eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinPrzebudowa ulicy Lutyków na odcinku od ul. Lechickiej do ul. Piotra Skargi w Koszalinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-30

Koszalin: Przebudowa ulicy Lutyków na odcinku od ul. Lechickiej do ul. Piotra Skargi w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 20113 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3425417, fax 094 3425419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.koszalin.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Lutyków na odcinku od ul. Lechickiej do ul. Piotra Skargi w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ul. Lutyków obejmuje: Branża drogowa - roboty rozbiórkowe chodników, krawężników , obrzeży i nawierzchni bitumicznej - wykonanie nawierzchni jezdni z masy asfaltowej o powierzchni około 1215m2, - wykonanie nawierzchni chodników i wjazdów o powierzchni około 1030,6m2, - usunięcie kolizji kabla energetycznego - 144m, branża sanitarna w tym budowa: - kanałów z rur betonowych o średnicy 500 mm - 33,5m, - kanałów z rur betonowych o średnicy 400 mm - 131,5m, - kanałów z rur PCV o średnicy 200 mm - 149,5m, - studni z kręgów betonowych o średnicy 1200 - 4 szt., - budowa wpustów ulicznych - 6 szt,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10 000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki kwalifikujące, potwierdzone w dokumentach określonych w pkt. 1.2.2.: a) w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art.. 24 ust. 1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) wykonawca winien być firmą ( lub osobą fizyczną ) zarejestrowaną, zdolną do wykonania określonych w SIWZ robót, co potwierdza wypis z właściwego rejestru lub inny właściwy dokument. c) wykonawca winien wykazać się sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia w tym: koparko - ładowarka - 1 szt., zagęszczarka - 2 szt., samochód samowyładowczy - 2 szt., rozkładarka mas bitumicznych szt. 1; walce do zagęszczania mas asfaltowych - 2 szt.; d) wykonawca winien wykazać jedną osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, która będzie pełnić przy realizacji tego zamówienia funkcję Kierownika Budowy (uprawnienia do kierowania robotami drogowymi), e) wykonawca winien wykazać, że w ostatnich pięciu latach zrealizował należycie zadania związane z budową lub przebudową dróg, których łączna wartość nie może być mniejsza niż 1 000 000. zł. a zakres obejmował: - przebudowę/budowę dróg o powierzchni min. 1000 m2 - przebudowę/budowę sieci kanalizacji deszczowej o długości min. 150 mb.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - formularz nr 1 2. Wypełniony przedmiar robót : formularz nr 2 z załączonymi wypełnionymi tabelami: - tabela nr 2.1 - branża drogowa - tabela nr 2.2 - branża sanitarna - tabela nr 2.3 - zestawienie zbiorcze kosztów 3. Poświadczona przez upoważnioną osobę kserokopia wpłaty wadium (przy wpłacie pieniężnej) lub poświadczona przez upoważnioną osobę wykonawcy kserokopia gwarancji przetargowej. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zgoda na takie wykorzystanie wadium musi być wyraźnie zaznaczona w ofercie. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu (oryginał lub kserokopia poświadczona przez osobę upoważnioną do podpisania oferty). 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. - formularz nr 3 6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego wykonaniu wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, potwierdzone załączonymi uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (uprawnienia drogowe)- formularze nr 4 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu, 8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu. 9. Wykaz wyposażenia wykonawcy w sprzęt konieczny do wykonania zadania. - formularz Nr 5 10. A). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Prawa zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu. B). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Prawa zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu. 11. Wykaz podwykonawców w przypadku ich występowania wraz z określeniem która część zamówienia będzie przez nich wykonywana - formularz nr 6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.koszalin.ibip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin tel. 094 342-54-17 fax 094 342-54-19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.