To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-25
Grudziądz: Promocja Grudziądza przez zespół I ligi piłki nożnej mężczyzn biorący udział w rozgrywkach ligowych
Numer ogłoszenia: 201283 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194757 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Grudziądz, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4510233, faks 56 4510233.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Grudziądza przez zespół I ligi piłki nożnej mężczyzn biorący udział w rozgrywkach ligowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa promocji gminy-miasto Grudziądz realizowana w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2011 r. (wraz ze złożeniem końcowego sprawozdania merytorycznego) przez zespół piłki nożnej mężczyzn biorący udział w rozgrywkach I ligi piłki nożnej mężczyzn, podczas rozgrywania spotkań w Grudziądzu oraz spotkań wyjazdowych na terenie kraju. Zakres zamówienia obejmuje: 1)umieszczanie nazwy Grudziądz obok nazwy zespołu jako części oficjalnej nazwy zespołu biorącego udział w rozgrywkach ligowych, 2)kreowanie pozytywnego wizerunku Miasta w ramach działań promocyjnych przygotowanych i wykonywanych przez Wykonawcę oraz na jego koszt, 3)promowanie Grudziądza poprzez umieszczanie oraz eksponowanie nazwy, herbu Grudziądza na materiałach informacyjno-promocyjnych i poligraficznych przygotowanych i wykonywanych przez Wykonawcę oraz na jego koszt (w co najmniej jednej z niżej wymienionych form: foldery, kalendarze, plakaty, bilety, zaproszenia), a także na oficjalnej stronie Wykonawcy, 4)użyczenie Miastu przez Wykonawcę wizerunku zawodników zespołu oraz całej drużyny dla celów promocyjnych Grudziądza, 5)zorganizowanie co najmniej dwóch spotkań z udziałem zawodników zespołu Wykonawcy z mieszkańcami Grudziądza, w szczególności z dziećmi i młodzieżą, których przedmiotem będzie promocja kultury fizycznej, aktywności ruchowej, zdrowego stylu życia oraz kulturalnego kibicowania podczas imprez sportowych, 6)zorganizowanie w Grudziądzu co najmniej dwóch pomeczowych konferencji prasowych, w sytuacji gdy Wykonawca jest gospodarzem meczu, 7)promowanie Grudziądza przez Wykonawcę na: - tzw. ściance konferencyjnej, która będzie wykorzystywana przez Wykonawcę podczas konferencji prasowych, inauguracyjnych oraz podczas wywiadów i spotkań z mediami, - na co najmniej dwóch roll-upach w trakcie prowadzonych działań o charakterze PR podczas meczów ligowych, - na co najmniej dwóch flagach eksponowanych w widoczny sposób w obrębie stadionu w Grudziądzu, na którym odbywać się będzie spotkanie, - na co najmniej dwóch banerach reklamowych znajdujących się wokół płyty głównej boiska oraz na koronie stadionu podczas meczów ligowych organizowanych przez Wykonawcę, 8) promowanie Miasta Grudziądza przez Wykonawcę poprzez umieszczenie oraz eksponowanie nazwy i herbu miasta na strojach sportowych przygotowanych i wykonanych przez Wykonawcę ze środków własnych, takich jak: dres, koszulki, spodenki, w których zespół I ligi piłki nożnej mężczyzn będzie występował podczas spotkań i meczy ligowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUDZIĄDZKI KLUB SPORTOWY "OLIMPIA" W GRUDZIĄDZU
jakie przetargi wygrała firma
GRUDZIĄDZKI KLUB SPORTOWY "OLIMPIA" W GRUDZIĄDZU
- Grudziądzki Klub Sportowy Olimpia, ul. Piłsudskiego 14, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 300000,00
Oferta z najniższą ceną: 300000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 300000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Promocja gminy jest jednym z zadań własnych gminy (art. 7 pkt 18 ustawy o samorządzie gminnym). Gmina-miasto Grudziądz realizuje to zadanie między innymi kreując przedsięwzięcia służące budowaniu wizerunku Miasta poprzez wydarzenia promocyjne o charakterze sportowym, turystycznym i kulturalnym. