Ogłoszenie z dnia 2008-08-27
Katowice: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 201315 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Instytut Górnictwa, pl. Gwarków 1 1, 40-166 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2581631-9, fax 0322596533.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, konfiguracja, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 11.500,00 pln.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy Pzp. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.1.1 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdziale V pkt. 4,5,6 oraz na podstawie oferty, stanowiącej załącznik nr 1 do Specyfikacji. 2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostaw, konfiguracji, instalacji i uruchomienia sprzętu komputerowego. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę, załącznika nr 2 do oferty. 2.3 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.1.3 ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie oferty stanowiącej załącznik nr 1 do Specyfikacji. 2.4 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.1.4 ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie oferty stanowiącej załącznik nr 1 do Specyfikacji. 2.5 Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy na warunkach: CIP Incoterms 2000 Zamawiający - Główny Instytut Górnictwa, Dział Informatyki, Al. Korfantego 79, 40 - 166 Katowice. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonej przez Wykonawcę oferty, stanowiącej załącznik nr 1 do Specyfikacji. 2.6 Zamawiający wymaga dostarczenia oświadczeń producentów sprzętu potwierdzających udzielenie przez producentów sprzętu gwarancji obowiązujących na terenie Polski na okres 36 miesięcy, od daty ostatecznego odbioru i wystawienia faktury. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonej przez Wykonawcę oferty, stanowiącej załącznik nr 1 do Specyfikacji oraz dokumentów potwierdzających udzielenie 36 miesięcznej gwarancji potwierdzonych przez producentów sprzętu. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy przysługują Zamawiającemu niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. 2.7 Zamawiający wymaga aby należność za przedmiot zamówienia była uregulowana w następujący sposób: - 100% wartości zamówienia płatne w terminie 30 dni po dostawie sprzętu i końcowym, protokolarnym jego odbiorze, na podstawie wystawionej faktury cząstkowej. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonej przez Wykonawcę oferty, stanowiącej załącznik nr 1 do Specyfikacji. 2.8 Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wszystkich świadectw i certyfikatów wymienionych w załączniku nr 1.1 do SIWZ Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonej przez Wykonawcę oferty. 2.9 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oferty stanowiącej załącznik nr 1 do Specyfikacji. 2.10 Zamawiający wymaga aby Wykonawca potwierdził gotowość zawarcia umowy w przypadku wyboru jego oferty. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie uzupełnienia wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do oferty wraz z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy. 2.11 Zamawiający wymaga podania wysokości kapitału zakładowego w przypadku spółek z ograniczoną odpowiedzialnością lub kapitału zakładowego i wpłaconego w przypadku spółek akcyjnych. 2.12 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 11.500,00 pln . Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 2.13 Zamawiający wymaga aby Wykonawca potwierdził, że w przypadku wygrania przetargu, Wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % wartości zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oferty stanowiącej załącznik nr 1 do Specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta załącznik 1 Specyfikacja techniczno-cenowa załącznik 1.2 do oferty Świadectwa i certyfikaty wymienione w załączniku nr 1.1 do SIWZ dokumenty Potwierdzenie przez producenta sprzętu udzielenia 36 miesięcznej gwarancji dokument Oświadczenia i dokumenty: 2. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej 5, o takim lub podobnym charakterze przedmiotu zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) z podaniem ich odbiorców, wartości oraz dat wykonania. Integralną część wykazu mają stanowić opinie wszystkich wykazanych odbiorców potwierdzające należyte wykonanie dostawy załącznik 2 3. Uzupełniony wzór umowy parafowany każdej stronie przez osoby uprawnione. załącznik 3 4. Uzupełniona specyfikacja techniczno-cenowa parafowana na każdej stronie przez osoby uprawnione załącznik nr 1 do wzoru umowy 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. dokument 6. W przypadku spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, których oferta przekracza 2 - krotną wysokość kapitału zakładowego (art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych), wymagana jest uchwała wspólników lub umowa spółki upoważniająca zarząd do zaciągania zobowiązań przekraczających wielkość określoną w art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych - uchwała wspólników, lub umowa spółki. dokument 7. W przypadku spółek cywilnych należy załączyć aktualną umowę spółki cywilnej. dokument 8. W przypadku spółek z ograniczoną odpowiedzialnością wymagane jest oświadczenie o posiadaniu kapitału zakładowego wg oferty stanowiącej załącznik nr 1 do Specyfikacji. 9. W przypadku spółek cywilnych wymagane jest oświadczenie o posiadaniu kapitału zakładowego i kapitału wpłaconego wg oferty stanowiącej załącznik nr 1 do Specyfikacji. 10. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie Pełnomocnika do: a) reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo b) reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. dokument 11. Dowód wniesienia wadium dokument Uwaga dla wykonawców zagranicznych 1. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 5,6,7, składają odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawiony/e zgodnie z prawem kraju, w którym maja siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. W/w dokument/ y wystawiony/ e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokument/ y sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. W/w dokument /y są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafa) tj. przez osoby reprezentujące wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gig.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Główny Instytut Górnictwa Plac Gwarków 1 40 - 166 Katowice Gmach Dyrekcji Dział Handlowy (FZ - 1) pokój 226, II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Główny Instytut Górnictwa Plac Gwarków 1 40 - 166 Katowice Gmach Dyrekcji Dział Handlowy (FZ - 1) pokój 226, II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Montaż dostarczanych elementów uprzywilejowania oraz systemu łączności do pojazdów nieoznakowanych
- Obsługę serwisową aparatury monitorującej parametry pacjenta
- Obsługa serwisowa aparatury ultrasonograficznej II
- usługa wywozu odpadów z budynków ŚUW zlokalizowanych w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- "Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla trzech jednostek objętych projektem" "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Mirzec"
- Dostawa sprzętu komputerowego w celu podniesienia bezpieczeństwa danych
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Dopiewo oraz jednostkach budżetowych gminy. Zadanie 1 - Poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny.
- Zakup i dostawy sprzętu komputerowego oraz drobnych urządzeń i akcesoriów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Dostawa sprzętu do nagrywania pokazów filmowych wraz z akcesoriami
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





