eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SadowaPrzedmiotem zamówienia są stałe, powtarzające się dostawy artykułów żywnościowych dla DPS Sadowa na II półrocze 2014r. do magazynu Zamawiającego .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-13

Sadowa: Przedmiotem zamówienia są stałe, powtarzające się dostawy artykułów żywnościowych dla DPS Sadowa na II półrocze 2014r. do magazynu Zamawiającego .
Numer ogłoszenia: 201540 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Jagodowa 2, 05-092 Sadowa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7512626, 7512625 w. 118, faks 0-22 7513639.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sadowa.dps.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: bip.pwz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są stałe, powtarzające się dostawy artykułów żywnościowych dla DPS Sadowa na II półrocze 2014r. do magazynu Zamawiającego ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są stałe, powtarzające się dostawy artykułów żywnościowych dla DPS Sadowa na II półrocze 2014r. do magazynu Zamawiającego według podziału na zadania: a) Zadanie nr 1 - Dostawa różnych art. spożywczych, b) Zadanie nr 2- Dostawa mięsa, drobiu i wędlin, c)- Zadanie nr 3 - dostawa ryb i przetworów rybnych, d) Zadanie nr 4- Dostawa owoców i warzyw, e) Zadanie nr 5- dostawa produktów mleczarskich , f) Zadanie nr 6 - dostawa pieczywa, g) Zadanie nr 7 - dostawa jaj kurzych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-3, 15.81.00.00-9, 03.14.25.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się dostawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych , tj. dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Posiadanie wiedzy i doświadczenia. 3 Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. b) Nie podlegają wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Dostawcy ubiegający się samodzielnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ. b) Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw ( w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych ), a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia - zał nr 4 do SIWZ. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Dostawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są dostarczyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 20.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ. b) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw ( w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych ), a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia o zał. nr 4 do SIWZ. c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust 1 Pzp, należy przedłożyć: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - według wzoru określonego w zał. nr 3 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formy spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu lub dokumentach wymienionych w pkt V SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z wiedzy i doświadczenia wymagany jest załącznik nr 2 i załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1. Dostawcy zobowiązani są załączyć do oferty dokument potwierdzający stosowanie wdrożonego systemu HACCP oraz oświadczenie Dostawcy potwierdzające stosowanie zasad dobrej praktyki higienicznej GHP. 2. Oświadczenie rolnika ryczałtowego zwolnionego od podatku od towarów i usług ( zał. nr 5 do SIWZ ).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy do odpowiedniego zadania ( zał. 1.1 do zał. 1.7 zał. 6 - wzór umowy ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sadowa.dps.pl - www.bip.pwz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Sadowa, ul. Jagodowa 2 05 - 092 Łomianki Dział administracji..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej 05 - 092 Łomianki, Sadowa ul. Jagodowa 2 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa różnych artykułów spożywczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik 1.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mięsa, drobiu i wędlin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik 1.2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa ryb i przetworów rybnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik 1.3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zał. 1.4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa produktów mleczarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zał. 1.5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa pieczywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zał. 1.6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa jaj kurzych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zał. 1.7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.