eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarczewRoboty drogowe na terenie Miasta i Gminy Karczew

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-22

Karczew: Roboty drogowe na terenie Miasta i Gminy Karczew
Numer ogłoszenia: 201208 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Grupa Remontowa w Karczewie, ul. Częstochowska 24, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 022 7806063, fax 022 7806063.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty drogowe na terenie Miasta i Gminy Karczew.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót drogowych na terenie Miasta i Gminy Karczew polegających na wykonaniu remontu nawierzchni bitumicznej wraz z odwodnienie, budowie chodnika oraz wykonaniu oznakowania - stałej organizacji ruchu.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.43.32.90 - 45.43.32.90 Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Wykonawca posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1)Kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej, 2)Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania co najmniej 2 zadania rodzajowo podobne do przedmiotu niniejszego zamówienia każde, za zadanie porównywalne uważa się roboty w zakresie wykonywania robót drogowych o wartości netto nie niższej niż 30 000 złotych (dla części 1 i 2) oraz wykonywanie oznakowania poziomego i pionowego dróg - również jako części większych zadań drogowych (dla części 3). 3)Zadanie może być wykonywane przez podwykonawców w zakresie nieprzekraczających 30% ceny oferty. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg kryterium spełnia-nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz osób oraz dokumenty stwierdzające, iż wskazane w ww. wykazie osoby posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (DZ.U.2006 Nr 83, poz 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, Wykaz wykonanych zadań oraz dokumenty potwierdzające, że ww. zadania zostały wykonane należycie Wykaz podwykonawców. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karczew.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego 05-480 Karczew, ul. Częstochowska 24.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego 05-480 Karczew, ul. Częstochowska 24.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi do szkoły w Nadbrzeżu.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej o powierzchni około 104,30 m2: wycięcie zniszczonej nawierzchni wyrównanie istniejącego podłoża skropienie podłoża emulsją asfaltową wykonanie nawierzchni warstwowej asfaltobetonowej stosownej grubości Wykonanie chodnika z kostki betonowej o grubości 6 cm - na długości 85 mb i średniej szerokości 1,30m, kolor kostki czerwony, obrzeża i krawężnik szare. Wykonanie odwodnienia za pomocą sączków z kruszywa żwirowego do całkowitej głębokości 1,50m w dwóch odcinkach długości 15,00mb i 14,00mb z posadowieniem w dnie drenu średnicy 200mm wykonanego z PCV o spadku w kierunku projektowanych studni z kręgów z betonu zbrojonego średnicy 1500mm jako odstojnika wody z możliwością wybierania mechanicznego (szambiarka)..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa zatoki i chodnika przy ulicy Kościelnej w Karczewie.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty rozbiórkowe : chodników z płyt betonowych 50x50x7 - 244,20m2 krawężników betonowych 15x30 - 131,90 mb obrzeży betonowych 8x30 - 37,70 mb nawierzchni betonowych istniejącej zatoki parkingowej - 110,80m2 rozebranie części nawierzchni z bloczków betonowych - 91,50m2 Wykonanie chodników z kostki betonowej grubości 6cm - 155,40m2 Wykonanie podbudowy zatoki z kruszywa łamanego - 199,60 m2 Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej 8cm - 199,60m2 Remont nawierzchni z bloczków betonowych 15x15 - 146,50 m2 Pionowe znaki drogowe - 2 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.31.42-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stała organizacja ruchu - Rynek Zygmunta Starego i plac przed OSP w Karczewie.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustawienie znaków pionowych średnie wielkości, folia odblaskowa typ 1, zgodnie z dokumentacją, a w szczególności: znak B-1 - 3 szt. znak B-36 - 2 szt. tabliczka Nie dotyczy pojazdów OSP - 2 szt. tabliczka Nie dotyczy pojazdów OSP i poj. z identyfikatorem - 1 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.