eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta i Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Tomaszowie Mazowieckim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-07

Tomaszów Mazowiecki: Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta i Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Tomaszowie Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 20139 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki , ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta i Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Tomaszowie Mazowieckim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cienkopis czarny, końcówka oprawiona w metal, gr. do 0,5 mm typu IDEST,RYSTOR 60szt. 2. Cienkopis, zestaw 4 kol.,końcówka metalowa o gr. 0,4mm 40 kmp. 3. Długopisy, automatyczny,wykon.z tworzywa sztucznego, metalowy klips, szer pisania 0,5-0,7 mm obrączka oraz okuwka, typu ZENITH 7 lub 10, różne kolory 180szt. 4. Dziurkacz metalowy, ogranicznik formatu, min.25 kart., typu LACO,ESSELTE,LEITZ, 30szt. 5. Flamastry-pisaki czarne 62szt. 6. Foliopis do płyt CD, czarny,dwustronny 10 szt. 7. Gumka do usuwania ołówka z papieru typu MYSZKA 50 szt. 8. Gumki recepturki, min.60-100 mm, op.1 kg 5 op/5kg 9. Kaseta wymienna do korektora PRITT SYSTEM, 4,2mm 30 szt. 10. Klej w sztyfcie 15g, bezwonny, niebrudzący, zmywalny, atest PZH, do papieru, tektury i zdjęć typu AMOS 50 szt. 11. Klipsy do papieru duże-51 mm,op.12 szt 20 op 12. Klipsy do papieru małe-19 mm, op. 12 szt 20 op 13. Klipsy do papieru średnie-32 mm,op.12 szt 20 op 14. Korektor w pisaku np. typu ZL-103 PENTEL, cienka metalowa końcówka, poj. 4,2 ml 30 szt. 15. Korektor w płynie w formie akrylowej korygującej gąbki ,poj.20 ml np. typu Tipp-Ex, szybkoschnący 50 szt. 16. Korektor w taśmie /kaseta wymienna, szer.4,2mm, PRITT SYSTEM -PELIKAN-PENTEL ZTFR5/ 30 szt. 17. Magnesy do tablic, op.10 szt, śr.20 mm 10 op/ 100szt 18. Marker czarny, okr. końcówka, szer. pis. 1-5 mm 55 szt. 19. Marker czerwony, okr. końcówka, szer. pis. 1-5 mm 30 szt. 20. Marker niebieski, okr.końcówka, szer. pis 1-5 mm 30 szt. 21. Nożyczki 20-21 cm 20 szt. 22. Ołówek z gumką HB 200 szt. 23. Pinezki kolorowe-koleczki /beczułki/ do tablic korkowych, op.30 szt 10 op 24. Rozszywacz 20 szt. 25. Spinacze biurowe 28 mm,op.10x100 szt 50 op 26. Spinacze biurowe 50 mm,op. 10x100 szt 20 op 27. Spinacze biurowe-krzyżaki 41 mm, op.10x50 szt 20 op 28. Taśma klejąca /24x10, op.6 szt/ 20 op/120szt 29. Tusz typu np. NORIS czerwony, do pieczątek samotuszujących, but. poj. 25 ml, typu NORIS 30 szt. 30. Wkład czarny typu HANDY GEL 40 szt. 31. Wkład typu ZENITH niebieski, wielkopojemny, metalowy 100 szt. 32. Wkład zwykły, niebieski, skrzydełka, cienki, popularny z grubą końcówką 100 szt. 33. Zakreślacz -kmp 4 kol. 50 kmp. 34. Zszywacz metalowy min.30 kart., na zszywki 24/6 20 szt. 35. Zszywki 24/6,op.10x1000 szt. 50 op.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30 - Koperty 22.85.21.00 - Okładki na akta 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli ofertę podpisuję osoba do tego upoważniona).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-maz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Mościckiego 6, pok. 6, 97-200 Tomaszów Maz., od pon. do pt. w godzinach 7.30 - 15.30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Tomaszowie Maz., ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Maz., budynek A, pok. 12 - Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 2. Każda ze stron na żądanie drugiej strony zobowiązana jest niezwłocznie potwierdzić fakt ich otrzymania. W przypadku zastosowania faksu lub formy elektronicznej niezbędne jest ich potwierdzenie na piśmie. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę, uznaje się, iż pismo wysłane na nr faksu lub adres e-mail wskazany przez wykonawcę w ofercie zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią. 3. Zamawiający, mając na względzie art. 9 ust. 1 oraz 27 ust. 1 Pzp, zastrzega, że w przypadku wezwania wykonawców do uzupełnienia dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp, muszą one być przekazane w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność (forma pisemna). Przekazanie ich w innej formie (np. faks, e-mail) nie będzie uznane jako skuteczne, jeżeli nie zostało przekazane w formie pisemnej w wyznaczonym terminie. 4. Osobami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami, w godzinach pracy Urzędu, pon. - piątek w godz. 7.30 - 15.30 są: w zakresie przedmiotu zamówienia: Teresa Śmiechowicz, Piotr Zwardoń - 48 (044) 724-23-11 wew. 295, 215. w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych Andrzej Pawlik tel. 48 (044) 724-23-11 wew. 267. adres: e-mail - zam.pub@tomaszow-maz.pl, fax 48 (044) 724-43-59.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.