Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-19
Łódź: Przebudowa części budynku przychodni
Numer ogłoszenia: 201260 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Łodzi , ul. Aleksandrowska 61/63, 91-205 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2721913, faks 042 2721912.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa części budynku przychodni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa części budynku przychodni w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 61/63. Zamówienie obejmuje następujące roboty: ogólnobudowlane, wodno-kanalizacyjne, elektryczne i wentylacyjne. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: 1. Przebudowa II piętra 2. Przebudowa części parteru i piwnicy Szczegółowy zakres prac określa: - dokumentacja projektowa - załącznik nr 2 SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 3 SIWZ, - przedmiary robót - załącznik nr 4 SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 1. dla części pierwszej: 4 000,- zł ; słownie: cztery tysiące zł, 2. dla części drugiej: 1 000,- zł; słownie jeden tysiąc złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 1.000.000 zł brutto, - zapewnią osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do kierowania wykonaniem zamówienia (kierownik budowy i kierownicy branżowi), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. Z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa powyżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (wymagane jest wykazanie jednej roboty budowlanej o wartości nie niższej niż 1.000.000 zł brutto, wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełniać łącznie, 4) informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (kierownik budowy i kierownicy branżowi). Informacja musi zawierać imiona i nazwiska, kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa, 5) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł w okresie realizacji zamówienia. Do oferty należy załączyć również: 6) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 SIWZ, 7) oświadczenie o akceptacji warunków umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 SIWZ, 8) informacje dotyczące podwykonawców z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7 SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudniania podwykonawców wpisuje nie dotyczy, 9) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 10) dowód wniesienia wadium. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. Wyżej wymienione dokumenty zostaną uznane za ważne, gdy zostaną złożone w następujących formach: 1) dla pkt. 1, 3-4, 6-9 - oryginał 2) dla pkt. 2 i 5 oraz dokumenty potwierdzające z pkt. 3 i 4 - kserokopia potwierdzona za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty należy złożyć w formie odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna w zakresie wynikającym z art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy oraz dokumenty składane wspólnie w zakresie wynikającym z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, które to warunki wykonawcy mogą spełniać łącznie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone odpowiednio jak w pkt. 1 w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womp.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Łodzi, 91-205 Łódź, ul. Aleksandrowska 61/63.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Łodzi, 91-205 Łódź, ul. Aleksandrowska 61/63, pokój 510.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa II piętra.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa II piętra budynku A przychodni w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 61/63. Zamówienie obejmuje następujące roboty: ogólnobudowlane, wodno-kanalizacyjne i elektryczne. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in. - demontaż drzwi - skucie cokołów z lastriko w komunikacji - demontaż desek odbojowych w komunikacji - demontaż istniejących opraw oświetleniowych - wybicie otworów drzwiowych w gabinecie zabiegowym laryngologicznym nadproża: belka stalowa I 120 l=140 cm - poszerzenie otworów drzwiowych do 98 cm wg rysunku, nadproża: belka stalowa I 120 l=140 cm - zamurowanie otworów drzwiowych wg rys. i otynkowanie z obu stron - montaż drzwi typu porta Rw 27dB kolor biały, ościeżnica stalowa, malowana - montaż drzwi przeszklonych ppoż. EI 30 - montaż sufitu podwieszonego w korytarzu typu Armstrong z płyt 60x60 cm wg rys. - wymiana przewodów instalacji elektrycznej - wymiana grzejników w pomieszczeniach i w komunikacji na gładkie z atestami - montaż nowych urządzeń wod.-kan. - wykonanie powłok malarskich sufitów i ścian w przebudowywanych pomieszczeniach - montaż nowych opraw oświetleniowych - montaż gniazd elektrycznych, telefonicznych i komputerowych - wyłożenie wykładzin kauczukowych w gabinetach i zatokach poczekalni - wyłożenie gresem pom. porządkowego - montaż desek odbojowych przyklejanych w komunikacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa części parteru i piwnicy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa części budynku przychodni w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 61/63. Dotyczy tylko pomieszczeń kancelarii na parterze i pomieszczeń na odpady medyczne w piwnicy. Zamówienie obejmuje następujące roboty: ogólnobudowlane, wodno-kanalizacyjne, elektryczne i wentylacyjne. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in. - demontaż opraw oświetleniowych - demontaż ścianki przeszklonej w kancelarii - montaż przeszklenia między pomieszczeniami kancelarii z profilu PCW - montaż drzwi typu porta Rw 27dB kolor biały - wymiana przewodów instalacji elektrycznej - montaż nowych urządzeń wod.-kan - wymiana grzejników (gładkich z atestami) - wykonanie powłok malarskich sufitów i ścian - montaż nowych opraw oświetleniowych - montaż gniazd elektrycznych, telefonicznych i komputerowych - wyłożenie gresem posadzek - montaż desek odbojowych w jednym pomieszczeniu kancelarii - montaż nowych ścianek działowych gr. 10 cm z płyt gipsowych na stelażu stalowym ocynkowanym, wypełnionych wełną mineralną gr. 8 cm - wyłożenie ścian glazurą do wysokości 205 cm w piwnicy - wykonanie wylewek betonowych na posadzkach wyrównujących poziomy - montaż wentylacji mechanicznej w pom. na odpady z filtrem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Na zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych , wykonywaniem przeprowadzek z lokali do lokali oraz uczestnictwo w eksmisjach
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Razem możemy więcej - integracja społeczna w Gminie Józefów
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.