Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-08-27
Warszawa: Dostawa artyku³ów biurowych, PN 132/08
Numer og³oszenia: 201492 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Sk³odowskiej-Curie, ul. W.K. Roentgena 5, 02-781 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5462312, 5462872, fax 022 5462253, 5462872.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.coi.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Jednostka badawczo - rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa artyku³ów biurowych, PN 132/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa artyku³ów biurowych
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artyku³y biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Tak, ilo¶æ czê¶ci: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki zawarte w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych; ocena - na podstawie z³o¿onych, wymaganych, aktualnych dokumentów i ofert.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a)Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ sze¶æ miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. b)Aktualne za¶wiadczenia z w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego i w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. c)O¶wiadczenie o spe³nianiu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655) d)Upowa¿nienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a tak¿e sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ, je¿eli osob± podpisuj±c± nie jest osoba upowa¿niona na podstawie wypisu z krajowego rejestru s±dowego lub za¶wiadczenia z ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.coi.waw.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Sk³odowskiej - Curie, 02-781 Warszawa, ul. Roentgena 5, Sekcja Zamówieñ Publicznych pok 100.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiaj±cego, 02-781 Warszawa, ul. Roentgena 5, Sekcja Zamówieñ Publicznych pok 100.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Ta¶my do drukarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Ta¶my do drukarek.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.21.12-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: ta¶my i korektory do maszyn do pisania i kalkulatorów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ta¶my i korektory do maszyn do pisania i kalkulatorów.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.23.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: koperty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: koperty.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 21.23.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: koperty RTG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: koperty RTG.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.86.13.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: papier termiczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: papier termiczny.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 21.12.13.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: folia do faksu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: folia do faksu.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 21.12.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Etykiety.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Etykiety.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 25.24.13.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: Holdery.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Holdery.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 25.24.71.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: Segregatory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Segregatory.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 21.21.11.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: Kalendarze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Kalendarze.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.86.92.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: P³yty i dyskietki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: P³yty i dyskietki.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 25.24.70.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Che³m, Dêblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemy¶l, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamo¶æ
- Remont umocnieñ brzegowych i urz±dzeñ wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa K³odzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Us³ugi konserwacji, przegl±du oraz napraw bie¿±cych instalacji i urz±dzeñ teletechnicznych oraz bie¿±cej obs³ugi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIA£ÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzêtu AGD do Szko³y G³ównej Handlowej w Warszawie
- Us³uga kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciuj±cego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artyku³ów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddzia³u Gospodarczego w Koszalinie (5 zadañ)
- "Dostawa materia³ów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzêtu i wyrobów medycznych, wyposa¿enia oraz wielorazowych narzêdzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Dostawa pomocy dydaktycznych do O¶rodka Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Starej Rozedrance.
- "Dostawa artyku³ów i urz±dzeñ administracyjno - biurowych" Nr sprawy: 13/z/2025
- Dostawa pomocy dydaktycznych do O¶rodka Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Malawiczach Dolnych
- Dostawa pomocy dydaktycznych do O¶rodka Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Starej Kamionce
wiêcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.