Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Olsztyn: SUKCESYWNA DOSTAWA OPATRUNKÓW - 31/2007 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Szpital Zespolony, do kontaktów: JACEK ZACHARIASZ, ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 532 6349, fax (089) 5326349. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): WWW.SZPITAL.OLSZTYN.PRV.PL Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA OPATRUNKÓW - 31/2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO MIEJSKI SZPITAL ZESPOLONY W OLSZTYNIE. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: SUKCESYWNA DOSTAWA OPATRUNKÓW 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oferenci zagraniczni zamiast w/w dokumentu składają odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do reprezentowania grupy wykonawców. 3. Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy, 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością 6. Koncesję na obrót środkami farmaceutycznymi jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom zamawiającego Wykonawca musi dołączyć do oferty: 1. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacją technicznym. 2. Dokument potwierdzający wprowadzenie środka farmaceutycznego lub materiału medycznego do obrotu na terenie Polski 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: SUKCESYWNA DOSTAWA OPATRUNKÓW 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE OBOWIĄZKU WNIESIENIA WADIUM 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną wykonawcy, którzy: a) wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, b) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, c) nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wykonawcy, który w wyznaczonym terminie na składanie ofert nie złożył dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich uzupełnienie nie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z Ustawą, b) jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy lub błędy w obliczeniu ceny, g) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zamówienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5. Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6. Oferta wykonawcy wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia uznana zostanie za odrzuconą. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oferenci zagraniczni zamiast w/w dokumentu składają odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do reprezentowania grupy wykonawców. 3. Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy, 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością 6. Koncesję na obrót środkami farmaceutycznymi jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom zamawiającego Wykonawca musi dołączyć do oferty: 1. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacją technicznym. 2. Dokument potwierdzający wprowadzenie środka farmaceutycznego lub materiału medycznego do obrotu na terenie Polski
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.SZPITAL.OLSZTYN.PL. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.04.2007, godzina 11:30, Otwarcie ofert odbędzie się dnia 16.04.2007 r. o godz. 11:30 w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych, budynek administracji pok. 27.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: DOSTAWA OPATRUNKÓW. 1) Krótki opis: OPASKI DZIANE, OPASKI ELASTYCZNE, OPASKI GIPSOWE, OPASKI Z WATY. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: DOSTAWY SUKCESYWNE. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: DOSTAWA OPATRUNKÓW. 1) Krótki opis: GAZY, KOMPRESY,TAMPONY,WATA. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: DOSTAWY SUKCESYWNE. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: DOSTAWA OPATRUNKÓW. 1) Krótki opis: TUPFERY, SETONY. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: DOSTAWY SUKCESYWNE. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: DOSTAWY OPATRUNKÓW. 1) Krótki opis: FOLIE CHIRURGICZNE, OPATRUNKI FOLIOWE. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: DOSTAWY SUKCESYWNE. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: DOSTAWY OPATRUNKÓW. 1) Krótki opis: KOMPRESY. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: DOSTAWY SUKCESYWNE. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: DOSTAWY OPATRUNKÓW. 1) Krótki opis: SERWTEY. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: DOSTAWY SUKCESYWNE. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: DOSTAWY OPATRUNKÓW. 1) Krótki opis: SERWETY. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: DOSTAWY SUKCESYWNE. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: DOSTAWY OPATRUNKÓW. 1) Krótki opis: PIELUCHOMAJTKI. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: DOSTAWY SUKCESYWNE. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: DOSTAWY OPATRUNKÓW. 1) Krótki opis: PIELUCHOMAJTKI, PODKŁADY GINEKOLOGICZNE, PODPASKI. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: DOSTAWY SUKCESYWNE. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: DOSTAWY OPATRUNKÓW. 1) Krótki opis: PRZYLEPIEC JAŁOWY. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: DOSTAWY SUKCESYWNE. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: DOSTAWY OPATRUNKÓW. 1) Krótki opis: STERYLNE PASKI DO ZAMYKANIA RAN. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: DOSTAWY SUKCESYWNE. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: DOSTAWY OPATRUNKÓW. 1) Krótki opis: PODKŁADY NIEJAŁOWE. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: DOSTAWY SUKCESYWNE. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: DOSTAWY OPATRUNKÓW. 1) Krótki opis: GĄBKA JAŁOWA CHŁONNA. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: DOSTAWY SUKCESYWNE. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: DOSTAWY OPATRUNKÓW. 1) Krótki opis: GĄBKI HEMOSTATYCZNE. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: DOSTAWY SUKCESYWNE. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: DOSTAWY OPATRUNKÓW. 1) Krótki opis: WCHŁANIALNY JAŁOWY HEMOSTATYK. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: DOSTAWY SUKCESYWNE. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 16 Nazwa: DOSTAWY OPATRUNKÓW. 1) Krótki opis: OPATRUNKI DO AKTYWNEGO OCZYSZCZANIA, OPATRUNKI MAŚCIOWE, OPATRUNKI ANTYBAKTERYJNE. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: DOSTAWY SUKCESYWNE. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na "Dostawa materiałów elektrycznych, klimatyzatorów i latarek"
- Obsługa sekretariatu medycznego
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
- Przegląd okresowy stanu technicznego przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach Zasobu KOWR OT Olsztyn w roku 2026
- Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (490)
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań profilaktycznych medycyny pracy dla pracowników podległych jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych do Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o. o.
- Zakup i dostawa artykułów medycznych z podziałem na 4 pakiety.
- Produkty lecznicze.
- Kupno - powyżej 750 000 euro.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- produkty lecznicze: 681 669.42 EURO, odczynniki: 104642.30 EURO, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 46628.69 EURO, cementy 24176.57 EURO.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





