eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › dostawa mebli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-27

Szczytno: dostawa mebli
Numer ogłoszenia: 201605 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Policji, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 111, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6215281, fax 089 6215354.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspol.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: meble

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.11.22.00 - Fotele Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.31.00 - Fotele Oryginalny kod CPV: 36.12.12.30 - Biurka drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.11.00 - Biurka Oryginalny kod CPV: 36.12.12.51 - Szafy na akta Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.21.00 - Szafy na akta Oryginalny kod CPV: 36.13.33.13 - Stoliki Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.33.10 - Stoliki Oryginalny kod CPV: 36.15.10.00 - Stoły i krzesła szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.12.00 - Stoły .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) spełnienie warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niepodleganie wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, 2) prowadzenie działalności gospodarczej - tożsamej z niniejszym zamówieniem - objętej wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców, odbędzie się według formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty przez wykonawcę. 3. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp, w tym że nie podlega wykluczeniu z postępowania ma podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz podwykonawców (na lub w oparciu o załącznik nr 5 do SIWZ). 2. Dokument wymieniony w ust. 1 pkt. 2 może być przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - na każdej stronie dokumentu - przez wykonawcę (osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy). 3. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 1 pkt 2 odnośnie terminu stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wspol.edu.pl/zamowienia/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Policji 12-100 Szczytno, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 111 blok nr 18 pok. nr 1..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Wyższa Szkoła Policji 12-100 Szczytno, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 111 blok nr 18 pok. nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło miękkie tapicerowane typu ISO bez pulpitu, tapicerka kolor kratka brąz, stelaż czarny. Fotel obrotowy z podłokietnikami biurowy, tapicerka kratka brąz, stelaż czarny. Fotel gabinetowy tapicerowany skórą dwoiną w kolorze czarnym, chromowana stabilna podstawa, mechanizm ruchomy Tilt, płynna regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego, gwarancja 2 lata na podnośnik 4 lata. Fotel typu Nadir steel lub równoważny. Fotel obrotowy TYPU Manager lub równoważny z mechanizmem Tilt, ruchome siedzisko i oparcie z możliwością blokady w pozycji do pracy, miękkie podłokietniki, stabilna metalowa podstawa jezdna, kolor czarny..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.14.20-2, 36.11.22.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biurko pod komputer jednoszafkowe lewe, 70x100x75 kolor buk, szerokość deski pod klawiaturę 45 cm, grubość blatu 18 mm, krawędzie oklejone listwą ABS, uchwyt meblowy szafki dwupunktowy metalowy, zamek patentowy w drzwiczkach szafki, deska na klawiaturę na prowadnicach, w szafce jedna półka. Biurko pod komputer jednoszafkowe prawe, 70x100x75 kolor buk, szerokość deski pod klawiaturę 45 cm, grubość blatu 18 mm, krawędzie oklejone listwą ABS, uchwyt meblowy szafki dwupunktowy metalowy, zamek patentowy w drzwiczkach szafki, deska na klawiaturę na prowadnicach, w szafce jedna półka. Biurko dwuszafkowe 70x135x75 kolor buk, 4 szuflady po lewej stronie zamykane na centralny zamek, szuflada na środku biurka szerokości 10 cm z dwupunktowem uchwytem metalowym, drzwiczki z dwupunktowym uchwytem i zamkiem patentowym, krawędzie wykończone listwą ABS, grubość blatu 18 mm. Narożnik biurka kolor buk, 70x70x 75 cm, grubość blatu 18 mm, wykończony listwą ABS. Szafka komoda 90x37x75 kolor buk, wykonana z płyty grubości 18 mm, plecy z białej pilśniowej gr. 3,25 mm, uchwyty metalowe dwupunktowe, krawędzie wykończone listwą ABS. Stolik okolicznościowy 60x60x 70 kolor buk, wykonany z płyty grubości 18 mm, krawędzie wykończone listwą ABS. Szafa kancelaryjna 80x37x184 cm, kolor buk, wykonana z płyty grubości 18 mm, plecy z płyty pilśniowej lakierowanej białej, uchwyty metalowe dwupunktowe, ilość półek 4 szt, drzwi zamykane na zamek patentowy, zawiasy puszkowe metalowe, krawędzie wykończone listwą ABS. Biblioteczka 80x37x184 kolor buk, wykonana z płyty grubości 18 mm, plecy z płyty pilśniowej lakierowanej białej, uchwyty metalowe dwupunktowe, trzy półki z możliwością przesuwania góra-dół, krawędzie wykończone listwą ABS. Szafa ubraniowa dwudrzwiowa 80x60x184 cm, kolor buk, wykonana z płyty grubości 18 mm, wewnątrz jedna półka i drążek na ubrania fi 25 niklowany, uchwyty metalowe dwupunktowe, zamek patentowy, krawędzie wykończone listwą ABS. Regał odkryty słupek 40x37x184 cm, kolor buk, wykonany z płyty grubości 18 mm, plecy z płyty pilśniowej lakierowanej na biało, krawędzie wykończone listwą ABS..