Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-09
Racibórz: ZAKUP OBIADÓW DWUDANIOWYCH
Numer ogłoszenia: 201585 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4152650, faks 032 4190659.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipraciborz.pl/ops/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP OBIADÓW DWUDANIOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szacunkowa ilość posiłków rocznie:obiady dwudaniowe 7050 posiłków , 2.Wymagania jakie winien spełnić oferent 1) kuchnia oferenta lub punkt wydawania posiłków spełniający wymogi sanitarne musi znajdować się na terenie miasta Raciborza- z uwagi na odbiór posiłków przez Zamawiającego, 2) posiłki muszą być wykonane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, powinny być urozmaicone, o wysokiej wartości odżywczej, podawane regularnie i atrakcyjne pod względem organoleptycznym, 3) posiłki obiadowe w przeciągu jednej dekady nie powinny powtarzać się, 4) zupy należy podprawiać niskotłuszczową śmietaną lub mlekiem albo masłem czy mąką, a tylko sporadycznie zasmażką, a) drugie danie powinno składać się z produktów białkowych, najlepiej pochodzenia zwierzęcego (mięso, ryby, ser, jaja, drób) produktów bogatych w węglowodany złożone (ziemniaki, kasza, kluski) oraz dodatków warzywnych (surówki, warzywa gotowane), b) do potraw ziemniaczanych dołączyć sosy podprawiane niskotłuszczową śmietaną w ilości 40 ml, c) należy używać jak najmniej konserwantów spożywczych, d) przy realizacji żywienia zbiorowego należy brać pod uwagę wymagania sanitarno-higieniczne i jakość zdrowotną żywności, aby wyeliminować ryzyko zatruć i zakażeń pokarmowych, 5) podstawową zasadą prawidłowego funkcjonowania kuchni jest planowanie jadłospisów. a) planować należy jadłospisy na dłuższy okres 7-10dni- co pozwoli uniknąć błędów np.częstego powtarzania tych samych potraw, niewłaściwych zestawów itp., b) planować jadłospis pod kontem żywieniowej grupy wiekowej, c) uwzględniać w jadłospisie produkty z każdej grupy oraz wykorzystywać produkty sezonowe, d) uwzględniać różne technologie sporządzania potraw, e) należy dbać nie tylko o urozmaicenie pod względem doboru produktów lecz także sposobu ich przyrządzania, f) uwzględniać odpowiedni dobór produktów spożywczych również pod względem barw, smaku i zapachu, jak najszerzej należy korzystać z kontrastu barw i smaku. g) w planowaniu jadłospisu należy uwzględniać pory roku, tak aby posiłki wysokoenergetyczne i tłuste nie były podawane w czasie upałów oraz sezonowość występowania produktów, h) dostosować jadłospis do możliwości techniczno-organizacyjnych przewożonych posiłków, 6) zapewnienie zakupów obiadów przez cały rok od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 7) zapewnienie zakupu obiadów na podstawie zapotrzebowania składanego telefonicznie do godz.15.00 w dniu poprzedzającym odbiór posiłków, 8) zapewnienie odbioru obiadów codziennie od godz.11.30 9) jadłospis oraz wszystkie korekty dotyczące menu należy przesyłać z wyprzedzeniem na adres skrzynki e-mailowej ddps.raciborz@neostrada.pl 10) w sytuacjach awaryjnych dowóz obiadów do siedziby zamawiającego na koszt oferenta samochodem przystosowanym do przewozu żywności, 11) w razie potrzeby odbiór i utylizacja odpadków. 3.Przy wycenie obiadów dwudaniowych należy wziąć pod uwagę gramaturę posiłku : 1) zupa 450 ml, 2) porcja wyjściowa mięsa 100 g /bez kości, 120 g/z kością, 3) ziemniaków ( kasza, ryż, makaron) w ilości 250 g , 4) surówka 150 g, 5) dekadowo należy ustalić następujące ilości obiadów: a) 2 obiady rybne, b) 2 obiady półmięsne / bigos, pierogi, krokiety itp./, c) 1 obiad bezmięsny, d) 5 obiadów mięsnych, e) sosy dodatkowo w ilości 40 ml przy potrawach ziemniaczanych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana przez komisję przetargową wg formuły /spełnia- nie spełnia/, w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty potwierdzające ich spełnienie określone w §8 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Formularz ofertowy( z wykorzystaniem wzoru- zał nr 1 do SIWZ) 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z określoną w ( załączniku Nr 1 do formularza ofertowego). 4. Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie, że posiada lokal spełniający wymogi sanitarne w Raciborzu (z wykorzystaniem wzoru-zał. 2 do formularza ofertowego). 5. Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie, że dysponuje samochodem przeznaczonym do przewozu żywności. (z wykorzystaniem wzoru-zał. 3 do formularza ofertowego). 6. Dokument/y potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl/ops.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W RACIBORZU UL.SIENKIEWICZA 1, I PIĘTRO POKÓJ NR 8..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 11:00, miejsce: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W RACIBORZU UL.SIENKIEWICZA 1, I PIĘTRO ,SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Przyszłość zaczyna się w raciborskich szkołach",
- 22/2025 Modernizacje wraz z usunięciem przerw i usterek w systemie SSP oraz zakup i wymianę systemu ostrzegawczego DSO w budynku Szpitala Rejonowy im. dr Józefa Rostka w Raciborzu
- Roboty na rowach zw. z usuwaniem skutków powodzi z września 2024, remont: rowu ul. Brzeska R-rz (cz.1), rowów ul. Brzeska R-rz (cz.2), rowu Borucin-Bolesław (cz.3), rowu Borucin-Bolesław (cz.4)
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Racibórz.
- Zintegrowany rozwój szkolnictwa branżowego w pow. rac. w kierunku regionalnych inteligentnych specjalizacji CKZiU nr 2 "Mechanik" w Raciborzu -wyk. Dok. projektowej oraz robót budowlanych
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja szkolenia pt.: "Realizacja procedury Niebieskiej Karty - aspekty prawne i zagadnienia praktyczne"
- przygotowanie i dostawa wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Ugory 18/20
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej
- "Świadczenie usługi cateringowej dla wydarzenia pn. Boże Narodzenie dla Gości Hotelu Książ"
- Świadczenie usług hotelarskich dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w okresie w okresie 22 - 27.10.2025 r.
- Usługi towarzyszące szkoleniu wyjazdowemu na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Warszawie
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.