Ogłoszenie z dnia 2007-10-22
Nakło nad Notecią: Zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na
usługi komunalne.
Numer ogłoszenia: 201583 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 18, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3860846, fax 052 3860846/59.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na usługi komunalne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi komunalne polegające na: Zadanie 1. Wywóz nieczystości stałych z pojemników wraz z sprzątaniem altanek śmietnikowych / stanowisk z dezynfekcją: a) pojemniki SM 110 lub 120, pojemniki PA 1100 i pojemniki 240, b) przybliżona ilość opróżnianych pojemników w miesiącu SM 110 - ok. 320 szt.; PA 1100 - ok. 120 szt. c) teren wywozu obejmuje: Nakło nad Notecią, Potulice, Lubaszcz, Trzeciewnicę, Ślesin. Zadanie 2. Wywóz nieczystości płynnych: a) przybliżona ilość wywozu nieczystości płynnych w miesiącu ok. 250 m3, b) częstotliwość wywozu nieczystości płynnych wg potrzeb. c) teren wywozu obejmuje: Nakło nad Notecią, Potulice, Lubaszcz, Trzeciewnicę, Ślesin. Zadanie 3. Sprzątanie chodników: a) przybliżona powierzchnia sprzątania chodników - 3.120 m2 b) częstotliwość uzależniona jest od potrzeb estetycznych, nie rzadziej niż raz w tygodniu. c) w okresie zimowym zakres zadania obejmuje również odśnieżanie i odladzanie powierzchni chodników. Akcję należy rozpocząć w czasie od 0,5 do 2 godzin od rozpoczęcia opadów. Koszt piasku i soli oraz pojemniki do ich przechowywania zapewnia Zamawiający. d) teren obejmuje: Nakło nad Notecią i Potulice. Zadanie 4. Sezonowa pielęgnacja trawników i żywopłotów z przycinaniem: a) przybliżona powierzchnia żywopłotów ok. 270 m2; trawników ok. 3.000 m2, b) pielęgnacja stosownie do potrzeb agrotechnicznych i estetycznych, nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. c) teren obejmuje: Nakło nad Notecią i Potulice. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. UWAGA: Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Wykonawca przystępujący do przetargu musi wnieść wadium w wysokości odpowiednio do oferty złożonej na część zadań lub na całość zamówienia., na konto Zamawiającego. Wartość wadium wynosi odpowiednio: a) Zadanie 1. Wywóz nieczystości stałych z pojemników wraz z sprzątaniem altanek śmietnikowych; stanowisk z dezynfekcją: 1 650,00 PLN b) Zadanie 2. Wywóz nieczystości płynnych: 1 250,00 PLN c) Zadanie 3. Sprzątanie chodników: 600,00 PLN d) Zadanie 4. Sezonowa pielęgnacja trawników i żywopłotów z przycinaniem: 600,00 PLN. Wartość łączna na wszystkie zadania wynosi 4 100,00 PLN. 2. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Nakle nad Notecią na konto nr 35 8179 0009 0000 6002 2000 0060 z dopiskiem na blankiecie -wadium na zabezpieczenie oferty - usługi komunalne, najpóźniej do dnia składania ofert czyli 06-11-2007 do godz. 10.30. 3. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu. 4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynie termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia, - Zamawiający unieważni przetarg o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek zgłoszony przez Wykonawcę: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - którego oferta została odrzucona bądź wykluczona. 6. Złożenie wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne z zrzeczenie się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu zgodnie z art. 46 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 7. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku, prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy oferenta..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają łącznie niżej wymienione warunki: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie gospodarczym zgodnie z przedmiotem zamówienia, 2. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i spełniają warunki art. 22 ustawy PZP, 4. złożą ofertę zgodnie z wymogami SIWZ. Informacje dotyczące wykonawcy: 1.Wykonawca może złożyć po jednej ofercie na każde zadanie lub na całość zamówienia na druku stanowiącym załącznik nr 1. 2.Wykonawca może złożyć ofertę na jedno zadanie, na część zadań lub na wszystkie. Spełnienie warunków: Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia- na podstawie informacji złożonych w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA - na załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawa zamówień. Publicznych - na zał. nr 2 do SIWZ. 3. Zaakceptowany wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie o braku zaległości podatkowych i oświadczenie o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zaniechanie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Polisę ubezpieczeniową potwierdzającą ubezpieczenie w zakresie wykonywania usług komunalnych. 7. Zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych stałych, opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych z terenu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, w przypadku ubiegania się o wykonanie zadań 1 i 2. 8. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z prawa lub innych dokumentów. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania oferenta oraz w przypadku konsorcjów. 9. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. 10. Dowód wniesienia wadium w wysokości odpowiednio do oferty złożonej na część zadań lub na całość zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadm.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o.o. ul. Dabrowskiego 18 89-100 Nakło nad Notecią.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o.o. ul. Dabrowskiego 18 89-100 Nakło nad Notecią.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Wywóz nieczystości stałych z pojemników wraz z sprzątaniem altanek śmietnikowych / stanowisk z dezynfekcją:.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) pojemniki SM 110 lub 120, pojemniki PA 1100 i pojemniki 240, b) przybliżona ilość opróżnianych pojemników w miesiącu SM 110 - ok. 320 szt.; PA 1100 - ok. 120 szt. c) teren wywozu obejmuje: Nakło nad Notecią, Potulice, Lubaszcz, Trzeciewnicę, Ślesin..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Wywóz nieczystości płynnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przybliżona ilość wywozu nieczystości płynnych w miesiącu ok. 250 m3, b) częstotliwość wywozu nieczystości płynnych wg potrzeb. c) teren wywozu obejmuje: Nakło nad Notecią, Potulice, Lubaszcz, Trzeciewnicę, Ślesin..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego prania i czyszczenia skafandrów i ochraniaczy w warunkach clean-room
- WYKONANIE KONSERWACJI KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICACH MIEJSKICH W BIELSKU PODLASKIM W 2025R.
- Usługa wynajmu kontenerów sanitarnych i przenośnych kabin toaletowych
- Załadunek, transport i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwianie) odpadów ściekowych wytwarzanych na terenach oczyszczalni ścieków: Orońsko, Łaziska
- "Moduł I - Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior+" w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa budynku użyteczności publicznej w Kosowie z przeznaczeniem na "SENIOR+"
- usługa prania.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.