eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemień › MODERNIZACJA NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI ŻMINNE (działka nr geodezyjny 501/2), NA ODCINKU O DŁUGOŚCI 695,00 m, SZEROKOŚCI 3,50 m , DROGI GMINNEJ W MIESCOWOŚCI GLINNY STOK (działka nr geodezyjny 78 ) NA DOCINKU O DŁUGOŚCI 470,00 m I SZEROKOŚCI 3,50 m, DROGI GMINNEJ W MIESCOWOŚCI GRÓDEK SZLACHECKI (działka nr geodezyjny 122/1) NA DOCINKU O DŁUGOŚCI 170,00 m I SZEROKOŚCI 3,40 m

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-13

Siemień: MODERNIZACJA NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI ŻMINNE (działka nr geodezyjny 501/2), NA ODCINKU O DŁUGOŚCI 695,00 m, SZEROKOŚCI 3,50 m , DROGI GMINNEJ W MIESCOWOŚCI GLINNY STOK (działka nr geodezyjny 78 ) NA DOCINKU O DŁUGOŚCI 470,00 m I SZEROKOŚCI 3,50 m, DROGI GMINNEJ W MIESCOWOŚCI GRÓDEK SZLACHECKI (działka nr geodezyjny 122/1) NA DOCINKU O DŁUGOŚCI 170,00 m I SZEROKOŚCI 3,40 m
Numer ogłoszenia: 201210 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemień , Ul. Stawowa 1B, 21-220 Siemień, woj. lubelskie, tel. (083) 354 70 01, faks (083) 354 70 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI ŻMINNE (działka nr geodezyjny 501/2), NA ODCINKU O DŁUGOŚCI 695,00 m, SZEROKOŚCI 3,50 m , DROGI GMINNEJ W MIESCOWOŚCI GLINNY STOK (działka nr geodezyjny 78 ) NA DOCINKU O DŁUGOŚCI 470,00 m I SZEROKOŚCI 3,50 m, DROGI GMINNEJ W MIESCOWOŚCI GRÓDEK SZLACHECKI (działka nr geodezyjny 122/1) NA DOCINKU O DŁUGOŚCI 170,00 m I SZEROKOŚCI 3,40 m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Żminne (działka nr geodezyjny 501/2), na odcinku o długości 695,00 m, szerokości 3,50 m , drogi gminnej w miejscowości Glinny Stok (działka nr geodezyjny 78 ) na odcinku o długości 470,00 m i szerokości 3,50 m, drogi gminnej w miejscowości Gródek Szlachecki (działka nr geodezyjny 122/1) na odcinku o długości 170,00 m i szerokości 3,40 m. Zakres robót obejmuje: Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni, Skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,7 kg/m2 ,Wykonanie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-asfaltowych gr. 5 cm. Szczegółowy zakres podano w przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.99 - 45.23.30.99 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena tego warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku Posiadają niezbędna wiedze i doświadczenie , tj. wykonali (czyli doprowadzili do wystawienia protokołu odbioru końcowego bez uwag lub równoważnego dokumentu) w okresie ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się : - co najmniej 1 roboty budowlanej polegające na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno asfaltowych o wartości łącznej min. 150 000 zł brutto. Zamawiający nie wymaga przedstawienia wykonania wszystkich robót w tym okresie. Ocena tego warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. Ocena tego warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże , że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy prawo budowlane - 1 osoba ; Ocena tego warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. Ocena tego warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: administrator@siemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Siemieniu ul. Stawowa 1 B , 21-220 Siemień, pok. 17 /I piętro/.....

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Siemieniu ul. Stawowa 1 B, 21-220 Siemień, pok. 14 / I piętro/.....

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.