eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁapyPrzedmiotem zamówienia jest dostawa z wymianą, stolarki okiennej (PCV i aluminium) i drzwiowej oraz dostawa materiałów budowlanych do montażu okien.



Ogłoszenie z dnia 2007-10-22

Łapy: Przedmiotem zamówienia jest dostawa z wymianą, stolarki okiennej (PCV i aluminium) i drzwiowej oraz dostawa materiałów budowlanych do montażu okien.
Numer ogłoszenia: 201623 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Korczaka 23, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 814 24 38, fax 085 814 24 82.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa z wymianą, stolarki okiennej (PCV i aluminium) i drzwiowej oraz dostawa materiałów budowlanych do montażu okien..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa z wymianą, stolarki okiennej (PCV i aluminium) i drzwiowej oraz dostawa materiałów budowlanych do montażu okien. Ilość okien 31 sztuk ilość drzwi balkonowych 5 sztuk drzwi aluminiowe sztuk 1

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.12.20.00 - Okna, drzwi i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy Oryginalny kod CPV: 28.81.13.00 - Ceramika Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.13.00 - Ceramika Oryginalny kod CPV: 28.81.10.00 - Materiały budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.10.00 - Materiały budowlane .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Informacja dotycząca wykonawców oraz dokumenty i oświadczenia niezbędne do oceny czy wykonawcy spełniają wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1, Aktualny odpis z właściwego rejestru lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu, 3. Oswiadczenie o posiadaniu ważnych atestów

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbialostocki.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach 18-100 Łapy ul. Korczaka 23.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach 18-100 Łapy ul. Korczaka 23.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 45 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Okna PCV i drzwi balkonowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okna ilość 31 sztuk Drzwi ilość 5 sztuk drzwi aluminiowe sztuk 1.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.12.20.00-3, 28.81.13.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały budowlane do montażu okien..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały budowlane typu zaprawa tynkarska. gips szpachlowy,kątownik styropian, gazobeton.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.10.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.