eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-06

Gdańsk: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 201085 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania wymienionych i opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań: 1) Zadanie 1 (poz. nr 1,2,3,4 załącznika nr 2 do SIWZ) obejmuje dostawę: zestawów komputerowych typ 1 - jednostka centralna z monitorem 19 LCD - 51 sztuk, zestawów komputerowych typ 2 - jednostka centralna z monitorem 21 LCD - 3 sztuki, notebooków typ 1 z LCD 13,3 - 7 sztuk, notebooków typ 2 z LCD 15,4- 21 sztuk. na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5a do SIWZ. 2) Zadanie 2 (poz. nr 5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17 załącznika nr 2 do SIWZ) obejmuje dostawę: drukarek laserowych kolorowych A4 z wbudowaną kartą sieciową i modułem dupleksu - 8 sztuk, drukarek laserowych monochromatycznych A4 z wbudowaną kartą sieciową i modułem dupleksu - 9 sztuk, urządzeń wielofunkcyjnych laserowych monochromatycznych A4 (drukarka skaner ksero) z wbudowaną kartą sieciową - 1 sztuka, drukarki atramentowej kolorowej A4 przenośnej do notebooka z baterią - 1 sztuka, projektorów multimedialnych - 5 sztuk, ekranów do projektorów multimedialnych - 5 sztuk, pamięci przenośnej flash 4GB (pendrive) - 32 sztuk, dodatkowego zasobnika papieru do drukarki OKI C9650 HDN (kod: 42831303) - 1 sztuka, skanerów przenośny, rolkowych, kolorowych - 4 sztuk, programu do tworzenia animacji z wykorzystaniem grafiki wektorowej - 1 sztuka, programu do edycji grafiki wektorowej - 2 sztuk, programu do obsługi publikacji elektronicznych - 1 sztuka, programu do tworzenia, przetwarzania i publikowania raportów biznesowych - 1 sztuka, na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5b do SIWZ. 3. Określone w załączniku nr 2 do SIWZ parametry techniczne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełniać dostarczony przez Wykonawcę sprzęt i oprogramowanie. 4. Wykonawca dostarczy ww sprzęt z oprogramowaniem, własnym transportem, do wskazanych pomieszczeń w siedzibie zamawiającego przy ul.Okopowej 21 27 oraz przy ul.Augustyńskiego 2 w Gdańsku. 5. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające wymagania jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w §2 załącznika nr 5a i 5b do SIWZ - Wzory umów. 6. Wykonawca zainstaluje i uruchomi dostarczony sprzęt w siedzibie Zamawiającego, a następnie dokona wstępnego szkolenia użytkowników. 7. Wszystkie komputery i notebooki muszą być dostarczone z zainstalowanym systemem, nie wymagającym aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft Corp. Numer Produkt Key na etykiecie Certyfikatu autentyczności (COA) na komputerze musi być ten sam, co numer Produkt Key systemu zainstalowanego w komputerze. 8. Dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego stanowiącego przedmiot zamówienia zostaną potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. Podpisany przez obie strony zamówienia protokół zdawczo-odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 9. Wykonawca wraz z dostawą dostarczy pisemne gwarancje jakości na przedmiot zamówienia udzielone przez producenta sprzętu. Wymagany okres gwarancji: 1) dla Zadania 1 a. dla pozycji 1, 2, 4 wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ - minimum 3 lata, 2) dla Zadania 2 a. dla pozycji 3, 5, 6, 7, 9 wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ - minimum 2 lata, b. dla pozycji 8, 10, 11, 12, 13 wymienionej w załączniku nr 2 do SIWZ - minimum 1 rok, c. dla pozycji 14, 15, 16, 17 wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ - zgodnie z warunkami licencji udzielonymi przez producenta oprogramowania. Wykonawca udzieli 3-miesięcznej gwarancji na jakość nośników. W ramach gwarancji wykonawca zobowiązuje się do wymiany nośników wykazujących wady fizyczne, na nowe, wolne od wad, w czasie nie dłuższym niż 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. 10. Zamawiający wymaga, aby naprawy gwarancyjne były realizowane przez autoryzowany serwis producenta sprzętu w siedzibie Zamawiającego (serwis on-site)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 38.65.21.00 - Projektory 48.32.20.00 - Pakiety oprogramowania graficznego 48.52.00.00 - Pakiety oprogramowania multimedialnego 48.46.30.00 - Pakiety oprogramowania statystycznego 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wymagania podmiotowe: 1) W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, w szczególności: - wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawę (lub co najmniej dwie dostawy) sprzętu odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości łącznej dostaw nie mniejszej niż 400.000 złotych brutto. b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust.1 i 2 ustawy. 2. Wymagania przedmiotowe: 1) Producent sprzętu określonego w pozycjach nr 1,2,3,4 załącznika nr 2 do SIWZ, posiada certyfikat ISO 9001:2000 oraz ISO 14001 lub równoważne. 