eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Przebudowa i remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 1 w Jaworznie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-14

Jaworzno: Przebudowa i remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 1 w Jaworznie.
Numer ogłoszenia: 201236 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie , ul. Północna 9b, 43-606 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181800, 6181815, faks 032 6181801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzopow.jaworzno.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 1 w Jaworznie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie przebudowy i remontu części pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 1 w Jaworznie przy ul. Matejki 3 na potrzeby przeniesienia Przedszkola Miejskiego Nr 22, zgodnie z: 1.1. Projektem budowlanym branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej na przebudowę i remont części pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Jaworznie na potrzeby Przedszkola Miejskiego Nr 22 w Jaworznie, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, 1.2. Przedmiarem robót na przebudowę i remont części pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Jaworznie dla potrzeb Przedszkola Miejskiego Nr 22, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, 1.3. Przedmiarem robót branży elektrycznej na wymianę instalacji elektrycznej w remontowanych pomieszczeniach budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Jaworznie na potrzeby Przedszkola Miejskiego Nr 22 w Jaworznie, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ, 1.4. Przedmiarem robót branży wodno - kanalizacyjnej na przebudowę i remont części pomieszczeń w budynku Szkole Podstawowej Nr 1 w Jaworznie, na potrzeby Przedszkola Miejskiego Nr 22 w Jaworznie, stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ, 1.5. Przedmiar robót wraz z rysunkami na remont części pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Jaworznie na potrzeby Przedszkola Miejskiego Nr 22 w Jaworznie, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ, 1.6. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczącą przebudowy i remontu części pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 1 w Jaworznie na potrzeby Przedszkola Miejskiego Nr 22 w Jaworznie, stanowiącą Załącznik Nr 6 do SIWZ, 1.7. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót instalacyjnych elektrycznych dotycząca przebudowy i remontu części pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Jaworznie na potrzeby Przedszkola Miejskiego Nr 22 w Jaworznie, stanowiącą Załącznik Nr 7 do SIWZ, 1.8. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczącą przebudowy i remontu sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Jaworznie na potrzeby Przedszkola Miejskiego Nr 22 w Jaworznie, stanowiącą Załącznik Nr 8 do SIWZ, 1.9. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczącą remontu części pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Jaworznie na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 22 w Jaworznie, stanowiącą Załącznik Nr 9 do SIWZ. 2. Wszystkie określenia i nazwy materiałów i urządzeń użyte w programie funkcjonalno- użytkowym nie są wiążące dla Wykonawcy, a służą jedynie do określenia parametrów użytych materiałów i urządzeń. 3. Termin wykonania zamówienia ustala się na okres: - rozpoczęcie robót w dniu zawarcia umowy, - zakończenie robót do dnia 20.08.2012r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.43.30.00 - 45.43.30.00 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3300,00PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek poprzez wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej, obejmującej łącznie montaż lub wymianę oświetlenia, wykonanie lub wymianę posadzek, malowanie, wykonanie robót murarskich, wykonanie lub remont sanitariatów, montaż drzwi, o wartości minimum 170 000,00 zł brutto, albo wykonanie wszystkich powyższych rodzajów robót budowlanych w ramach różnych umów (zamówień, zleceń) na minimalną sumaryczną kwotę 170 000,00 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 1) osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, 2) osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, 3) osobą posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji zużywających energię elektryczną, na stanowisku dozoru, 4) przynajmniej jedną osobą wykonująca przedmiot zamówienia posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji zużywających energię elektryczną na stanowisku eksploatacji z wpisem uprawniającym do wykonywania prac kontrolno - pomiarowych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawcy z innych państw członkowskich UE mogą spełnić warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składając oświadczenie o posiadaniu równoważnych do w/w uprawnień uzyskanych w swoich krajach. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; w tym przypadku wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. Dla wykazania przez Wykonawcę dysponowania wiedzą i doświadczeniem podmiotu trzeciego, konieczne jest wskazanie przez Wykonawcę, w odrębnym oświadczeniu, sposobu udziału podmiotu trzeciego w wykonywaniu przedmiotu zamówienia ( np. udział podmiotu trzeciego jako podwykonawca).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą, które mogą dotyczyć: 1.1. terminu wykonania zamówienia w przypadku: 1) wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego oraz złych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót, 2) wystąpienie przeszkód i utrudnień formalnoprawnych, nie wynikających z przyczyn leżących po stronie zamawiającego lub wykonawcy, 1.2. wynagrodzenia umownego, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzopow.jaworzno.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-606 Jaworzno, ul. Północna 9B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego: 43-606 Jaworzno, ul. Północna 9B, III piętro, pok. 308.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.