eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › dostawa pierwszego wyposażenia 4 nowej strażnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-06

Bielsko-Biała: dostawa pierwszego wyposażenia 4 nowej strażnicy
Numer ogłoszenia: 201075 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej , pl. Ratuszowy 9, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8166413, 8166414 w. 132, faks 033 8122064.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pierwszego wyposażenia 4 nowej strażnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamowienia jest dostawa pierwszego wyposażenia 4 nowej strażnicy przy ul. Leszczyńskiej 43 w Bielsku-Białej Grupa I umeblowanie pokoi, grupa II meble metalowe, grupa III wyposażenie zaplecza warsztatowego, grupa IV wyposażenie sportowe, grupa V wyposażenie magazynowe, grupa VI centrala telekomunikacyjna, grupa VII serwer internetowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00 - Meble różne 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 42.41.80.00 - Maszyny do podnoszenia, przenoszenia, załadunku lub rozładunku .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie przewidziano

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.Są uprawnieni do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia i prowadzą działalność gospodarczą będącą przedmiotem zamówienia .2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.Złożą ofertę i zaakceptują projekt umowy.4.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku - dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia w 100%. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp) Ocena spełnienie warunku - na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w części VI pkt 3 siwz oraz dokumentów, o których mowa w części VI pkt 4,5,6 siwz. 6.Zaakceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń (oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w cz. VI pkt. 1 siwz). Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia / nie spełnia. 7.Wykonali co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie, konfiguracji oraz uruchomieniu sprzętu serwerowego i centrali telekomunikacyjnej o wartości minimum 250 tys. zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz.U. Nr 223 z 2007 r. poz.1655 ze zmianami ), - Załącznik nr 2 do nin. siwz. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum ) każdy ze Współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 2.Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu .Załącznik nr 2 do nin. siwz 3.Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Załącznik nr 2 do nin. siwz 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników. 5.Wykaz wybranych prac polegających na dostawie, konfiguracji oraz uruchomieniu sprzętu serwerowego i centrali telekomunikacyjnej z podaniem wartości brutto zadania - w tym co najmniej 1 zadanie o wartości minimum 250 tys. zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Dotyczy wykonawcy składającego ofertę w grupie VI. Uwaga: dokument składany w formie kserokopii winien być poświadczony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.bielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bielsko Biała, ul. Leszczyńska 43, Sekretariat I piętro pok. 104 w godzinach od 8.00 do 14.00 po uprzednim zamówieniu..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej , ul. Leszczyńska 43 I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.