Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2013-05-23
Otwock: Przeprowadzenie Wyjazdu konsultacyjno - integracyjnego dla uczestników i osób z ich otoczenia w ramach projektu systemowego Uwierz w siebie - Ty też potrafisz współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
.
Numer ogłoszenia: 201562 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sosnowa 4, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 0-22 779 36 32, 779 36 92, faks 0-22 779 36 32, 779 36 92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl , www.opsotwock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie Wyjazdu konsultacyjno - integracyjnego dla uczestników i osób z ich otoczenia w ramach projektu systemowego Uwierz w siebie - Ty też potrafisz współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Wyjazdu konsultacyjno - integracyjnego dla uczestników i osób z ich otoczenia w ramach projektu systemowego Uwierz w siebie - Ty też potrafisz. Zamawiający wymaga, aby oferowana przez Wykonawcę usługa w ramach niniejszego zamówienia spełniała następujące kryteria ogólne i szczegółowe: Kryteria ogólne: 1. W ramach przedmiotu Zamówienia warsztaty psychologiczne zapewnia Zamawiający. 2. Ośrodek powinien posiadać odpowiednią bazę lokalową i zaplecze techniczne do sprawnego przeprowadzenia warsztatów z psychologiem i realizacji pobytu w ramach niniejszego postępowania. 3. Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób uczestniczących w warsztatach prowadzonych przez psychologa w łącznym wymiarze 6 godzin zegarowych. 4. Ośrodek powinien być zlokalizowany w granicach administracyjnych miasta Krakowa. 5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: a. dojazd w obie strony (autokar klimatyzowany z pasami bezpieczeństwa), b. przejazdy autokarem do miejsc odwiedzanych i podczas wycieczek krajoznawczych c. zakwaterowanie w pokojach jednoosobowych lub jeden pokój dla całej rodziny, orientacyjny wykaz pokoi ; 1- osobowe 6 pokoi, 2-osobowe 2 pokoje, 3-osobowe 4 pokoje, 4- osobowe 6 pokoi, 6-osobowe 2 pokoje: pokoje z pełnym węzłem sanitarnym wyposażone w telewizor, czajnik bezprzewodowy, wskazane zakwaterowanie całej grupy w jednym budynku. d. całodzienne wyżywienie - śniadanie, obiad (dwudaniowy + deser), podwieczorek, kolacja (w tym całodobowy dostęp do napojów chłodzących), e. ubezpieczenie NNW wszystkich Uczestników, f. zorganizowanie czasu wolnego (3 wycieczki autokarowe) g. zorganizowanie wyjazdu do parku wodnego h. zorganizowanie imprezy integracyjnej w formie grilla i wieczorku tanecznego i. serwis kawowy (kawa, herbata, cukier, mleko, napoje chłodzące i ciastka) w czasie realizowanych działań projektu, j. zapewnienie sali dla zorganizowania zajęć świetlicowych dla dzieci. 6. Z uwagi na współfinansowanie projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu odpowiednie oznaczenie sal zajęciowych. Kryteria szczegółowe: 1. Miejsce realizacji wyjazdu konsultacyjnego: ośrodek, pensjonat, hotel położony w granicach administracyjnych Krakowa , obiekt ogrodzony. 2. Termin realizacji usługi : od dnia 29.06.2013 r. do dnia 03.07.2013 r. 3. Ilość uczestników: 24 osoby dorosłe oraz 31 dzieci: w wieku do 4 lat 2 osoby, w wieku powyżej 4 lat- 29 osób, a także 3 osoby kadry zamawiającego pobyt bezpłatny. Razem 58 osób. 4. Wykonawca zapewni transport 58 osób: 27 osób dorosłych i 31 dzieci z Otwocka do Krakowa oraz przywóz uczestników z ośrodka do Otwocka po zakończeniu pobytu. 5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: a) Salę wykładową do odbycia warsztatów z psychologiem b) Salę do zabaw świetlicowych dla dzieci c) zakwaterowanie 58 osób w pokojach jednoosobowych lub jeden pokój dla całej rodziny w jednym budynku z pełnym węzłem sanitarnym wyposażonym, telewizor, czajnik bezprzewodowy, zakwaterowanie w pokojach jednoosobowych lub jeden pokój dla całej rodziny, orientacyjny wykaz pokoi ; 1- osobowe 6 pokoi, 2-osobowe 2 pokoje, 3-osobowe 4 pokoje, 4- osobowe 6 pokoi, 6-osobowe 2 pokoje d) pełne wyżywienie dla 58 osób w trakcie całego pobytu w ośrodku, serwowane w stołówce położonej na terenie ośrodka, z uwzględnieniem potrzeb żywieniowych dzieci, składające się ze: - śniadania w formie szwedzkiego stołu składającego się