Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa drobnego sprzętu gospodarczego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, do kontaktów: Agnieszka Wrona, ul. Mieszczańska 9, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7663674, fax 071 7663699, e-mail: rzi@rzi.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rzi.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drobnego sprzętu gospodarczego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wrocław, Głogów, Kłodzko, Legnica, Oleśnica, Brzeg, Duninów, Opole, Jastrzebie Śląskie, Krapkowice, Bolesławiec, Świętoszów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego na rzecz WAK będących w zarządzie RZI. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia powinien posiadać Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.20.00.00 - Wyroby rolno - chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.45.00.00 - Wyroby rolno-chemiczne 28.26.10.00 - 28.26.10.00 Oryginalny kod CPV: 28.62.12.00 - Narzędzia ogrodnicze Kod CPV wg słownika 2008: 44.51.12.00 - Narzędzia ogrodnicze Oryginalny kod CPV: 28.62.20.00 - Różne narzędzia ręczne Kod CPV wg słownika 2008: 44.51.20.00 - Różne narzędzia ręczne Oryginalny kod CPV: 36.67.30.00 - Różnego rodzaju miotły i szczotki Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa drobnego sprzetu gospodarczego objemuje: - Grabie do liści metalowe, - Kosy, - Ścierki, - Szpadle ogrodowe z trzonkiem, - Łopaty do piasku z trzonkiem - piaskówki - Środek chwastobójczy do roślin - Trawa - nasiona - Motyka ogrodowa (150x80) - Nożyce szpalerowe do żywopłotu - Zgarniacz do śniegu metalowy z trzonkiem - Opryskiwacz na pasku - Szufla do węgla duża - Stojak na worki - Taczka metalowa z gumowym kołem - Wiadro ocynkowane 12 l. - Zmiotka + szufelka - komplet - Trzonek do łopaty - Trzonek do szpadli - Kij do miotły, do MOP z gwintem - Kij do grabi drewniany - MOP - komplet - MOP - myjka sznurkowa 35 cm - Miotła brzozowa - MOP płaski z kijem i myjką - Miotła uliczna \Sorgo\ - Miotła uliczna drewniana z trzonkiem - Szczotka ryżowa z kijem - Szczotka do WC + pojemnik - Miotła do zamiatania drewniana z kijem - Apteczka - Ściągacz do wody metalowy z kijem - Dozownik do mydła w płynie o poj. 1 l. - Kosz plastykowy z pokrywą uchylną na śmieci - Kosz zewnętrzny uchylny (90 l.) - Żarówki - Świetlówki = Przedłużacze elektryczne - Baterie - Lustra łazienkowe białe z półką - Szafki na gasnice itp. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.07.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 10. 000,00 zł. Wadium musi się znaleźć na koncie (pieniądz) lub w kasie - (bud. nr 50, pok. 10)do dnia 18.04.2007r. do godz. 9.00. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąśc udział Wykonawcy, którzy spełniaja wymogi art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z art. 24 Ustawy Pzp., a także Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki wymagane od Wykonawców sptrawdzane bedą na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodnośc formy i treść dokumentów z wymaganiami w specyfikacji oraz właściwe potwierdzenie kserokopii dokumentów z oryginałem. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający bedzie sie kierował zasadą spełnia/ nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - informacje ogólne o wykonawcy - Formularz Nr 1, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Formularz Nr 2, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. - Do ofery należy dołączyć karty charakterystyki oferowanych przedmiotów niebezpiecznych lub chemicznych wystawione wyłącznie przez producentów oraz atesty dla sprzetu związanego z higieną osobistą.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację można otrzymać po uprzednim wpłaceniu na ww. kwoty do kasy znajdującej się w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.04.2007, godzina 12:00, Siedziba Zamawiającego - świetlica.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.03.2007.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie budowy farmy fotowoltaicznej o mocy 1,5 MW wraz z magazynem energii
- SZP/243-352/2025 Dostawa serwera GPU w ramach potrzeb Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej
- Dostawy środków czyszczących i piorących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Remont budynku przy ul. Pilczyckiej 114 we Wrocławiu związany ze zmianą systemu ogrzewania.
- Dostawa licencji Microsoft 365 A3 EDU dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Olimpijczyków Polskich we Wrocławiu umożliwiającej rozszerzenie istniejącego środowiska Microsoft 365
- KPO 3 - 1.1 - Kardiologia - Modernizacja i przebudowa części IV piętra budynku A w zakresie przebudowy pomieszczeń Oddziału Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego oraz węzłów sanitarnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- Dostawa środków czystościowych dla Szpitala Nowowiejskiego.
- Dostawa sprzętu, materiałów i środków niezbędnych do działań w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej
- UTWORZENIE ŻŁOBKA NR 1 PRZY UL. PUŁASKIEGO 7A W MYSZKOWIE - ZAD. DOF. W RAMACH PROGR. AKTYWNY MALUCH +2022-2029: CZ. 1 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA ŻŁOBKA CZ. 2 - SPRZĘT AGD I SPRZĘT ELEKTRONICZNY
- Modernizacja zaplecza oraz zasad prowadzenia gospodarki odpadami na terenie Gminy Kuryłówka w oparciu o składowe zadania częściowe
więcej: Wyroby rolno-chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





