Ogłoszenie z dnia 2009-06-19
Gościno: Dostawa i montaż dźwigu osobowego w Domu Pomocy Społecznej w Gościnie
Numer ogłoszenia: 201182 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Karlińska 1, 78-120 Gościno, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 3512565, faks 0-94 3512501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsgoscino.finn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż dźwigu osobowego w Domu Pomocy Społecznej w Gościnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż dźwigu osobowego w Domu Pomocy Społecznej w Gościnie. Zakres zamówienia obejmuje: a)sporządzenie dokumentacji technicznej dla dźwigu, b)uzgodnienie dokumentacji technicznej i zakresu robót w Urzędzie Dozoru Technicznego - oraz wykonanie ekspertyzy wytrzymałości ścian i stropu maszynowni wynikające ze zwiększonego udźwigu -obowiązek ten spoczywa na Wykonawcy - odbiór UDT po stronie Wykonawcy, c)demontaż istniejącego urządzenia dźwigowego z osprzętem w maszynowni, szybie, przystankach, z zachowaniem przepisów BHP w uzgodnieniu z Zamawiającym sposobu zagospodarowania zdemontowanych elementów łącznie z wywiezieniem ich poza teren budowy i poniesieniem kosztów utylizacji, wykonanie nowego zasilania dźwigu od rozdzielni w budynku do maszynowni, d)adaptacja istniejącego szybu windowego w zakresie niezbędnym do zainstalowania, urządzenia dźwigowego (nie przewiduje się zmiany gabarytów wewnętrznych szybu i dźwigu), e)demontaż istniejącej instalacji zasilającej dźwigu i montaż nowej, f)roboty budowlane niezbędne do zainstalowania dźwigu i drzwi szybowych, g)montaż fabrycznie nowego urządzenia dźwigowego, dźwig powinien spełniać wszystkie aktualnie obowiązujące normy europejskie i przepisy UDT, h)Wymiana drzwi do maszynowni zgodnie normą dźwigową, i)uruchomienie urządzenia, i rejestracja w UDT, j)wykonanie pomiarów rezystancji izolacji przewodów elektrycznych i skuteczności ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym, k)udział w odbiorze przez Urząd Dozoru Technicznego, łącznie z poniesieniem wszystkich kosztów, l)przekazanie dla Zamawiającego protokołów z odbioru urządzenia dźwigowego przez UDT, m)przekazanie urządzenia dźwigowego Zamawiającemu protokółem odbioru i przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego, n)przekazanie 1 egz. Dokumentacji Technicznej urządzenia dźwigowego i dokumentacji po wykonawczej (w wersji papierowej w języku polskim), o)zapewnienie serwisu gwarancyjnego, pogwarancyjnego i konserwacyjnego zgodnie z przepisami UDT oraz zabezpieczenie części zamiennych, p)okres gwarancji na urządzenie dźwigowe nie może być krótszy niż 36 miesięcy, q)Czas dojazdu służb serwisowych po wezwaniu alarmowym do 60 min., r)Dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty (uzgodnionej i potwierdzonej przez osobę upoważnioną do kontaktu - zał. nr 5),.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.41.00 - Dźwigi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium nie pobiera sięIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy którzy: 1.złożą ofertę z załącznikami wymienionymi w SIWZ; 2.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszym ogłoszeniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony formularz cenowy o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej zał. nr 5. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Opis przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego. 6.Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 7.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsgoscino.finn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej
ul. Karlińska 1,
78-120 Gościno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Karlińska 1, 78-120 Gościno, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





