Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Tychy: dostawa produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Miejskiego w Tychach Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Miejski w Tychach, do kontaktów: Robert Wontek, Dorota Spyra, ul. Cicha 27, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 7808704, 7808735, fax 032 7808735, 7808704, e-mail: dgtsmtychy@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Miejskiego w Tychach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Szpital Miejski w Tychach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Miejskiego w Tychach. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, spełniający następujące warunki: - zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy, - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, - przedstawili ofertę zgodną z wymogami ustawy i SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych na kwotę: 402 013,25 zł netto. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Łączne - 8040,21 Pakiet nr I - 2867,37; Pakiet nr II - 203,50; Pakiet nr III - 97,83; Pakiet nr IV - 67,15; Pakiet nr V - 200,00; Pakiet nr VI - 50,00; Pakiet nr VII - 1524,56; Pakiet nr VIII - 97,80; Pakiet nr IX - 36,70; Pakiet nr X - 155,50; Pakiet nr XI - 701,80; Pakiet nr XII - 609,25; Pakiet nr XIII - 26,00; Pakiet nr XIV - 31,15; Pakiet nr XV - 975,80; Pakiet nr XVI - 395,80. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, spełniający następujące warunki: - zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy, - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, - przedstawili ofertę zgodną z wymogami ustawy i SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Weryfikacja przedstawionych dokumentów oferenta przez komisję przetargową. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty : a. oświadczenie określone w art. 24 i art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3, b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert, d. zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o niezaleganiu z opłatą składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert, e. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 26 ust. 4 ustawy o zamówieniach publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, f. bilanse oraz rachunki zysków i strat, a w przypadku oferentów nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacje określające obroty, zyski oraz należności i zobowiązania - za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, g. umowę podmiotów występujących wspólnie (o ile dotyczy oferenta), h. dowód wniesienia wadium, i. oryginalne pełnomocnictwo (w przypadku podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez oferenta), j. informację z banku, potwierdzającą zdolność kredytową oferenta, k. dokumenty zezwalające na prowadzenie obrotu w zakresie objętym zamówieniem, I. oświadczenie oferenta o posiadanych świadectwach rejestracji i atestach oferowanych produktów leczniczych, m. zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 4).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 40 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.05.2007, godzina 11:15, Szpital Miejski w Tychach.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.03.2007.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Cyganerii 16/11 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Serwis biogazowych agregatów prądotwórczych z możliwością składania ofert częściowych
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM IV
- Zadanie 1: Wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne typu LED wraz z robotami bud. w SP nr 10 . Zadanie 2: Wymiana opraw oświetlen. na energooszczędne typu LED wraz z robotami bud. w ZS nr 4.
- Wykonanie robót budowlanych dla potrzeb realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja podcieni wraz z wykonaniem izolacji ścian fundamentowych części wschodniej w MDK nr 2 przy ul. Elfów."
- Rozbudowa ul. Przemysłowej od ul. Metalowej do ul. Urbanowickiej w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków opatrunkowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej
- Dostawa nici chirurgicznych, staplerów oraz opatrunków dla SPZOZ w Sanoku
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA APTEKI SZPITALNEJ SPZOZ W HRUBIESZOWIE
- "Sukcesywna dostawa materiałów do sterylizacji dla SZOZnMiD w Poznaniu"
- Dostawa systemu do krioablacji guzów nerki wraz z użyczeniem konsoli do krioablacji
- DOSTAWA SPRZĘTU ORAZ MEDYCZNYCH ŚRODKOW MATERIAŁOWYCH Nr sprawy: MED/146/IP/2025
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.