eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa sprzętu komputerowego i tonerów do MOPS w Łodzi oraz Filii MOPS w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-15

Łódź: Dostawa sprzętu komputerowego i tonerów do MOPS w Łodzi oraz Filii MOPS w Łodzi
Numer ogłoszenia: 201570 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi , ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i tonerów do MOPS w Łodzi oraz Filii MOPS w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa do MOPS w Łodzi oraz wskazanych w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ Filii MOPS w Łodzi następujących urządzeń: 1. laptop - 3 sztuki, 2. zestaw komputerowy - 33 sztuki, 3. oprogramowanie - 36 sztuki, 4. program antywirusowy - 36 sztuki, 5. niszczarki - 31 sztuk, 6. drukarki - 30 sztuk, 7. urządzenie wielofunkcyjne - 25 sztuk, 8. dysk NAS - 2 sztuki. 9. pamięć USB 4GB - 53 sztuki. oraz następujących tonerów: 1. toner OKI MB 260 oryginał lub równoważny - 33 sztuki 2. toner HP 1522 oryginał lub równoważny - 10 sztuk 3. toner HP 1020 oryginał lub równoważny - 10 sztuk 4. toner HP LJ 1005 oryginał lub równoważny - 11 sztuk 5. toner HP LJ 1102 oryginał lub równoważny - 11 sztuk 6. toner Brother MFC 7420 oryginał lub równoważny - 18 sztuk 7. toner OKI color MFP MC 351/361/561 magneta oryginał lub równoważny - 5 sztuk 8. toner OKI color MFP MC 351/361/561 czarny oryginał lub równoważny - 7 sztuk 9. toner OKI color MFP MC 351/361/561 cyan oryginał lub równoważny - 5 sztuk 10. toner OKI color MFP MC 351/361/561 oryginał żółty lub równoważny - 5 sztuk 11. toner OKI B410d oryginał lub równoważny - 10 sztuk 12. toner Canon IR 1018 oryginał lub równoważny - 6 sztuk 13. toner Lexmark E260 oryginał lub równoważny - 6 sztuk 14. toner Samsung SCX-4623f oryginał lub równoważny - 3 sztuki 15. toner HP LJ M2727nf oryginał lub równoważny - 2 sztuki 16. bęben OKI B410d oryginał lub równoważny - 2 sztuki 17. bęben Brother MFC 7420 oryginał lub równoważny - 10 sztuk 18. toner HP LJ 1018 zamiennik - 2 sztuki 19. toner HP M2727nf zamiennik - 2 sztuki 20. toner Samsung SCX 4X28, SCX-4X24 zamiennik - 6 sztuk 21. toner Brother MFC 7420 zamiennik - 6 sztuk 22. bęben Brother MFC 7420 zamiennik - 3 sztuki 23. toner Lexmark X2310 zamiennik - 2 sztuki 24. toner Canon NP 1550 zamiennik - 2 sztuki 25. toner HP LJ P2055d zamiennik - 1 sztuka 26. toner XEROX Phase 3155 zamiennik - 1 sztuka 27. toner Samsung CXS 3200 zamiennik - 2 sztuki 28. toner HP LJ P1566 zamiennik - 1 sztuka.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.19.14.00 - Niszczarki 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych wart. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg. zał nr 2 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6 SIWZ metodą spełnia-nie spełnia .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych wart. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg. zał nr 2 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6 SIWZ metodą spełnia-nie spełnia .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych wart. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg. zał nr 2 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6 SIWZ metodą spełnia-nie spełnia .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych wart. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg. zał nr 2 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6 SIWZ metodą spełnia-nie spełnia .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych wart. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg. zał nr 2 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6 SIWZ metodą spełnia-nie spełnia .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający oświadcza, iż posiada środki na uiszczenie należności Wykonawcy przypadających z tytułu wykonanych zadań, co nie wyklucza możliwości przesunięć w terminach dokonywanych płatności za wykonane zadania, zgodnie z przekazywanymi przez Instytucję Pośredniczącą 2 Stopnia - Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi Zamawiającemu środków na realizację projektu. W takiej sytuacji zapłata następować będzie najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania środków na realizację projektu od Instytucji Pośredniczącej 2 Stopnia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//bip.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społęcznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 149, kod pocztowy 90-440, II piętro Biuro Projektu (pokój nr 21).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społęcznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 149, kod pocztowy 90-440, II piętro, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi finansowany z programu Europejski Fundusz Społeczny.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.