eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoRoboty ogólnobudowlane w budynku nr 21

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-15

Gniezno: Roboty ogólnobudowlane w budynku nr 21
Numer ogłoszenia: 201564 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego , ul. Poznańska 15, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4262171, faks 061 4261118.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty ogólnobudowlane w budynku nr 21.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty ogólnobudowlane w budynku nr 21: Pakiet nr 1 - roboty budowlane na parterze budynku nr 21 Pakiet nr 2 - roboty budowlane na I piętrze budynku nr 21 * Szczegółowy zakres robót określają załączniki do SIWZ - specyfikacje techniczne oraz opisy techniczne oraz kosztorysy stanowiące załączniki do SIWZ. Dokumentację techniczną dotyczącą przedmiotu zamówienia Zamawiający udostępnia do wglądu w siedzibie Szpitala Wojewódzkiego w Gnieźnie, ulica Poznańska 15, Dział Zamówień Publicznych Szpitala od poniedziałku do piątku w godzinach 7°° - 143°. Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu i ułatwieniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną. Zamawiający zastrzega sobie aby udzielona gwarancja na zaoferowane materiały i wykonane roboty nie była mniejsza niż 24 m-cy. UWAGA: 1. W okresie wakacyjnym w celu zminimalizowania czasu wykonania przedmiotów zadania pacjenci zostaną przeniesieni na inne oddziały. W związku z tym Zamawiający oczekuje od Wykonawców zintensyfikowania prac w tym okresie , dopuszcza również do prowadzenia prac w trybie trzyzmianowym; 2. Po zakończeniu okresu wakacyjnego prace wykonywane będą w trakcie normalnego użytkowania obiektu, w związku z tym zakres prac zostanie podzielony na etapy (budynek podzielony zostanie na część objętą remontem i część, w której będą przebywać pacjenci i personel medyczny); 3. Wyłonieni w trybie przetargu Wykonawcy przed podpisaniem umowy z Zamawiającym dostarczą harmonogram realizacji przedmiotu zadania, który musi zostać pozytywnie zaopiniowany przez Zamawiającego; 4. Wykonawcy zobligowani są zabezpieczyć pozostawione na oddziałach mienie ( szafki, regały, drobny sprzęt medyczny); 5. Wykonawcy robót, ( z wyłączeniem firm pracujących na parterze budynku) zobligowani są do zabezpieczenia tworzywowych okładzin posadzkowych, ponieważ zakres prac nie przewiduje wymiany wykładzin PCV. OPIS TECHNICZNY Do robót budowlanych prowadzonych w budynku szpitalnym nr 21. 1. Zakres robót do wykonania  wymianę powłok malarskich ścian i sufitów,  rozbiórka niektórych ścianek murowanych  nowy podział pomieszczeń poprzez wykonanie nowych ścianek działowych z betonu komórkowego  wstawienie dodatkowych okien obserwacyjnych z PVC  wymianę wewnętrznej stolarki drzwiowej  licowanie ścian płytkami ceramicznymi (dotyczy wydzielonych pomieszczeń) Stolarka drzwiowa  drzwi drewniane sosnowe  trzy zawiasy czopowe  zamek na wkładkę WB  przygotowanie do skrótu  uszczelka pęczniejąca w skrzydle  klamka Posadzki. Zastosować wykładzinę homogeniczną o klasie uSytkowania 34/43, trudnozapalną wg PN-EN 13501-1, grubość całkowita 2 mm, grubość warstwy uSytkowej 2mm, wykładzina rulowana, odporność na ścieranie - grupa P wg PN-EN 660-1, odporna na chemikalia wg PN-EN 435, odporna na kółka wg PN-EN 425, gramatura nie większa niS 3150 g/m2 Licowanie ścian. W pomieszczeniach łazienek, brudowników, izolatek oraz gabinetów zabiegowych należy wykonać licowanie ścian płytkami ceramicznymi do wysokości 2,0m. Wykonać należy równieS fartuszki z płytek ceramicznych przy umywalkach. Malowanie. Powierzchnie malowane farbą lateksową oraz olejną muszą być pokryte równo, bez widocznych zgrubień nakładania farby. Warstwa podkładowa pod malowanie winna być sucha. We wszystkich pomieszczeniach w których przewidziano wymianę powłok malarskich należy wykonać malowanie powłokami zmywalnymi do wysokości 2,0m (lamperie). Roboty należy wykonywać zgodnie z warunkami technicznymi, sztuką budowlaną, normami i instrukcjami producentów poszczególnych materiałów. Należy stosować materiały i urządzenia posiadające atesty dopuszczające je do stosowania na terenie Polski..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-6, 45.30.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wadium wynosi 6.015,00 PLN na całość zamówienia, a na poszczególne części: Pakiet 1 - 3 281,00 zł. Pakiet 2 - 2 734,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w formie; - pieniądza, - poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancji bankowych, - gwarancji ubezpieczeniowych, - poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 42 1020 4115 0000 9802 0003 8018 Termin do wniesienia wadium upływa dnia 29.07.2011r. Z tym dniem wadium musi znajdować się na w/wym. rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 5. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn leżących po jego stronie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówień publicznych na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty przy uwzględnieniu poniższych zasad. Oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy . Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana będzie po otwarciu ofert. Każda z ofert zostanie oceniona pod względem zgodności z postanowieniami SIWZ i przepisami ustawy i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/ nie spełnia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wg zasad określonych przepisem paragrafu 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2009r. nr 226 poz.1817), o których mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku. Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o wykonanych robotach budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres - odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty przy uwzględnieniu poniższych zasad. Oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy . Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana będzie po otwarciu ofert. Każda z ofert zostanie oceniona pod względem zgodności z postanowieniami SIWZ i przepisami ustawy i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/ nie spełnia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wg zasad określonych przepisem paragrafu 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2009r. nr 226 poz.1817), o których mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku. Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pisemny wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz dla kierownika budowy - załączona kserokopia decyzji o nadaniu uprawnień w zakresie wykonywanych robót oraz aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty przy uwzględnieniu poniższych zasad. Oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy . Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana będzie po otwarciu ofert. Każda z ofert zostanie oceniona pod względem zgodności z postanowieniami SIWZ i przepisami ustawy i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/ nie spełnia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wg zasad określonych przepisem paragrafu 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2009r. nr 226 poz.1817), o których mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku. Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłacona polisa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100.000,00 PLN. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty przy uwzględnieniu poniższych zasad. Oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy . Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana będzie po otwarciu ofert. Każda z ofert zostanie oceniona pod względem zgodności z postanowieniami SIWZ i przepisami ustawy i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/ nie spełnia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wg zasad określonych przepisem paragrafu 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2009r. nr 226 poz.1817), o których mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku. Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) koncesje, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; b) atesty na wszystkie zastosowane materiały.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dziekanka.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ - Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych Dziekanka ul. Poznańska 15, 62-200 Gniezno, budynek administracji, dział zamówień publicznych, I piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 09:00, miejsce: SPZOZ - Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych Dziekanka ul. Poznańska 15, 62-200 Gniezno, budynek administracji, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - roboty budowlane na parterze budynku nr 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót do wykonania  wymianę powłok malarskich ścian i sufitów,  rozbiórka niektórych ścianek murowanych  nowy podział pomieszczeń poprzez wykonanie nowych ścianek działowych z betonu komórkowego  wstawienie dodatkowych okien obserwacyjnych z PVC  wymianę wewnętrznej stolarki drzwiowej  licowanie ścian płytkami ceramicznymi (dotyczy wydzielonych pomieszczeń) Stolarka drzwiowa  drzwi drewniane sosnowe  trzy zawiasy czopowe  zamek na wkładkę WB  przygotowanie do skrótu  uszczelka pęczniejąca w skrzydle  klamka Posadzki. Zastosować wykładzinę homogeniczną o klasie użytkowania 34/43, trudnozapalną wg PN-EN 13501-1, grubość całkowita 2 mm, grubość warstwy uSytkowej 2mm, wykładzina rulowana, odporność na ścieranie - grupa P wg PN-EN 660-1, odporna na chemikalia wg PN-EN 435, odporna na kółka wg PN-EN 425, gramatura nie większa niS 3150 g/m2 Licowanie ścian. W pomieszczeniach łazienek, brudowników, izolatek oraz gabinetów zabiegowych należy wykonać licowanie ścian płytkami ceramicznymi do wysokości 2,0m. Wykonać należy równieS fartuszki z płytek ceramicznych przy umywalkach. Malowanie. Powierzchnie malowane farbą lateksową oraz olejną muszą być pokryte równo, bez widocznych zgrubień nakładania farby. Warstwa podkładowa pod malowanie winna być sucha. We wszystkich pomieszczeniach w których przewidziano wymianę powłok malarskich należy wykonać malowanie powłokami zmywalnymi do wysokości 2,0m (lamperie). Roboty należy wykonywać zgodnie z warunkami technicznymi, sztuką budowlaną, normami i instrukcjami producentów poszczególnych materiałów. Należy stosować materiały i urządzenia posiadające atesty dopuszczające je do stosowania na terenie Polski..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3, 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - roboty budowlane na I piętrze budynku nr 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS TECHNICZNY Do robót budowlanych prowadzonych w budynku szpitalnym nr 21. 1. Zakres robót do wykonania  wymianę powłok malarskich ścian i sufitów,  rozbiórka niektórych ścianek murowanych  nowy podział pomieszczeń poprzez wykonanie nowych ścianek działowych z betonu komórkowego  wstawienie dodatkowych okien obserwacyjnych z PVC  wymianę wewnętrznej stolarki drzwiowej  licowanie ścian płytkami ceramicznymi (dotyczy wydzielonych pomieszczeń) Stolarka drzwiowa  drzwi drewniane sosnowe  trzy zawiasy czopowe  zamek na wkładkę WB  przygotowanie do skrótu  uszczelka pęczniejąca w skrzydle  klamka Posadzki. Zastosować wykładzinę homogeniczną o klasie uSytkowania 34/43, trudnozapalną wg PN-EN 13501-1, grubość całkowita 2 mm, grubość warstwy uSytkowej 2mm, wykładzina rulowana, odporność na ścieranie - grupa P wg PN-EN 660-1, odporna na chemikalia wg PN-EN 435, odporna na kółka wg PN-EN 425, gramatura nie większa niS 3150 g/m2 Licowanie ścian. W pomieszczeniach łazienek, brudowników, izolatek oraz gabinetów zabiegowych należy wykonać licowanie ścian płytkami ceramicznymi do wysokości 2,0m. Wykonać należy równieS fartuszki z płytek ceramicznych przy umywalkach. Malowanie. Powierzchnie malowane farbą lateksową oraz olejną muszą być pokryte równo, bez widocznych zgrubień nakładania farby. Warstwa podkładowa pod malowanie winna być sucha. We wszystkich pomieszczeniach w których przewidziano wymianę powłok malarskich należy wykonać malowanie powłokami zmywalnymi do wysokości 2,0m (lamperie). Roboty należy wykonywać zgodnie z warunkami technicznymi, sztuką budowlaną, normami i instrukcjami producentów poszczególnych materiałów. Należy stosować materiały i urządzenia posiadające atesty dopuszczające je do stosowania na terenie Polski..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3, 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.