z:posiłku mlecznego , minimum jednego dania ciepłego, przekąsek zimnych, warzyw lub sałatek warzywnych, pieczywa jasnego i ciemnego, napojów gorących i zimnych, wędlin, serów, - obiadu dwudaniowego z deserem, - podwieczorku w postaci owoców , ciastka drożdżowego - kolacji składającej się z: minimum jednego dania ciepłego, przekąsek zimnych, warzyw lub sałatek warzywnych, pieczywa jasnego i ciemnego, napojów gorących i zimnych, e) serwis kawowy dla 20 osób uzupełniany w trakcie warsztatów z psychologiem , składający się z kawy, herbaty, mleka, cukru i napojów zimnych takich jak: woda mineralna, soki owocowe, po ok. 0,5 l dziennie na osobę oraz ciastek suchych i słonych paluszków, f) bezpłatną całodobową opiekę medyczną, g) opłacenie ewentualnej taksy klimatycznej dla wszystkich uczestników 6. możliwość uczestniczenia w trzech wycieczkach autokarowych krajoznawczo-edukacyjnych, 1/ do Zakopanego, 2/do Kalwarii Zebrzydowskiej i Wadowic z wyżywieniem,3/Wieliczka -kopalnia soli ponadto umożliwienie zwiedzanie starego miasta w Krakowie. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z organizacją wycieczki, w tym również cenę biletów wstępu do odwiedzanych obiektów i dóbr kultury wraz z usługą przewodnika. W przypadku organizacji wycieczek krajoznawczo - edukacyjnych uczestnicy nie mogą być dołączeni do innej grupy. 7. Ubezpieczenia NNW wszystkich uczestników wyjazdu konsultacyjnego. 8. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: a) dokonania rekompensaty za śniadanie w dniu rozpoczęcia pobytu w ośrodku w formie posiłku na postoju w trakcie podróży, dokonania rekompensaty za kolację w dniu zakończenia pobytu w ośrodku w formie zabezpieczenia suchego prowiantu na czas podróży powrotnej; 9. Proponowany minimalny program i harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia: 29.06.2013 - 7,00 - wyjazd z Otwock, 14,00 - przyjazd do Krakowa, 14,30- obiad, 15,00 - 18,00 warsztaty z psychologiem, 18,30 - kolacja; 30.06.2013 - 8,00 - śniadanie, 9,00 - 12,00 warsztaty z psychologiem, 13,00 - obiad, 13,30 - 18,00 - atrakcja turystyczna, 18,30 kolacja grill; 01.07.2013 - 8,00 śniadanie, 8,30 - 13,00 - atrakcja turystyczna, 13,30 - obiad, 14,00 - 18,00 - atrakcja turystyczna, 18,30 - kolacja, 19,00 - 20,30 pobyt w parku wodnym 02.07.2013, 8,00 - śniadanie, 8,30 - Wyjazd do Zakopanego, 13,30 - obiad w Zakopanem, 14,00 - pobyt w Zakopanem, 18,30 - kolacja w Krakowie, 19,00- 20,00 wieczorek taneczny. 03.07.2013 - 8,00 - śniadanie, 8,30 - wyjazd do Wieliczki, 9,00 - zwiedzanie Wieliczki, 13,30 - obiad w Wieliczce lub w trasie powrotnej, 19,00 - powrót do Otwock. 10 .Minimalny program musi zawierać następujące elementy: zwiedzania Krakowa z przewodnikiem: Wzgórze Wawelskie, /Dziedziniec Zamku Królewskiego , Katedra, Groby i Krypty Królewskie, Dzwon Zygmunta , Spacer Drogą Królewska - ul. Kanonicza, ul. Franciszkańska, Pałac Biskupi - okno papieskie, Rynek Główny z Sukiennicami, Kościół Mariacki -ołtarz Wita Stwosza,, Brama Floriańska i Barbakan , Jaskinia smoka wawelskiego, zwiedzania Zakopanego z przewodnikiem; Muzeum TPN, ul. Krupówki, Kościółek i Cmentarz Zasłużonych na Pęksowym Brzyzku , Wielka Krokiew - zwiedzanie skoczni, Sanktuarium Matki Boskiej Fatimskiej, Wjazd Kolejką na Kasprowy Wierch, Wjazd kolejką na Gubałówkę, wyjazd do Kalwarii Zebrzydowskiej i Wadowic, wyjazd do Wieliczki..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 92.33.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje - co najmniej 3 (trzy) kompleksowe usługi polegające na organizacji i przeprowadzeniu wyjazdów, wraz z transportem, wyżywieniem, noclegami oraz organizacją czasu wolnego. