eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Górausługa Inżyniera Kontraktu dla ProjektuUzdrowiskowy Dolny Śląsk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-08

Jelenia Góra: usługa Inżyniera Kontraktu dla Projektu: Uzdrowiskowy Dolny Śląsk
Numer ogłoszenia: 201272 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jelenia Góra , Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7546101, 75 46 201, faks 075 7546159.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa Inżyniera Kontraktu dla Projektu: Uzdrowiskowy Dolny Śląsk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt ma na celu prowadzenie działań marketingowych nakierowanych na stworzenie polskiej marki uzdrowiskowej w oparciu o renomę i potencjał najlepszych uzdrowisk na Dolnym Śląsku. Projekt ma na celu tworzenie i wzmacnianie wizerunku Dolnego Śląska jako regionu o wysokich walorach uzdrowiskowych. Przedmiotem planowanego przedsięwzięcia są działania związane z realizacją kampanii promocyjnej uzdrowisk na Dolnym Śląsku na rynku krajowym i międzynarodowym. Działania te będą realizowane w sposób skoordynowany i zintegrowany przez 10 gmin zgodnie z postanowieniami UMOWY PARTNERSKIEJ na rzecz realizacji projektu Uzdrowiskowy Dolny Śląsk, a ich celem nadrzędnym jest wzrost konkurencyjności oferty dolnośląskich uzdrowisk. Działania te obejmować będą m.in.: -przygotowanie i rozpowszechnianie materiałów promujących dolnośląski potencjał uzdrowiskowy, -przygotowanie i realizacje kampanii promocyjnych miejscowości uzdrowiskowych, -tworzenie i udoskonalanie systemów identyfikacji wizualnej na terenie miejscowości uzdrowiskowych. Wnioskodawca oraz partnerzy projektu przewidują, że w ramach proponowanego projektu przeprowadzony zostanie szereg działań mających na celu odpowiednie wypromowanie walorów uzdrowiskowych Dolnego Śląska jako całości poprzez: -stworzenie interaktywnego portalu internetowego w kilku wersjach językowych, zawierającego dużą ilość informacji o walorach uzdrowiskowych Dolnego Śląska oraz pozwalającego na wyszukanie bazy pobytowej, leczniczej, rekreacyjnej; -kampanie billboardowe prezentujące walory uzdrowiskowe całego regionu oraz poszczególnych miejscowości uzdrowiskowych - przewidywana jest kampania w największych miastach w całej Polsce oraz wstępnie - w czeskich i niemieckich miejscowościach przygranicznych; -reklamę w Internecie - w najbardziej popularnych portalach internetowych oraz na stronach specjalistycznych, zawierających informacje turystyczne - w Polsce i za granicą; -reklamę w telewizji - również ogólnopolskiej; -stworzenie mapy - przewodnika uzdrowiskowego regionu oraz poszczególnych miejscowości uzdrowiskowych w 4 wersjach językowych; -produkcję gadżetów reklamowych, promujących Dolny Śląsk jako miejsce wypoczynku uzdrowiskowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca udokumentuje posiadanie wiedzy i doświadczenia w dziedzinie marketingu miast w tym we współpracy z administracją samorządową, w szczególności dotyczące: komunikacji i identyfikacji marki, kampanii promocyjnych oraz Systemu Identyfikacji Wizualnej. b) Wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert co najmniej pięciu projektów w dziedzinie marketingu miast, w szczególności we współpracy z administracją samorządową o wartości łącznej minimum 500 000 PLN w tym jeden projekt na wykonanie Systemu Identyfikacji Wizualnej na kwotę nie mniejszą niż 40 000 PLN. W celu wykazania spełnienia powyższego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW, z podaniem ich przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz załączyć referencje lub inne dokumenty potwierdzające w sposób jednoznaczny, że usługi zostały wykonane i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia osoby: Osoby odpowiedzialne za kontakty z Liderem Projektu i Partnerami Projektu - mające doświadczenie w pełnieniu funkcji Koordynatora przy realizacji projektów w dziedzinie marketingu miast w tym dla jednostek samorządu terytorialnego; Osoby odpowiedzialne za przygotowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przy współpracy z Liderem Projektu - posiadające doświadczenie w zakresie prawa zamówień publicznych i będącej odpowiedzialne za przygotowanie SIWZ w ścisłej współpracy z Liderem Projektu; Osoby odpowiedzialne za przygotowywanie Systemu Identyfikacji Wizualnej - posiadające doświadczenie w opracowywaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej w tym dla jednostek samorządu terytorialnego. Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawcy są zobowiązani przedstawić: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia oraz posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 200.000 PLN. W tym celu Wykonawca(y) dołączy do oferty polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku, inne dokumenty wskazujące na spełnienie tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Ocena próbek dot. przygotowania SIW, stron www, przeprowadzonych kampanii promocyjnych oraz materiałów reklamowych - 60

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-jeleniagora.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jelenia Góra Plac Ratuszowy 58 58 - 500 Jelenia Góra pok. 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Jelenia Góra Plac Ratuszowy 58 58 - 500 Jelenia Góra pokój 110.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (64.59%) oraz środków własnych Miast Jeleniej Góry i pozostałych partnerów Projektu (35.41%) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.