Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-27
Młodzieszyn: PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DO SZKÓŁ
PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY MŁODZIESZYN
W ROKU SZKOLNYM 2008/2009
Numer ogłoszenia: 201624 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Młodzieszynie, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, woj. mazowieckie, tel. 046 8616784, fax 046 8616784.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ugmlodzieszyn.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY MŁODZIESZYN W ROKU SZKOLNYM 2008/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół podstawowych na terenie Gminy Młodzieszyn w roku szkolnym 2008/2009 w postaci: obiadów - zup regeneracyjnych i drugich dań (na przemian w kolejne dni nauki szkolnej w myśl schematu: poniedziałek - zupa, wtorek - drugie danie, środa - zupa, czwartek - drugie danie, etc.) dla Szkoły Podstawowej w Janowie, Szkoły Podstawowej w Kamionie. 3.2 Posiłek określony w pkt.3.1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) z uwzględnieniem zmianowości winien składać się z następujących zestawów: a) zupa pomidorowa z ryżem: 0,5litra, pieczywo: 80 gram, baton; b) kotlet mielony: 100 gram, surówka z białej kapusty: 150 gram, pieczywo: 80 gram; c) zupa pieczarkowa: 0,5litra, pieczywo: 80 gram, pomarańcza; d) pierogi z mięsem: 300 gram, surówka z czerwonej kapusty: 150 gram, kiwi; e) naleśniki z serem: 2 sztuki, śmietana; f) medalion z piersi indyka: 100 gram, surówka z marchewki z jabłkiem: 150 gram, pieczywo: 80 gram; g) zupa fasolowa: 0,5litra, pieczywo: 80 gram, jabłko; h) kotlet rybny: 100 gram, surówka z kiszonej kapusty: 150 gram, pieczywo: 80 gram; i) krupnik: 0,5litra, pieczywo: 80 gram, baton; j) pierogi z kapustą i mięsem: 300 gram, banan; k) krokiety z pieczarkami i kapustą: 2 sztuki, pomarańcza; l) zupa ogórkowa: 0,5litra, pieczywo: 80 gram, baton; m) kotlety z piersi kurczaka: 100 gram, surówka z białej kapusty: 150 gram, pieczywo: 80 gram, sok w kartoniku: nie mniej iż 150 ml; n) kapuśniak z kiszonej kapusty: 0,5litra, pieczywo: 80 gram, ciastko pakowane; o) pierogi z serem i śmietaną: 300 gram, banan; p) kotlet jarski: 80 gram, surówka z czerwonej kapusty: 150 gram, pieczywo: 80 gram; q) zupa pomidorowa z makaronem: 0,5litra, pieczywo: 80 gram, baton; r) kotlety mielone: 100 gram, surówka z marchwi: 150 gram, pieczywo: 80 gram, sok w kartoniku nie mniej iż: 150 ml; s) zupa jarzynowa: 0,5litra, pieczywo: 80 gram, jabłko; t) naleśniki z serem: 2 sztuki, pomarańcza. 3.3 Ilość posiłków określona w pkt.3.1 SIWZ uzależniona jest od ilości dożywianych dzieci w szkole (na dzień 20 sierpnia 2008 r. ilość uczniów, którzy objęci będą w roku szkolnym 2008/2009 programem dożywiania wynosi 17, na koniec roku szkolnego 2007/2008 programem dożywiania objętych było 59 uczniów). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości posiłków w czasie realizacji zamówienia. Zaoferowana cena za przygotowanie i dostarczenie posiłku o którym mowa w pkt. 3.1 nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć gorące posiłki w pojemnikach termoizolacyjnych lub termosach z blachy nierdzewnej, zapewniających odpowiednie warunki higieniczno - sanitarne. W pozostałym zakresie pożywienie winno zostać dostarczone w sposób zapewniający przestrzeganie odpowiednich warunków higieniczno - sanitarnych. 3.5 Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia posiłków do danej szkoły podstawowej wraz z zastawą stołową jednorazowego użytku składającą się (w zależności od zapotrzebowania) z talerza głębokiego, talerza płaskiego, łyżki, widelca, noża. Wykonawca jest zobowiązany do utylizacji resztek i odpadów pokonsumpcyjnych. 3.6 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu wykazu proponowanych posiłków stanowiących przedmiot umowy - jadłospisu z co najmniej 30 - dniowym wyprzedzeniem. Do zrealizowania umowy wymagana jest akceptacja w/w wykazu - jadłospisu przez Zamawiającego. 3.7 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć posiłki w dni nauki szkolnej do szkół podstawowych w terminie uzgodnionym w Dyrektorem poszczególnych placówek oświatowych, i tak: a) Szkoła podstawowa w Janowie: tel. (0-46) 861 66 19; b) Szkoła podstawowa w Kamionie: tel. (0-46) 861 70 02; 3.8 Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykupienia u Wykonawcy posiłków przez uczniów, którzy nie są objęte programem dożywiania, za cenę określoną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 3.9 Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 55.52.31.00-3 Usługi w zakresie posiłków szkolnych, 55.52.40.00-9 Usługi dostarczania posiłków do szkół.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 13.