2) Serwis który będzie świadczył usługi gwarancyjne sprzętu określonego w pozycjach nr 1,2,3,4 załącznika nr 2 do SIWZ posiada certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny. 3) Oferowane zestawy komputerowe (jednostki centralne bez napędów nośników danych), określone w pozycjach nr 1, 2 załącznika nr 2 do SIWZ nie przekraczają poziomu głośności (ciśnienia akustycznego) o wartości 27 dB (LpAm) mierzonego zgodnie z normą PN-ISO 9296 lub z inną równoważną normą. 4) Dostarczane komputery, urządzenia i elementy komputerów muszą spełniać wymagania dotyczące oceny zgodności wynikające z ustawy z dnia 15 grudnia 2006 roku o zmianie ustawy o systemie zgodności oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U. z 29.12.2006r. Nr 249, poz. 1834). 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę w ofercie, wyszczególnionych w §5, na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości łącznej nie mniejszej niż 400.000 złotych brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie - wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. 2. Wykonawcy składają wraz z ofertą następujące dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy i usługi wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) Kopie certyfikatów ISO 9001:2000 oraz ISO 14001 (lub równoważnych) dla producenta sprzętu określonego w pozycjach nr 1,2,3,4 załącznika nr 2 do SIWZ. 2) Kopie certyfikatu ISO 9001:2000 (lub równoważnego) dla serwisu który będzie świadczył usługi gwarancyjne sprzętu określonego w pozycjach nr 1,2,3,4 załącznika nr 2 do SIWZ. 3) Kopię oświadczenia producenta sprzętu określonego w pozycjach nr 1, 2 załącznika nr 2 do SIWZ potwierdzające, że oferowane zestawy komputerowe (jednostki centralne bez napędów nośników danych) nie przekraczają poziomu głośności (ciśnienia akustycznego) o wartości 27 dB (LpAm) mierzonego zgodnie z normą PN-ISO 9296 lub z inną równoważną normą. 4) Oświadczenie wykonawcy, że oferowany sprzęt spełnia wymagania dotyczące oceny zgodności, zgodnie z §3 ust.2 pkt.4 SIWZ. 3. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokumenty wymienione w §5 ust.1 pkt.2, składa każdy z podmiotów tworzących konsorcjum. Dokument wymieniony w §5 ust.1 pkt.3 składa pełnomocnik, przy czym warunek określony w §3 ust.1 pkt.1 lit.a może być spełniony łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa w ust.1 pkt.1 powyżej, składa każdy z Wykonawców w zakresie, który go dotyczy. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt.2 i pkt.3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokument, o którym mowa w ust.4 pkt.a musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust.4 pkt.b, musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego ul. Okopowa 21/27 80-810 Gdańsk ppok. 8A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego ul. Okopowa 21/27 80-810 Gdańsk ppok. 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Europejski Fundusz Społeczny, Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku - zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 (poz. nr 1,2,3,4 załącznika nr 2 do SIWZ) obejmuje dostawę: zestawów komputerowych typ 1 - jednostka centralna z monitorem 19 LCD - 51 sztuk, zestawów komputerowych typ 2 - jednostka centralna z monitorem 21 LCD - 3 sztuki, notebooków typ 1 z LCD 13,3 - 7 sztuk, notebooków typ 2 z LCD 15,4- 21 sztuk. na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5a do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku - zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 (poz. nr 5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17 załącznika nr 2 do SIWZ) obejmuje dostawę: drukarek laserowych kolorowych A4 z wbudowaną kartą sieciową i modułem dupleksu - 8 sztuk, drukarek laserowych monochromatycznych A4 z wbudowaną kartą sieciową i modułem dupleksu - 9 sztuk, urządzeń wielofunkcyjnych laserowych monochromatycznych A4 (drukarka skaner ksero) z wbudowaną kartą sieciową - 1 sztuka, drukarki atramentowej kolorowej A4 przenośnej do notebooka z baterią - 1 sztuka, projektorów multimedialnych - 5 sztuk, ekranów do projektorów multimedialnych - 5 sztuk, pamięci przenośnej flash 4GB (pendrive) - 32 sztuk, dodatkowego zasobnika papieru do drukarki OKI C9650 HDN (kod: 42831303) - 1 sztuka, skanerów przenośny, rolkowych, kolorowych - 4 sztuk, programu do tworzenia animacji z wykorzystaniem grafiki wektorowej - 1 sztuka, programu do edycji grafiki wektorowej - 2 sztuk, programu do obsługi publikacji elektronicznych - 1 sztuka, programu do tworzenia, przetwarzania i publikowania raportów biznesowych - 1 sztuka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.23.45.00-3, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 48.32.20.00-1, 48.52.00.00-9, 48.46.30.00-1, 30.21.61.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.