To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-01
Warszawa: Wykonanie robót budowlano-remontowych w ulicy Tanecznej i Krasnowolskiej znajdującej się na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy - roboty uzupełniające
Numer ogłoszenia: 201601 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189495 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlano-remontowych w ulicy Tanecznej i Krasnowolskiej znajdującej się na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy - roboty uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje: roboty związane z wykonywaniem prac przywracających pierwotny stan drogi, także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyteczne w stanie pierwotnym. 1.2. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje wykonanie: 1.2.2. remontu nawierzchni jezdni, chodników, wjazdów, a w szczególności wykonanie robót w następujących zakresach: 1) roboty rozbiórkowe: a)rozebranie i frezowanie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych z odwiezieniem gruzu; b)rozebranie chodników z płyt betonowych i rozebranie nawierzchni z kostki brukowej z odwiezieniem gruzu; c)rozebranie krawężników betonowych; d)rozebranie obrzeży trawnikowych; e)rozebranie rowów. 2) warstwy odsączające i podsypkowe i podbudowy: a) warstwy podsypkowe cementowo - piaskowe; b) podbudowy betonowe; c) podbudowy z kamienia naturalnego; 3) nawierzchnie ulepszone: a) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych; b) nawierzchnie z mieszanek mastyksowo-grysowych (SMA); c) nawierzchnie z kostki brukowej; d) ułożenie geowłókniny, siatki wzmacniającej; 4) krawężniki i obrzeża: a) krawężniki betonowe na podsypce cementowo-piaskowej na ławach z oporem; b) obrzeża betonowe 30x8 cm na podsypce piaskowej; 5) chodniki i wjazdy: a) chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm i 6 cm na podsypce piaskowej i cementowo-piaskowej; 6) urządzenia odwodnieniowe: a) ułożenie rur drenarskich O 100 mm i O 300 mm; b) odtworzenie rowów odparowalnych; c) regulacja pionowa zaworów wodociągowych, gazowych, włazów kanałowych, kratek ściekowych ulicznych oraz studni teletechnicznych. Powyższy opis określa treść załącznika nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do Zaproszenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do Zaproszenia, a także: 1.Dokumentacja projektowa: Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 1b) do Zaproszenia, rysunek - stanowiący załącznik nr 1c) do Zaproszenia; 2.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - stanowiąca załącznik nr 1a) do Zaproszenia oraz stanowiąca równocześnie załącznik nr 2 do projektu umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FAL-BRUK" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"FAL-BRUK" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- FAL-BRUK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Sarabandy 42, 02-868 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 275281,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 333000,00
Oferta z najniższą ceną: 333000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 333000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna - art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2013 r., poz.907 z późn.zm.): Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Podstawa faktyczna: a)Postępowanie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego; b)Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w sekcji II, pkt II.1.5) ogłoszenia o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i zgodne jest z jego przedmiotem zamówienia, tj. dotyczy wykonania robót drogowych, robót w zakresie regulacji ruchu, w tym oznakowania pionowego oraz poziomego oraz robót w zakresie odwodnienia - w ulicy Tanecznej i Krasnowolskiej znajdującej się na terenie m.st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, będących powtórzeniem tego samego rodzaju robót, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego; c)Wartość szacunkowa zamówienia uzupełniającego wynosi 275 281,24 złotych netto, co stanowi 14,17% wartości zamówienia podstawowego, a zatem nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego (wartość zamówienia podstawowego wynosiła 1 942 825,97 złotych netto); d)Przedmiotowe zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co w zamówieniu podstawowym, udzielonego Wykonawcy 05.08.2013 r., tj. polega na wykonaniu: da) remontu nawierzchni jezdni, chodników, wjazdów, a w szczególności wykonanie robót w następujących zakresach: 1) roboty rozbiórkowe: a)rozebranie i frezowanie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych z odwiezieniem gruzu; b)rozebranie chodników z płyt betonowych i rozebranie nawierzchni z kostki brukowej z odwiezieniem gruzu; c)rozebranie krawężników betonowych; d)rozebranie obrzeży trawnikowych; e)rozebranie rowów. 2) warstwy odsączające i podsypkowe i podbudowy: a) warstwy podsypkowe cementowo - piaskowe; b) podbudowy betonowe; c) podbudowy z kamienia naturalnego; 3) nawierzchnie ulepszone: a) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych; b) nawierzchnie z mieszanek mastyksowo-grysowych (SMA); c) nawierzchnie z kostki brukowej; d) ułożenie geowłókniny, siatki wzmacniającej; 4) krawężniki i obrzeża: a) krawężniki betonowe na podsypce cementowo-piaskowej na ławach z oporem; b) obrzeża betonowe 30x8 cm na podsypce piaskowej; 5) chodniki i wjazdy: a) chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm i 6 cm na podsypce piaskowej i cementowo-piaskowej; 6) urządzenia odwodnieniowe: a) ułożenie rur drenarskich O 100 mm i O 300 mm; b) odtworzenie rowów odparowalnych; c)regulacja pionowa zaworów wodociągowych, gazowych, włazów kanałowych, kratek ściekowych ulicznych oraz studni teletechnicznych; e) Do negocjacji zaprasza się dotychczasowego Wykonawcę robót budowlanych, tj. firmę FAL-BRUK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 02-868) przy ul.Sarabandy 42
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont parteru budynku wraz z wykonaniem instalacji c.o. w lokalu nr 1 w budynku znajdującym się przy ul. Bolecha 78 w Warszawie. Realizowane w systemie "Zaprojektuj i wybuduj".
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Orla 3 m 5, część nr 2: Jezuicka 6/8 m 28
- Dostawa urządzeń spełniających wymagania normy SDIP-27 Level A
- Sukcesywna dostawa gazów technicznych na potrzeby Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Warszawskiej
- Naprawa elewacji wraz z jej malowaniem oraz naprawa balkonów w budynkach w Poznaniu przy ulicy Smardzewska 16 oraz naprawa i malowanie elewacji w budynku w Swarzędzu przy ulicy Grudzińskiego 18 E
- Dostawa wyrobów medycznych sterylnych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej 107388D relacji Wądroże Małe - Pawłowice Wielkie
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1015D w m. Ruszowice
- Przebudowa drogi gminnej ulicy Farnej w Warce
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 730 polegająca na budowie chodnika na odcinku Jasieniec - Wola Boglewska. - nr postępowania 101/25
- Remont ul. Szkolnej w Białym Kościele - etap I
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.