Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-19
Mikołów: DOSTAWA UŻYWANEGO SAMOCHODU - ŚMIECIARKI
Numer ogłoszenia: 201286 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych , ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 2264187, faks 032 2264187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.mokolow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA UŻYWANEGO SAMOCHODU - ŚMIECIARKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód: -Rok produkcji pojazdu 1998 lub młodszy -Przebieg max 300 000 km -Pojemność silnika 6 000 - 7 000 cm3 -Silnik o mocy 250 - 280kM spełniający normy emisji spalin minimum Euro 2 -Konfiguracja osi 4x2 -Zawieszenie tylnej osi pneumatyczne, przednia oś resorowana -Blokada mostu -Skrzynia biegów manualna - min 8-biegowa -Kabina 3-miejsowa -Dopuszczalna masa całkowita 18 000kg -Dopuszczalna ładowność min. 6 200kg -Nowa powłoka lakiernicza, kolory : kabina - biała; zabudowa - pomarańczowa -pojazd zarejestrowany na terenie Polski , z kartą pojazdu i ogranicznikiem prędkości -Kamera wsteczna -Długość pojazdu nie więcej niż 800cm -Opony - do 20% zużycia -Centralne smarowanie -Pojazd i zabudowa w pełni sprawne technicznie -Szyberdach -Rozstaw osi - 3870mm -Rozmiar opon - 295/80; R 22,5 -Elektrycznie opuszczana szyba od strony pasażera -Elektryczne lusterka Wymagania dodatkowe: -Gaśnica -Apteczka -Trójkąt ostrzegawczy -Skrzynka narzędziowa Zabudowa: -Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowawczym tylnym, przeznaczona do zbierania odpadów stałych, gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych -Mechanizm zgniatania : liniowo-płytowy (szufladowy) -Zgniot liniowy 1:5 -Stopki dla obsługi pojazdu -Urządzenie załadowawcze uniwersalne, dostosowane do współpracy z pojemnikami od 110 do1100 litrów (zapięcie na trzy pojemniki o pojemności 110l,120l) -Rok produkcji, nie starsze niż podwozia -Pojemność zabudowy, potwierdzona tabliczką znamionową, 15m3 - 16 m3 -Niska krawędź zasypu ( 1m-1,30m) -Okres gwarancyjny min 3 miesięcy Wykonawca zapewni Zamawiającemu przed zawarciem umowy sprzedaży, prawo do jazdy próbnej i przeprowadzenia badania pojazdu na nie dłużej niż 72 godz. Nie wykonanie tego warunku skutkować będzie prawem Zamawiającego do nie zawarcia umowy z tym Wykonawca. Ponadto Zamawiający ma prawo nie zawrzeć umowy z Wykonawcą w przypadku ujawnienia w trakcie jazdy próbnej i badania wad pojazdu, których usuniecie przekracza kwotę 2 tysięcy zł. (kwota określona na podstawie średnich cen rynkowych części zamiennych) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na zabudowę śmieciową oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na podwozie. Za wady ukryte Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, e)udzielą gwarancji na dostarczony pojazd na okres minimum 3 miesięcy od daty odbioru końcowego. 2.Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1 dokonana zostanie wg zasady spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie wymaganych warunków. 3.Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku Nr 1; 2.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 2 (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot); 3.aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot); 4.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot); 5.oświadczenie o sprawności oferowanej śmieciarki - wg załącznika nr 3 6.szczegółową charakterystykę techniczną oferowanego pojazdu oraz urządzeń nadbudowy, 7.Jeżeli dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia. -Dokumenty, o których mowa w pkt 7 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dokument o którym mowa w pkt 7 lit. b powinien być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk.mikolow.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-190 Mikołów; ul. Dźieńdźiela 44.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 11:00, miejsce: 43-190 Mikołów; ul. Kolejowa 2; Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania terenu II etapu Parku Trzech Pokoleń w Mikołowie
- Uzupełniające zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się na obiektach administrowanych przez MOSiR w Mikołowie w 2026 roku.
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2026 roku.
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa używanego elektrycznego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego 4x2 typu hakowiec dla EkoNysa Sp. z o.o. w Nysie
- Dostawa pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka
- "Dostawa używanej śmieciarki 2-komorowej do odbioru odpadów komunalnych "
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