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu przez sport. Promocja gminy-miasto Grudziądz przez zespół biorący udział w rozgrywkach I ligi piłki nożnej mężczyzn organizowanych przez Polski Związek Piłki Nożnej odbędzie się na szeroką skalę z uwagi na popularność piłki nożnej mężczyzn i duże zainteresowanie mieszkańców kraju centralnymi rozgrywkami. Mecze ligowe cieszą się dużą popularnością, na trybunach grudziądzkiego stadionu każdorazowo zasiada kilka tysięcy widzów. Zespół I ligi piłki nożnej mężczyzn jest jedynym reprezentantem Grudziądza w rozgrywkach centralnych piłki nożnej mężczyzn. Jest to doskonała okazja do promocji miasta na terenie Polski. Rozgrywki centralne odbywają się na terenie całego kraju i trafiają do kibiców tej najpopularniejszej dyscypliny. Szeroki zakres informacji dotyczących klubu sportowego i jego osiągnięć publikują ogólnopolskie portale internetowe, których popularność rokrocznie wzrasta. Również telewizja, artykuły prasowe i relacje radiowe przekazują wiele informacji o zespole i naszym mieście, co stanowi doskonałą promocję miasta Grudziądza. Grudziądzka piłka nożna dostrzegana jest poprzez fora internetowe, a także promowana na portalach społecznościowych (social media), które cieszą się ogromną popularnością w obecnej chwili. W celu skutecznej promocji miasta poprzez rozgrywki piłki nożnej można skutecznie wykorzystywać różnorodne narzędzia marketingu i promocji, m. in.: - wykorzystanie nazwy Grudziądz obok nazwy zespołu jako części oficjalnej nazwy zespołu biorącego udział w rozgrywkach ligowych, materiały promocyjne eksponujące nazwę Grudziądz, - promowanie Grudziądza poprzez umieszczanie oraz eksponowanie nazwy, herbu Grudziądza na materiałach informacyjno-promocyjnych i poligraficznych (foldery, kalendarze, plakaty, druk biletu czy zaproszeń), - organizowanie spotkań z udziałem zawodników drużyny piłkarskiej i mieszkańców w celu promowania i popularyzacji piłki nożnej, promowania sportowych tradycji miasta, aktywności ruchowej, zdrowego stylu życia oraz kulturalnego kibicowania podczas imprez sportowych, - organizowanie w Grudziądzu co najmniej dwóch pomeczowych konferencji prasowych, - umieszczenie oraz eksponowanie nazwy i herbu miasta na strojach sportowych, takich jak: dres, koszulki, spodenki, w których zespół I ligi piłki nożnej mężczyzn będzie występował podczas spotkań i meczy ligowych, - promowanie Grudziądza poprzez umieszczenie oraz eksponowanie nazwy i herbu miasta na plastronach zawodników, a także na koszulkach i kurtkach Zarządu Klubu i osób funkcyjnych, - promowanie nazwy Grudziądz oraz herbu na materiałach reklamowych (ścianki promocyjne, roll-upy, bannery, flagi). Uzasadnienie prawne: Zgodnie z przepisem art. 67 ust. 1 pkt 1 a, zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Mając na względzie stan faktyczny i prawny, należy uznać, że wypełniona została przesłanka prawna jednego wykonawcy, wymieniona w art. 67 ust. 1 pkt 1 a ustawy - Prawo zamówień publicznych, warunkująca dopuszczalność udzielenia zamówienia z wolnej ręki, ponieważ w danym miejscu i czasie na rynku występuje tylko jeden Wykonawca. Wykonawcą tym jest Grudziądzki Klub Sportowy Olimpia w Grudziądzu.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą "Modernizacja sieci lokalnej wraz z infrastrukturą teleinformatyczną w budynkach Urzędu Miejskiego oraz instalacji elektrycznej ogólnego ...
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na dostosowanie pomieszczeń części obiektu przy ul. Rydygiera 15-17 do pełnienia funkcji centrum szkoleń medycznych....
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie "Rozbudowa drogi gminnej nr 040145C - ul. Orla w Białym Borze, gm. Grudziądz wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biały Bór"
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1353C Białochowo-Szembruczek
- Wymiana wciągarki oraz lin nośnych dźwigów typu SJA 1.19F o numerach fabrycznych A-24041 oraz A-24039
- Dostawy mleka i produktów mleczarskich - znak sprawy: Z/34/PN/25
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i promocja wydarzeń rowerowych oraz wydarzeń związan. z zakończeniem inwestycji drogowych wraz z dostawą przedmiot. promocyjnych w ramach promocji Funduszy Europejskich dla Pomorza Zachod.
- Usługa przygotowania koncepcji i prowadzenia kampanii reklamowej promującej UEW i kierunki anglojęzyczne w Internecie w ramach projektu Przekraczając Horyzonty: Międzynarodowa Kampania UEW"
- Wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych oznakowanych logo Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy
- Działania edukacyjno-informacyjne Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej i Centrum Dietetycznego Online w prasie, mediach społecznościowych i w Internecie.
- Organizacja i koordynacja wydarzeń z okazji 10-lecia linii PKM oraz działania informacyjno - promocyjne z nimi związane - z podziałem na 2 części.
- Przeprowadzenie kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych ukierunkowanych na promocję anglojęzycznej oferty edukacyjnej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na dwie części
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.