eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa środków czyszczących i polerujących, preparatów piorących, detergentów, dozowników do mydła i pojemników na papier toaletowy, worków foliowych i papierowych, wyrobów jednorazowego użytku, wyrobów z flizeliny oraz artykułów gospodarstwa domowego dl

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-19

Kraków: Dostawa środków czyszczących i polerujących, preparatów piorących, detergentów, dozowników do mydła i pojemników na papier toaletowy, worków foliowych i papierowych, wyrobów jednorazowego użytku, wyrobów z flizeliny oraz artykułów gospodarstwa domowego dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie, nr sprawy: ZP/16/2009
Numer ogłoszenia: 201390 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla , ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6876330, faks 012 6876331.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dietl.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czyszczących i polerujących, preparatów piorących, detergentów, dozowników do mydła i pojemników na papier toaletowy, worków foliowych i papierowych, wyrobów jednorazowego użytku, wyrobów z flizeliny oraz artykułów gospodarstwa domowego dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie, nr sprawy: ZP/16/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 13 pakietów: .Pakiet 1 Worki foliowe .Pakiet 2 Dozowniki do mydła i pojemniki na papier toaletowy .Pakiet 3 Artykuły gospodarstwa domowego, wyroby jednorazowego użytku .Pakiet 4 Środki czyszczące i polerujące .Pakiet 5 Środki czyszczące i polerujące do maszynowego mycia naczyń .Pakiet 6 Preparaty piorące, czyszczące, detergenty .Pakiet 7-9 Artykuły gospodarstwa domowego .Pakiet 10 Papier toaletowy i ręczniki papierowe .Pakiet 11 Prześcieradła papierowe .Pakiet 12 Jednorazowe wyroby z flizeliny .Pakiet 13 Worki papierowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 18.93.00.00 - Worki i torby 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.10.00 - Preparaty piorące 39.83.12.00 - Detergenty 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.51.00.00 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: Wartość wadium dla poszczególnych pakietów: 1 - 1600,00 zł 2 - 360,00 zł 3 - 440,00 zł 4 - 2160,00 zł 5 - 920,00 zł 6 - 880,00 zł 7 - 104,00 zł 8 - 400,00 zł 9 - 960,00 zł 10 -2880,00 zł 11 - 600,00 zł 12 - 1040,00 zł 13 - 440,00 zl 2.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego KREDYT BANK S.A. II Oddział Kraków nr 63 1500 1487 1214 8002 0031 0000 z oznaczeniem: Przetarg nieograniczony na dostawę środków czystości oraz artykułów gospodarstwa domowego dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie - nr sprawy: ZP/16/2009. 3.Wadium może być wnoszone w formie: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowy w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.). 4.Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w innej formie, dokument należy dołączyć do oferty. 5.Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 6.Dokumenty, o których mowa w ust. 3, muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 7.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. 8.W przypadku wniesienia wadium przelewem Zamawiający zwraca kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. 9.Wykonawca winien podać w ofercie sposób, w jaki Zamawiający ma zwrócić wniesione wadium, tj. adres banku, nr rachunku bankowego (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art.46 ust.1 oraz ust.2 PZP, z zastrzeżeniem ust. 4a i ust. 5 tegoż artykułu. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie (art.46 ust. 4a PZP). 12.Zamawiający zatrzymuje także wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie albo nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy albo zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (art.46 ust. 5 PZP). 13.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 PZP.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy (osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, Wykonawcy występujący wspólnie), którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 PZP oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP. 2.Spełnienie wymogów, podanych w ust. 1, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2 do SIWZ oraz poprzez przedłożenie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ. 3.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 PZP wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty), z zastrzeżeniem art.26 ust.3 PZP. 4.Zgodnie z art. 26 ust.3 PZP Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów oraz pełnomocnictw, o których mowa w Rozdziale VIII, albo złożyli dokumenty zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich przedłożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 1 i 2 PZP, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu atestów, świadectw rejestracji, certyfikatów i innych dokumentów dopuszczających przedmiot zamówienia do obrotu na terenie Polski i potwierdzających występowanie wymaganych przez Zamawiającego w treści SIWZ parametrów odnoszących się do produktów stanowiących przedmiot zamówienia oraz zobowiązanie się do ich okazania na każde żądanie Zamawiającego; 4)Karty Charakterystyki wyrobów, katalogi z opisem każdego produktu (ulotki informacyjne producenta) oraz tabele rozcieńczenia (dotyczy Pakietu nr 4 i 5); 5)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest aktualnie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 50 000,00 zł; 6)pełnomocnictwo do składania oświadczeń, wniosków, dokumentów w postępowaniu, podpisania umowy, jeżeli nie wynika to z dokumentu wymienionego w pkt 2)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dietl.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Skarbowej 4 w Krakowie ( III piętro, pokój 325 - Zamówienia Publiczne).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 10:00, miejsce: ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, III piętro, pokój 307 (Kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.