eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Wykonanie usług konserwacji i napraw dróg kategorii gminnej oraz dróg wewnętrznych w Inowrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-23

Inowrocław: Wykonanie usług konserwacji i napraw dróg kategorii gminnej oraz dróg wewnętrznych w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 201524 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług konserwacji i napraw dróg kategorii gminnej oraz dróg wewnętrznych w Inowrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 50.80.00.00-3 różne usługi w zakresie napraw i konserwacji, 45.23.31.41-9 roboty w zakresie konserwacji dróg, 45.23.31.42-6 roboty w zakresie naprawy dróg 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług konserwacji i napraw dróg kategorii gminnej i dróg wewnętrznych w Inowrocławiu. W zakres zamówienia wchodzi: 1) konserwacja i naprawy dróg o nawierzchni twardej ulepszonej (bitumiczne, betonowe, z kostki betonowej i brukowej), wytyczne: a) naprawa nawierzchni asfaltobetonowych o powierzchni do 10m2 powinna być wykonana asfaltobetonem jako remont cząstkowy nawierzchni, b) naprawa nawierzchni asfaltobetonowych o powierzchni powyżej 10m2 powinna być wykonana asfaltobetonem jako ułożenie nawierzchni, c) przy naprawach dróg należy przestrzegać wymogów określonych Polskimi Normami dotyczącymi wykonywania nawierzchni twardych na drogach oraz określonymi przez Zamawiającego, 2) konserwacja i naprawy dróg nieulepszonych (gruntowe, wyłożone tłuczniem) - wypełnienie uszkodzeń drogowych żużlem wielkopiecowym lub tłuczniem, zagęszczenie walcem i wyrównanie równiarką samojezdną, 3) konserwacja i naprawy dróg wewnętrznych o nawierzchni twardej ulepszonej oraz gruntowe lub wyłożone tłuczniem, 4) konserwacja i naprawy chodników będących w utrzymaniu UM Inowrocławia. 2. Szczegółowy wykaz usług konserwacji i utrzymania dróg kategorii gminnej i dróg wewnętrznych Inowrocławia oraz ich szacunkowe ilości są określone w załączniku nr 1 do siwz Oferta. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1)Zamawiający zgłasza Wykonawcy uszkodzenie drogi stanowiące zagrożenie dla ruchu kołowego za pośrednictwem faksu, 2)Wykonawca niezwłocznie oznakowuje wskazane miejsce, uzgadnia zakres robót drogowych z Zamawiającym i w ciągu maksymalnie dwóch dni, licząc od zgłoszenia, przystępuje do naprawy uszkodzenia drogi (termin wykonania zostanie określony przez Zamawiającego w pisemnym zleceniu), 3)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prowadzonych robót w pasie drogowym, 4)Wykonawca w trakcie wykonywania robót (licząc od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o uszkodzeniu drogi) ma obowiązek zapewnić bezpieczeństwo osób korzystających z drogi oraz jest odpowiedzialny za wszelkie szkody powstałe w związku z ich prowadzeniem, 5)W przypadku zaistnienia okoliczności opisanych wyżej, Wykonawca samodzielnie wyjaśnia zdarzenie i likwiduje szkodę bez udziału Zamawiającego. 6)Wykonawca jest odpowiedzialny za właściwe wykonanie naprawy drogi, zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane w miejscu prowadzonych robót w pasie drogowym. 7)Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia ciągłości ruchu pieszego i kołowego w miejscu prowadzonych robót drogowych. 8)Wykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom bez pisemnej zgody Zamawiającego. 4.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady nie krótszej niż 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 5.Warunki finansowania zamówienia - regulowanie płatności odbywać się będzie miesięcznie, na podstawie faktury i protokołów odbioru wykonanych robót bez zastrzeżeń, podpisanych przez obie strony. Zamawiający wymaga, aby oddzielnie fakturować wykonanie konserwacji i utrzymania dróg wewnętrznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 8 000 zł (osiem tysięcy zł). 1.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Handlowy SA, nr 67 1030 1090 0000 0000 9010 1501. 4.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Inowrocław, ul. Roosevelta 36, w Zespole Zamówień Publicznych, pok. nr 22a, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 6.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali lub wykonują usługi konserwacji i napraw dróg, świadczone w sposób ciągły, o wartości brutto nie niższej niż 400.000,00 zł rocznie. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych usług konserwacji i naprawy dróg i dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie; na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami/osobą posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80.00
  • 2 - termin przystąpienia do wykonania określonej konserwacji lub naprawy dróg - 10.00
  • 3 - okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - 10.00

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: - Wykonawca złożył pisemny uzasadniony wniosek, że termin wykonania umowy nie może zostać zachowany z przyczyn, za które nie odpowiada, - zmiana podatku od towarów i usług VAT, - zmiany warunków finansowania zamówienia, - zmiany organizacji wykonywania zamówienia przez Zamawiającego, - zmiany ilości zamawianych usług w stosunku do przewidywanych, w ramach maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania (ceny ofertowej brutto), - wystąpiły okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności, - zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, Zespół Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.