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.12.30-6, 36.12.12.20-3, 36.13.33.13-9, 36.13.14.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stolik audytoryjny, stelaż składany 140x 80x 76 h, stelaż wykonany z profilu stalowego o wym. 30x30x1,2 mm, kształt stelaża w kształcie odwróconej litery T, stelaż posiadający metalową ramę do której przymocowany jest blat z płyty laminowanej gr. 18 mm wykończony PCV 2 mm, stelaż posiada stopki w kształcie walca regulujący poziom stołu oraz odbojniki plastikowe zabezpieczające przed rysowaniem powierzchni blatu przy składaniu stołów jeden na drugim, mechanizm stelaża stanowi podwójny zawias sprężynowy, stelaż malowany proszkowo kolor czarny, kolor blatu buk. Stolik audytoryjny jak wyżej lecz z przodu stelaża należy zainstalować blandę przysłaniającą nogi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.33.13-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół szkolny dwuosobowy - konstrukcja stołu z rury kwadratowej 25x25 mm malowana proszkowo na kolor czarny, końcówki rur zabezpieczone stopkami plastikowymi. Blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej grubości 18 mm, obrzeże ABS 0,5 mm, wymiary blatu 1300x500 mm, koloru buk. Wysokość stołu 76 cm. Stół szkolny trapezowy - konstrukcja stołu wykonana z rury kwadratowej 25x25 mm malowana proszkowo na kolor czarny, końcówki rur zabezpieczone stopkami plastikowymi. Blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej grubości 18 mm, obrzeże ABS 0,5 mm, kolor płyty olcha. Wysokość stolika 76 cm, blat 140x62 cm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biurko pod komputer jednoszafkowe lewe, 70x100x75 kolor koniakowy szerokość deski pod klawiaturę 45 cm, grubość blatu 28 mm, krawędzie oklejone listwą ABS, uchwyt meblowy szafki dwupunktowy metalowy, zamek patentowy w drzwiczkach szafki, deska na klawiaturę na prowadnicach, w szafce jedna półka. Biurko wykonane jak na rys. 1, lecz grubość blatu 28 mm. Biurko pod komputer jednoszafkowe prawe, 70x100x75 kolor koniakowy, szerokość deski pod klawiaturę 45 cm, grubość blatu 28 mm, krawędzie oklejone listwą ABS, uchwyt meblowy szafki dwupunktowy metalowy, zamek patentowy w drzwiczkach szafki, deska na klawiaturę na prowadnicach, w szafce jedna półka. Biurko wykonane jak na rys. 2 lecz grubość blatu 28 mm. Biurko dwuszafkowe 70x140x75 kolor koniakowy, 4 szuflady po lewej stronie zamykane na centralny zamek, szuflada na środku biurka szerokości 10 cm z dwupunktowem uchwytem metalowym, drzwiczki z prawej stron z dwupunktowym uchwytem i zamkiem patentowym, krawędzie wykończone listwą ABS, grubość blatu 28 mm, Biurko wykonane jak na rys. 3 lecz grubość blatu 28 mm. Narożnik biurka kolor konakowy, 70x70x 75 cm, grubość blatu 28 mm, wykończony listwą ABS. Wykonanie ja na rys. 4 lecz grubość blatu 28 mm. Szafka komoda 120x37x75 kolor koniakowy, wieniec górny i dolny wykonany z płyty grubości 28 mm, plecy z białej płyty pilśniowej gr. 3,25 mm, uchwyty metalowe dwupunktowe, krawędzie wykończone listwą ABS. Wykonanie jak na Szafa kancelaryjna 80x37x184 cm, kolor koniakowy, wieniec górny i dolny wykonany z płyty grubości 28 mm, plecy z płyty pilśniowej lakierowanej białej, uchwyty metalowe dwupunktowe, ilość półek 4 szt., drzwi zamykane na zamek patentowy, zawiasy puszkowe metalowe, krawędzie wykończone listwą ABS. Wykonanie jak na rys. 7 lecz grubość wieńca dolnego i górnego 28 mm. Biblioteczka 80x37x184 kolor koniakowy, wieniec górny i dolny wykonany z płyty grubości 28 mm, plecy z płyty pilśniowej lakierowanej białej, uchwyty metalowe dwupunktowe, trzy półki z możliwością przesuwania góra-dół, krawędzie wykończone listwą ABS. Wykonanie jak na rys. 8 lecz grubość wieńca dolnego i górnego 28 mm. Wieszak do ubrań z półką na ścianę 80x140 cm kolor Koniakowy. Szafa ubraniowa dwudrzwiowa 80x60x184 cm, kolor koniakowy, wieniec górny i dolny wykonany z płyty grubości 28 mm, wewnątrz jedna półka i drążek na ubrania fi 25 niklowany, uchwyty metalowe dwupunktowe, zamek patentowy, krawędzie wykończone listwą ABS Wykonanie jak na rys. 10 lecz grubość wieńca dolnego i górnego 28 mm. Stół konferencyjny 70x180x75 cm, kolor koniakowy, blat wykonany z płyty grubości 28 mm, krawędzie wykończone listwą ABS. Regał odkryty 40x37x184 cm, cztery półki, kolor koniakowy, wieniec górny i dolny wykonany z płyty grubości 28 mm, plecy z płyty pilśniowej lakierowanej na biało, krawędzie wykończone listwą ABS. Wykonanie jak na rys. 12 lecz grubość wieńca dolnego i górnego 28 mm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.12.30-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło do stołówki o konstrukcji metalowej, tapicerka koloru niebieskiego. Krzesło typu tulipan firmy PHU Kamila Olsztyn. Nie dopuszcza się składania ofert równoważnych, ze względu na uzupełnienie już będących na wyposażeniu stołówki krzeseł (celem zachowania jednolitości wystroju)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.