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ oraz załączyć dowody potwierdzające czy usługi zostały wykonywane lub są wykonywane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja w zakresie wiedzy i doświadczenia - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym nastąpi, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: pomieszczeniami - salą konferencyjno- szkoleniową, mieszcząca co najmniej 20 osób, pomieszczeniami - salą do zabaw świetlicowych i ruchowych dla co najmniej 30 dzieci, pokojami dla grupy 58 osób, środkiem transportu, wyposażonym w klimatyzację i pasy bezpieczeństwa przystosowanym do przewozu osób W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty Wykaz zaplecza technicznego Załącznik nr 8 do SIWZ wraz z informacją o podstawie dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W części dotyczącej osób zdolnych do wykonania zamówienia ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wykazania, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować podczas realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na czas osobami posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenia: 1.Pilot wycieczki/przewodnik minimum: wykształcenie średnie, roczny staż w zakresie organizacji wycieczek, 2. Kierowca autokaru: aktualne uprawnienia do przewozu osób autokarem. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Wykaz osób sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa lub inny dokument świadczący o posiadaniu przez Wykonawcę ubezpieczenia powinny być ważne w dniu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp sporządzonej zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ lub Informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. W zależności od stanu faktycznego Wykonawca składa stanowiący wzór Załącznik Nr 4 do SIWZ lub wzór stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują możliwość dokonania zmiany umowy w formie pisemnej, w szczególności w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności, 2) dokonanie zmiany w kadrze z powodu śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy. W przypadku zmiany w kadrze Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kandydaturę osoby o kwalifikacjach równorzędnych lub wyższych od tych, jakie posiadała osoba wykonująca zamówienie. Zmiana kadry może nastąpić wyłącznie wtedy, gdy jest korzystna dla Zamawiającego i Zamawiający wyrazi na nią zgodę, 3) zmiany ceny za wykonaną usługę, proporcjonalnie do wielkości wykonania przedmiotu zamówienia. Kwota zmiany wynagrodzenia będzie odpowiadała kwocie przedstawionej w formularzu ofertowym za 1 (jednego) uczestnika, w zależności od ostatecznej liczby osób. 4) zmiany uczestnika wyjazdu konsultacyjnego w przypadku rezygnacji bądź wykreślenia osoby z listy uczestników wyjazdu - Zamawiający ma wówczas prawo skierować inną osobę na jej miejsce.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsotwock.pl, www.bip.otwock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Otwocku,
ul. Sosnowa 4
05-400 Otwock,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Otwocku, ul. Sosnowa 4 05-400 Otwock,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowanie jest w ramach projektu systemowego Uwierz w siebie - Ty też potrafisz współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Zakup, dostawa i montaż infrastruktury i sprzętu IT - zestawów komputerowych.
- Dostawa szwów chirurgicznych przez okres 24 miesięcy
- Sprzątanie pomieszczeń biurowo-dydaktycznych, korytarzy i sanitariatów w pomieszczeniach NCBJ w Warszawie na ul. Pasteura 7.
- Modernizacja instalacji gazów medycznych w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- szkolenia dla uczniów klas pierwszych szkół ponadpodstawowych prowadzonych przez Powiat Otwocki, w ramach zajęć Edukacja dla Bezpieczeństwa
- Dostawa 10 agregatów prądotwórczych w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie kompleksowej usługi hotelarskiej w ramach projektu "Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku"
- Szkolenie alpejskie ratowników górskich - przygotowanie do transgranicznych działań ratowniczych w okresie zimy, organizowanego w ramach współpracy transgranicznej GOPR i Horskiej Służby
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych i zapewnienia sal szkoleniowo-dydaktycznych podczas wyjazdu realizowanego w ramach działania pn. "Kluby Małopolskiej Pieczy Rodzinnej" postępowanie nr 2
- Usługi społeczne - Świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) garnizonu mazowieckiego
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
- 40/DOBP/DCZP/2025/US Realizacja programu pilotażowego w zakresie edukacji żywieniowej oraz poprawy jakości żywienia w szpitalach - "Dobry posiłek w szpitalu"
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





