Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-27
Warszawa: Dostawa narzędzi ręcznych, elektronarzędzi oraz wyrobów ściernych.
Numer ogłoszenia: 201719 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: P.P.U.P. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Warszawie, ul. Świętokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8264411,5053524, fax 022 8264411, 5053358,5053524.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi ręcznych, elektronarzędzi oraz wyrobów ściernych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę m.in.: frez - pilnik - 30 szt; młotki ślusarskie - 80 szt.; wkrętaki - 538 szt.; grzechotki - 63 szt.; klucze nasadowe - 45 szt.; klucze oczkowo - płaskie - 480 szt.; końcówki do wkrętarki śrub - 260 szt.; nasadki sześciokątne udarowe długie - 220 szt.; nasadki sześciokątne - 216 szt.; wózki narzędziowe - 8 szt.; wiertarki - 22 szt.; szlifierki - 15 szt.; płótna ścierne - 3000 szt.; ściernice - 1750 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.62.00.00 - Narzędzia Kod CPV wg słownika 2008: 44.51.00.00 - Narzędzia Oryginalny kod CPV: 29.45.00.00 - Pneumatyczne lub silnikowe narzędzia ręczne Kod CPV wg słownika 2008: 42.65.00.00 - Pneumatyczne lub silnikowe narzędzia ręczne Oryginalny kod CPV: 26.91.00.00 - Wyroby ścierne Kod CPV wg słownika 2008: 14.81.00.00 - Wyroby ścierne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium - 3000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 50000,00 zł.; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. legitymują się polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 20000,00 zł.; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do cewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - co najmniej dwie, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 50000,00 zł.; 3) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 20000,00 zł.; 5) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 6) dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-poska.pl/o firmie/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Warszawie, 00 - 941 Warszaw, ul. Świętokrzyska 31/33, III piętro, pok nr 1 (Dział Zamówień Publicznych).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 11:30, miejsce: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Warszawie, 00 - 941 Warszawa, ul. Świętokrzyska 31/33, III piętro, pok. nr 1 (Dział Zamówień Publicznych)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu: Powiatowy magazyn zarządzania kryzysowego etap I.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Wielgomłyny w zakresie zadań własnych - z podziałem na części.
- Dostawa sprzętu do zabezpieczenia działań z zakresu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- "Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej"
więcej: Wyroby ścierne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





