To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-14
Gliwice: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA DLA KONSULTANTÓW, KOORDYNATORÓW ORAZ OSÓB ZWIĄZANYCH Z PROCEDURĄ POZYSKIWANIA POTENCJALNYCH ODBIORCÓW USŁUGI, POLEGAJĄCEJ NA PRZEPROWADZENIU AUDYTÓW I SESJI FACYLITACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 201392 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148038 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Park Naukowo-Technologiczny "Technopark Gliwice" Sp. z o.o., ul. Konarskiego 18C, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 335 85 00, faks 32 335 85 00.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego - usługi w zakresie transferu nowoczesnych technologii.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA DLA KONSULTANTÓW, KOORDYNATORÓW ORAZ OSÓB ZWIĄZANYCH Z PROCEDURĄ POZYSKIWANIA POTENCJALNYCH ODBIORCÓW USŁUGI, POLEGAJĄCEJ NA PRZEPROWADZENIU AUDYTÓW I SESJI FACYLITACYJNYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie dwuetapowego szkolenia dla konsultantów, koordynatorów oraz osób związanych z procedurą pozyskiwania potencjalnych odbiorców usługi, polegającej na przeprowadzeniu audytów i sesji facylitacyjnych, których opis metodologii został zawarty w Rozdziale IV i V SIWZ. W szkoleniu weźmie udział 14 osób wskazanych przez Zamawiającego. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewni Zamawiającemu w terminie 15 dni roboczych od daty przeprowadzenia ostatniego z etapów szkolenia możliwość odbycia z Wykonawcą 5 konsultacji telefonicznych w zakresie tematyki objętej szkoleniem. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w ROZDZIALE III SIWZ. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie (formularzu oferty) zakresu zamówienia (usługi), którego wykonanie powierzy podwykonawcom.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 79.63.29.00 - 79.63.29.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia objęty postępowaniem jest dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Projektu Analiza poziomu kreatywności i absorpcji innowacji w przedsiębiorstwach, o numerze U-POIG.05.02.00-00-013 10, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym Osi Priorytetowej, 5 Dyfuzja Innowacji.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przerwa na kawę Adam Piasecki, ul. Maratońska 87/51, 94-007 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19534,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17990,00
Oferta z najniższą ceną: 17990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55350,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Zakup witryny chłodniczej oraz chłodziarek farmaceutycznych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa systemu audiowizualnego - urządzenia do wideokonferencji. Znak sprawy: DZPZ.282.118.2025.MK
- Świadczenie usług serwisowych i legalizacji urządzeń pomiarowych przeznaczonych do oznaczenia masy, zabudowanych w ZPM dla PGG S.A. o/KWK Sośnica z podziałem na zadania.
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowej obsługi łaźni górniczych dla potrzeb Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
- Cyfrowe szkolenie e-learningowe dotyczące świadomości szczególnych potrzeb, w tym niepełnosprawności oraz zasad zapewnienia dostępności na Uczelni. Znak sprawy: DZPZ.283.102.2025.AL
- 4WOG.1200.2712.102.2025 Usługa wynajmu strzelnicy celem realizacji zadań programowych ze szkolenia ogniowego na rzecz j.w. będących na zaopatrzeniu 4 WOG w Gliwicach w podziale na 13 części
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zintegrowany system informatyczny do obsługi finansowo-księgowej, podatkowej, elektronicznego obiegu dokumentów
- Przygotowanie i przeprowadzenie cyklu szkoleń online dla kadry podmiotów ekosystemu innowacji oraz młodych naukowców Pomorza Zachodniego
- Dostawa sprzętu serwerowego i sieciowego z oprogramowaniem i szkoleniami administratora w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Usługa polegająca na realizacji szkolenia, warsztatów oraz konsultacji eksperckich w zakresie zarządzania w warunkach dynamicznej transformacji cyfrowej
- Realizacja dwóch jednodniowych szkoleń na rzecz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku w ramach projektu "Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej w województwie podlaskim"
- Realizacja szkoleń zawodowych dla Nauczycieli- Uczestników projektu "Kurs na zawód" - z podziałem na 11 części
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





