Zamawiającemu oryginału dokumentu oraz złączenie do oferty kopii oryginału poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej wypłaty, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w rozdziale X pkt 1 SIWZ. 4. Zamawiający zwróci bądź zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą wykonanie lub wykonywanie co najmniej: a) dla części nr 1 - jednej dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto, oraz potwierdzą, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie; b) dla części nr 2 - jednej dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 4 000,00 zł brutto, oraz potwierdzą, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie; c) dla części nr 3 - jednej dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 zł brutto, oraz potwierdzą, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie; d) dla części nr 5 - jednej dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto, oraz potwierdzą, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie; e) dla części nr 6 - jednej dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 12 500,00 zł brutto, oraz potwierdzą, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie; f) dla części nr 7 - jednej dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych o wartości nie mniejszej niż 8 500,00 zł brutto, oraz potwierdzą, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie; g) dla części nr 9 - jednej dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 130 000,00 zł brutto, oraz potwierdzą, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie; W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę do większej liczby części (1, 2, 3, 4, 5, 6 i 8), Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu, gdy Wykonawca wykaże wykonanie lub wykonywanie jednej dostawy sprzętu komputerowego o wartości najwyższej spośród Wymaganych przez Zamawiającego w pkt a, b, c, d, e i g, na które Wykonawca składa ofertę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej w załączniku nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: dla części nr IX http://www.ppp.pwpw.pl
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w pkt 1 - 4 i na określonych w nich warunkach: 1. Zmiana terminu dostawy: 1) zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie; 2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy; 3) zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 - 3 termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. W przypadku wystąpienia przesłanek, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1 - 3 Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o ich zaistnieniu oraz o planowanym terminie dostawy. 3. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: 1) zmiany spowodowane nieprzewidywalną koniecznością dostawy towarów nie wymienionych w umowie - Zamawiający w powyższym przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennych, równoważnych (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych; Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej umowie; 2) dopuszczalna jest zmiana sposobu realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę na realizację o lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu umowy. 4. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: 1) dopuszczalne są zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego; 2) zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. 5. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu
ul. Dąbrowskiego 17a
Sekcja ds. Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 17a Sekcja ds. Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa urządzeń komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 1, w której skład wchodzi następujący asortyment: 1. Komputer biurowy z oprogramowaniem - 4 komplety 2. Laptop - 3 komplety 3. Drukarka laserowa monochromatyczna - 5 sztuk 4. Skaner - 3 sztuki 5. Materiały informatyczne - 31 sztuk 6. Monitor LCD - 3 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzeń komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 2, w której skład wchodzi następujący asortyment: 1. Stacja robocza z oprogramowaniem - 3 komplety 2. Drukarka laserowa monochromatyczna - 3 sztuki 3. Pamięć przenośna typu PenDrive - 6 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa urządzeń komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 3, w której skład wchodzi następujący asortyment: 1. Stacja robocza z oprogramowaniem - 1 komplet 2. Drukarka laserowa monochromatyczna - 2 sztuki 3. Materiały eksploatacyjne - 2 sztuki 4. Pamięć przenośna typu PenDrive - 4 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.21.23.10-8, 30.23.46.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa urządzeń komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 4, w której skład wchodzi następujący asortyment: 1. Pamięć przenośna typu PenDrive - 10 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.46.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa urządzeń komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 5, w której skład wchodzi następujący asortyment: 1. Stacja robocza z oprogramowaniem - 3 komplety 2. Laptop - 2 komplety 3. Drukarka laserowa sieciowa monochromatyczna - 1 sztuka 4. Pamięć przenośna typu PenDrive - 12 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.23.21.10-8, 30.23.46.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa urządzeń komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 6, w której skład wchodzi następujący asortyment: 1. Materiały informatyczne - 172 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.74.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa urządzeń komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 7, w której skład wchodzi następujący asortyment: 1. Materiały eksploatacyjne do drukarek - 75 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa urządzeń komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Materiały informatyczne i eksploatacyjne do drukarek - 57 szt. 2. Pamięć przenośna typu PenDrive - 10 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12-9, 30.23.46.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa urządzeń komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 9, w której skład wchodzi następujący asortyment: 1. Stacja robocza z oprogramowaniem - 106 kompletów 2. Drukarka laserowa sieciowa monochromatyczna - 40 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
- Dostawa samochodu ciężarowego, walca stalowego i ciągnika rolniczego z osprzętem i przyczepką transportową
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Doktorskiej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Dostawa klastra obliczeniowego i oprogramowania inżynierskiego
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Urzędu Pracy w Radomiu
- Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia audiowizualnego wraz z montażem/instalacją i konfiguracją na potrzeby BCU w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej) w Starym Brześciu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