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Warunki: a) Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że uzyskał decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, w zakresie spełnienia przez Wykonawcę wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji posiłków i obrotu oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej artykułów żywnościowych, b) Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że uzyskał decyzję lub opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie spełniania przez określony środek transportu wymagań do zapewnienia higieny przy przewozie środków spożywczych. 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale 6 specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda się od Wykonawców złożenia łącznie z formularzem ofertowym poniższych załączników i oświadczeń: I. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 3. decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, w zakresie spełnienia przez Wykonawcę wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji posiłków i obrotu oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej artykułów żywnościowych, 4. decyzja lub opinia właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie spełniania przez określony środek transportu wymagań do zapewnienia higieny przy przewozie środków spożywczych. Dodatkowo Wykonawcy są zobowiązani do dołączenia do oferty: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt.1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg druku Zamawiającego (zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2. wypełniony formularz ofertowy; 3. pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.). 6.2 Oferta wspólna (konsorcjum) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) pod warunkiem, że oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) Dokument pełnomocnictwa (oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza) powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne; b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych winno zostać podpisane przez każdy z podmiotów występujących wspólnie (na 1 oświadczeniu winni podpisać się wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie bądź ustanowiony przez nich Pełnomocnik). 5) Dokumenty o których mowa w Rozdziale 6.1 I pkt. 1-2 musi złożyć osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; 6) Oświadczenia, formularze oraz dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podania nazwy i adresy Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 7) Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika; 8) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu ofertowym; 9) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w spawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6.3 Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 6.3.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1 I: 1). ppkt: 1 i 2, - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6.3.2 Dokumenty, o których mowa w pkt 6.3.1 pkt. 1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6.3.1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.3.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.4 Podwykonawcy W przypadku korzystania z usług Podwykonawców Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, wg załącznika nr 4 - informacja o Podwykonawcach. Uwaga: Zamawiający dokona oceny dostarczonych dokumentów pod kątem ich zgodności z regułami określonymi w SIWZ i w ustawie Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmlodzieszyn.bip.org,pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Młodzieszynie ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, pokój nr 18..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Gminny Ośrodeku Pomocy Społecznej w Młodzieszynie ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, pokój nr 18.( I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przystąpi do publicznego otwarcia ofert 5 września 2008 r. o godz. 9.15 w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Młodzieszynie przy ul. Wyszogrodzkiej 25, w pokoju numer 18 (I piętro).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 61 WE WROCŁAWIU
- Wyżywienie dzieci w szkołach podstawowych na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba w okresie od 07.01.2026r. do 26.06.2026r. i od 01.09.2026r. do 21.12.2026r.
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 23 im. Gen. Stefana "Grota" Roweckiego we Wrocławiu
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów z placówek oświatowych Gminy Wyszki w 2026 r.
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych oraz klas 1-8 w Szkole Podstawowej im. T. Kościuszki w Goszycach z dietą
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej w Mieroszowie na rok 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





