Ogłoszenie z dnia 2008-08-27
Wrocław: Urządzenie drukujace typu INK-JET
Numer ogłoszenia: 201575 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska Wydział Elektroniki Mikrosystemów i Fotoniki, ul. Janiszewskiego 11/17, 50-372 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3202594, 3202514, fax 0-71 3283504.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwr.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenie drukujace typu INK-JET.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis systemu: ·płaskie podłoże; podłoże przesuwane w osiach: x, y, z; system nanoszenia typu InkJet ·możliwość napełniania przez użytkownika piezoelektrycznych kartridży ·wbudowany system obserwacji wystrzeliwanej kropli ·kamera dopasowana do justowania i pomiarów ·zmienna rozdzielczość wystrzeliwania i projektowanie deseni przy użyciu oprogramowania na komputerze ·możliwość wystrzeliwania różnego rodzaju płynów ·podgrzewana próżniowa płyta dociskowa ·stacja do czyszczenia kartridży ·w zestawie komputer stacjonarny, monitor oraz oprogramowanie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność gospodarczą w oparciu o wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej c)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo w przypadku grupy przedsiębiorców wspólnie ubiegających się o zamówienie, należy przedstawić pełnomocnictwo rodzajowe wskazujące osobę upoważnioną do reprezentowania wspólników w postępowaniu. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie, o których mowa w pkt IV 3. 2. Oświadczenie wykonawcy o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne, według art.22 ust. 1 ustawy (zał. nr 2 do SIWZ). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Polisa OC lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 6. Zaakceptowany (parafowany przez Wykonawcę) projekt umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Elektroniki Mikrosystemów i Fotoniki Politechniki Wrocławskiej ul. Janiszewskiego 11/17 50-372 Wrocław Sekretariat bud. C2 pok. 210 tel. 071 3202594.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 13:00, miejsce: Wydział Elektroniki Mikrosystemów i Fotoniki Politechniki Wrocławskiej ul. Janiszewskiego 11/17 50-372 Wrocław Sekretariat bud. C2 pok. 210.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/243-283/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Zespołu Szkół nr 21 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla rozdziału kanalizacji ogólnospławnej z terenu Centrum Handlowego Magnolia we Wrocławiu - II postępowanie
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium
- Wzmocnienie zdolności operacyjnych Urzędu w sytuacjach kryzysowych poprzez zakup specjalistycznego sprzętu dla obrony cywilnej i ludności - dostawa agregatu mobilnego wraz z przyczepą transportową.
- DOSTAWA ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH NA POTRZEBY LABORATORIUM DRUKU PRZYROSTOWEGO (5 ZADAŃ)
- Dostawa akcesoriów i sprzętu elektrycznego w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludności i obrony cywilnej na rok 2025.
- Zakupy bieżące w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium (zamówienie z podziałem na 7 części)
więcej: Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





