Ogłoszenie z dnia 2007-10-22
Olsztynek: ZAKUP, DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH.
Numer ogłoszenia: 201163 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5194867, 5194810, fax 089 5194813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: g.tomaszewski@ameryka.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP, DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Masło Extra 200g-2800kg, Śmietana 18% w opakowaniu 400/500g kub. 1700L, Mleko 2% folia-28 000,Ser topiony typu (zegary)Hohland 0,200g =8szt- .500,Twaróg półtłusty-2100kg.Ser twardy półtłusty żółty złoty mazur,Gouda,Salami-450kg.Jogurty owocowe 150g bez owoców drobnopestkowych - 10 000szt.,mleko acidofilne owocowe 250g bez owoców drobnopestkowych - 4000szt.,serek homogenizowany waniliowy/wiśniowy 150g-500szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.51.14.00 - Mleko półtłuste Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.14.00 - Mleko półtłuste Oryginalny kod CPV: 15.54.40.00 - Ser twardy Kod CPV wg słownika 2008: 15.54.40.00 - Ser twardy Oryginalny kod CPV: 15.54.50.00 - Pasty serowe do smarowania Kod CPV wg słownika 2008: 15.54.50.00 - Pasty serowe do smarowania Oryginalny kod CPV: 15.53.00.00 - Masło Kod CPV wg słownika 2008: 15.53.00.00 - Masło Oryginalny kod CPV: 15.51.22.00 - Śmietana tłusta Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.22.00 - Śmietana tłusta .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Posiadają wdrożony system HACCP
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Wypełniona specyfikacja asortymentowo- cenowa - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ odpowiednio do części do, której składana jest oferta. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. WAŻNĄ DECYZJĘ o dopuszczeniu samochodu do przewozu żywności - ( Dz. U z 2003r. Nr21 poz.179), którym będzie dostarczany towar. Oświadczenie stwierdzające, iż zakład ma wdrożony system HACCP.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. termin stałości ceny w roku - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ameryka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce k/Olsztynka - lok248 administracja Szpitala.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 11:00, miejsce: sekretariat szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
- Dostawa sprzętu komputerowego, usług AI wspierających, tworzenie dokumentacji medycznej i umawiania pacjentów.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, mięsa wieprzowego, drobiowego, wędlin oraz mrożonek owocowo- warzywnych i rybnych.
- Translokacja i budowa budynków o konstrukcji drewnianej na terenie Parku Etnograficznego w Olsztynku
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - nabiał, produkty suche i pieczywo, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
- Dostawa mleka i przetworów mleczarskich do Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sokółce, w okresie od dnia 7 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2026 dla Żłobków Miejskich w Cieszynie
- Dostawa artykułów spożywczych
więcej: Mleko półtłuste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





