Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa samochodu 9-cio osobowego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prezydent Miasta Gdańska, do kontaktów: Wioletta Kulkowska-Myszke, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3236000, fax 058 3236481, e-mail: bzp@gdansk.gda.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gdansk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gdańsku Biuro Zamówień Publicznych, Wioletta Kulkowska-Myszke, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3236186, fax 058 3236481, e-mail: w.kulkowska@gdansk.gda.pl, www.gdansk.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa samochodu 9-cio osobowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Gdańsk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego typu BUS, fabrycznie nowego (rok produkcji 2006 lub 2007) do przewozu dziewięciu osób 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie prowadzone w procedurze przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 Euro. Wartość zlecanego zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki wymagane w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.), w tym
nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
2) zaoferują pojazd posiadający homologację;
3) zapewnią serwis samochodu na terenie Trójmiasta w autoryzowanych stacjach obsługi
4) Oferują samochód zgodny z minimalnymi wymaganiami technicznymi, o których mowa w rozdziale I SIWZ
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków.
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów.
a) Dla oceny spełnienia warunku określonego w pkt 1.1) Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 SIWZ pkt 1 ppkt 1-5.
b) Dla oceny spełnienia warunku określonego w pkt 1.2) Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 SIWZ pkt 1 ppkt 6
c) Dla oceny spełnienia warunku określonego w pkt 1.3) Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 SIWZ pkt 1 ppkt 7
d) Dla oceny spełnienia warunku określonego w pkt 1.4) Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 SIWZ pkt 1 ppkt 8-9
3. W dokumencie określonym w Rozdziale 3 pkt. 1 ppkt. 8 Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia każdego z wymaganych parametrów określonych w przedmiocie zamówienia. Potwierdzenie wymaganego parametru ma polegać na wpisaniu słowa \Tak\ lub \Nie\ albo Wykonawca wpisuje konkretnie oferowany parametr w pozycjach wskazanych w załączniku nr 3. Brak potwierdzenia jakiegokolwiek parametru będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
4. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a także, gdy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków bądź też złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia - z zastrzeżeniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga, aby wraz z ofertą (wypełnionym formularzem oferty) Wykonawca złożył następujące dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wzór załącznik nr 1).
2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składanie ofert.
5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składanie ofert
6)Krajowe świadectwo (wyciąg) homologacji pojazdu.
7)Wykaz serwisu Autoryzowanych Stacji Obsługi (wg załączonego wzoru załącznika nr 2); dopuszczalne jest złożenie folderu zawierającego wymagany wykaz.
8)Opis parametrów technicznych samochodu (wg załączonego wzoru załącznika nr 3).
9) Zdjęcie oferowanego samochodu (dopuszczalne jest złożenie folderu zawierającego zdjęcie auta).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. zużycie paliwa 15 3. okres gwarancji 15 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.04.2007, godzina 12:30, siedziba Zamawiającego pok.132A (I piętro).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.03.2007.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi urządzeń uzdatniania wody basenu w kompleksie krytej pływalni AWFiS w Gdańsku
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz Portu Czystej Energii Sp. z o. o.
- Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Usługi weterynaryjne dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt Promyk, z podziałem na części drugie postępowanie
- Dostawa odczynników dla Laboratorium Hematologii Pracowni Hematoonkologii
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć rekreacyjnych na rzecz Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2026 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodów operacyjmych
- Zakup samochodu typu BUS do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Zakup dwóch samochodów o napędzie spalinowym typu PICKUP z napędem 4x4 - 5 osobowych.
- Dostawa samochodu osobowego
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Dostawa trzech samochodów operacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej PSP w Rzeszowie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





