eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzegomWYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO I WYKONAWCZEGO MODERNIZACJI I ROZBUDOWY OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W STRZEGOMIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-22

Strzegom: WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO I WYKONAWCZEGO MODERNIZACJI I ROZBUDOWY OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W STRZEGOMIU
Numer ogłoszenia: 201684 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegom, ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, tel. (074) 856-05-99, fax (074 ) 856-05-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO I WYKONAWCZEGO MODERNIZACJI I ROZBUDOWY OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W STRZEGOMIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na modernizację i rozbudowę oczyszczalni ścieków w Strzegomiu zgodnie ze studium warunków i możliwości oraz koncepcji rozbudowy oczyszczalni ścieków w Strzegomiu opracowanej przez Instytut Ochrony Środowiska we Wrocławiu w czerwcu 2007r. CPV - 74 00 00 00 - 9. Dokumentacja projektowa winna zawierać: 1/ projekty budowlane i wykonawcze wszystkie branże - 6 egzemplarzy (w tym 3 egzemplarze z oryginalnymi uzgodnieniami ZUDP), 2/ kosztorysy inwestorskie - 2 egzemplarze, 3/ przedmiary robót oddzielnie dla każdej branży - 2 egzemplarze, 4/ szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egzemplarze 5/ informacje dotyczące BIOZ - 3 egzemplarze, 6/ operat wodno-prawny - jeżeli będzie wymagany 3 egzemplarze, 7/ studium wykonalności rozbudowy oczyszczalni ścieków zgodnie z wytycznymi do programów operacyjnych, z których współfinansowane będą inwestycje środowiskowe - 3 egzemplarze. Przy opracowywaniu studium wykonalności należy uwzględnić ewentualność zmiany opracowania wynikającej ze zmian kosztorysowych, 8/ instrukcję rozruchu oczyszczalni ścieków, 9/inne wymagane uzgodnienia, ekspertyzy i oświadczenia niezbędne do realizacji inwestycji, 10/ wypisy z rejestru gruntów ze zgodami właścicieli i władających, Dokumenty należy również wykonać i przekazać w wersji elektronicznej - na płycie CD z rozszerzeniem pdf, kosztorysy i przedmiary z rozszerzeniem ath. Projektant we własnym zakresie, własnym kosztem i staraniem pozyska wszystkie potrzebne materiały i uzgodnienia do wykonania dokumentacji projektowej między innymi: 1/ aktualne mapy do celów projektowych w skali 1:500 z wypisami z ewidencji gruntów, 2/ badania geologiczne gruntu, 3/ wszelkie uzgodnienia branżowe, środowiskowe, Zakładu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej oraz decyzję o pozwoleniu na budowę w Starostwie Powiatowym w Świdnicy. Dokumentacja projektowa powinna zostać wykonana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004 nr 202, poz. 2072 z późn. zm.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 3000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. wykonali minimum jedną dokumentację projektową na rozbudowę lub budowę oczyszczalni ścieków o wartości nie mniejszej niż 300 000 złotych; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia warunek/nie spełnia warunku. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: * Dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej). 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat, wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegom.pl/strony/przetargi.htm lub www.zp.strzegom.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Rynek 38 58-150 Strzegom.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.