eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › Wyposażenie Zespołu Szkół - Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Ignacego Jana Paderewskiego i Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Staszowie w pomoce dydaktyczne w ramach Rządowego programu Cyfrowa Szkoła

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-19

Staszów: Wyposażenie Zespołu Szkół - Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Ignacego Jana Paderewskiego i Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Staszowie w pomoce dydaktyczne w ramach Rządowego programu Cyfrowa Szkoła
Numer ogłoszenia: 201609 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182861 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Staszów, ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642014, faks 015 8643261.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Zespołu Szkół - Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Ignacego Jana Paderewskiego i Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Staszowie w pomoce dydaktyczne w ramach Rządowego programu Cyfrowa Szkoła.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, zainstalowanie, uruchomienie i zintegrowanie zakupionego sprzętu komputerowego i innych urządzeń oraz szkolenie użytkowników z obsługi sprzętu w ZS PSP Nr 2 im. I. J. Paderewskiego i Publiczne Gimnazjum Nr 2 w Staszowie, na który składa się: - Przenośny komputer dla ucznia - 52 sztuki, - Przenośny komputer dla nauczyciela- 16 sztuk, - Metalowa szafka do przechowywania komputerów - 2 sztuki, - Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka, - Projektor krótkoogniskowy - 7 sztuk, - Głośniki - 14 sztuk (7 kompletów po 2 sztuki), - Ekran projekcyjny - 7 sztuk, - Kontroler WLAN zarządzający szkolną siecią bezprzewodową - 1 sztuka, - Punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej - 5 sztuk, - Router - 1 sztuka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 8 SIWZ. Zaoferowana cena winna obejmować m. in. dostawę, montaż, instalację, zintegrowanie sprzętu i innych urządzeń oraz szkolenie pracowników. Przedmiot dostawy musi spełniać następujące warunki: - posiadać deklarację CE, - posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu, - w przypadku komputerów przenośnych - spełniać wymogi normy Energy Star 5.0, - być wyprodukowany w 2012 r., fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich, - posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim, - spełniać pozostałe warunki zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 3 kwietnia 2012 r. w sprawie warunków, form i trybu realizacji przedsięwzięcia dotyczącego rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych (Dz. U. z 16 kwietnia 2012 r., poz. 411). Wymagania serwisowe zostały określone w § 4 i 5 projektu umowy - stanowiącego załącznik Nr 7 SIWZ, a w szczególności: - Gwarancja nie krótsza niż 36 miesięcy na cały sprzęt elektroniczny. - Maksymalny czas naprawy wynosi 14 dni. Miejscem dostawy będzie ZS PSP Nr 2 im. I. J. Paderewskiego i Publiczne Gimnazjum Nr 2 w Staszowie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUNTAR Sp. z o. o., ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 217892,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 217711,23

  • Oferta z najniższą ceną: 217711,23 / Oferta z najwyższą ceną: 324588,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.