Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-08-27
P³ock: Remont budynku administracyjnego Domu Pomocy Spo³ecznej w Wyszogrodzie
Numer og³oszenia: 201043 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w P³ocku, ul. Bielska 59, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, fax 024 2676848.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.powiat.plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont budynku administracyjnego Domu Pomocy Spo³ecznej w Wyszogrodzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje: Przedmiotem zamówienia s± : 1.Roboty instalacji; 2.Roboty monta¿owe; 3.Roboty wykoñczeniowe Zakres kontraktu obejmuje: 1.Wykonanie remontu pomieszczeñ budynku administracyjnego z ociepleniem elewacji; 2.Wykonanie instalacji sanitarnych i co; 3. Przeprowadzenie badañ koñcowych instalacji elektrycznej; 4. Opracowanie dokumentów Wykonawcy i dokumentacji powykonawczej. Szczegó³owy zakres robót okre¶la kosztorys nak³adczy i dokumentacja projektowa a opis wykonania zawarty jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej oraz w kosztorysie nak³adczym znaków towarowych i nazw producentów-Zamawiaj±cy informuje, ¿e dopuszcza sk³adanie ofert w których poszczególne urz±dzenia b±d¼ materia³y wymienione w dokumentacji projektowej i kosztorysie nak³adczym mog± byæ zast±pione urz±dzeniami b±d¼ materia³ami równowa¿nymi .Zamawiaj±cy uzna te, które posiadaj± te same parametry techniczna i jako¶ciowe, a zastosowanie ich w ¿aden sposób nie wp³ynie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej i warunkach zawartych w pozwoleniu na budowê.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryæ dachowych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryæ dachowych Oryginalny kod CPV: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 3000PLN.
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy: 1)posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; 2)posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - dysponuj± osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowlanym, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych. 3)znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; 4)spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych i nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych); 5)wnios± wadium 6)udziel± gwarancji na okres: 36 miesiêcy 7)spe³ni± pozosta³e warunki siwz ( w tym z³o¿a ofertê zgodnie z tre¶ci± siwz).
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce dokumenty i o¶wiadczenia w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu 1.Orygina³ dokumentu wadialnego lub kserokopiê przelewu potwierdzaj±cego wniesienie wadium - w przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie ni¿ w pieni±dzu, Wykonawca za³±czy do oferty kserokopiê dokumentu. Orygina³ dokumentu nale¿y za³±czyæ oddzielnie, nie spiêty z ofert±. Z tre¶ci dokumentu (gwarancji, porêczenia) winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2.Wype³niony i podpisany formularz oferty 3.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4.Dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnieñ budowlanych do kierowania robotami w wymaganych specjalno¶ciach, kserokopie aktualnych za¶wiadczeñ, ¿e osoby te s± cz³onkami Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa, zgodnie z ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów oraz, ¿e s± one ubezpieczone od odpowiedzialno¶ci cywilnej. 5.Polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci. 6.O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e spe³nia warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych i nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 wy¿ej wskazanej ustawy 7.Kosztorys ofertowy sporz±dzony w 2 egz. Drugi egzemplarz kosztorysu ofertowego Wykonawcy zobowi±zani s± za³±czyæ oddzielnie (nie spiêty z ofert±). 8.Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegaj± siê Wykonawcy wspólnie sk³adaj±cy oferty (konsorcja, spó³ki cywilne). Pe³nomocnictwo musi wynikaæ z umowy lub z innej czynno¶ci prawnej, mieæ formê pisemn±: fakt ustanowienia Pe³nomocnika musi wynikaæ z za³±czonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem. Je¿eli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e przed zawarciem umowy wezwaæ Pe³nomocnika do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. Zamawiaj±cy bezwzglêdnie wymaga, aby umowa reguluj±ca wspó³pracê podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (konsorcja, spó³ki cywilne): a)okre¶la³a przedsiêbiorców odpowiedzialnych za z³o¿on± ofertê i wykonanie zamówienia oraz okre¶la³a ich odpowiedzialno¶æ solidarn± przed Zamawiaj±cym z tytu³u wykonania umowy, b)by³a zawarta na czas minimum trwania umowy o zamówienie publiczne powiêkszony o okres obowi±zywania gwarancji i rêkojmi, c)upowa¿nia³a jednego z cz³onków konsorcjum lub spó³ki cywilnej - g³ównego partnera (lidera) jako osobê prawn± i reprezentuj±c± wskazan± osobê fizyczn± do wystêpowania w imieniu ka¿dego z pozosta³ych partnerów we wszystkich sprawach zwi±zanych z ofert± oraz umow±, d)stwierdza³a, ¿e partnerzy bêd± odpowiedzialni za ca³o¶æ podjêtych zobowi±zañ w ramach realizacji zadania (za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zadania, równie¿ w okresie rêkojmi i gwarancji). 9.Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie zobowi±zani s± z³o¿yæ ni¿ej wymienione o¶wiadczenia i dokumenty. Odrêbnie ka¿dy Wykonawca sk³ada: - dokumenty i o¶wiadczenia wymienione w pkt 3, 5 i 6. Oferta i dokumenty wymienione w pkt. 1, 4, 7 i 8 sk³adane s± wspólnie. 10.Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje siê do przepisów § 2 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane. Zamawiaj±cy oceni spe³nienie warunków w zale¿no¶ci od z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ na zasadzie spe³nia - nie spe³nia. Niespe³nienie warunków bêdzie stanowi³o podstawê do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia jego oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.plock.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Zespó³ Ekonomiczny Obs³ugi Szkó³ z siedzib± w P³ocku, ul. Bielska 59, 09-400 P³ock.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiaj±cego Kancelaria pok. 212 pn,wt,czw,pt: godz. 8-15, ¶r godz. 8- 16, za po¶rednictwem poczty Zespó³ Ekonomiczny Obs³ugi Szkó³ z siedzib± w P³ocku, ul. Bielska 59, 09-400 P³ock.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Doposa¿enie i modernizacja placów zabaw na terenie miasta P³ocka.
- Wykonanie robót budowlanych - prac malarskich w pomieszczeniach w Centralnego O¶rodka Rehabilitacyjnego w P³ocku
- Remont kuchni w Zak³adzie Karnym w P³ocku
- Modernizacja energetyczna i rozbudowa Zespo³u Szkó³ Technicznych w P³ocku przy Al. Kiliñskiego 4 wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji (...)
- Zakup systemu rejestracji czasu pracy
- Modernizacja boiska do tenisa ziemnego przy Specjalnym O¶rodku Szkolno - Wychowawczym nr 2
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Grobnikach
- Modernizacja i naprawa infrastruktury sportowej ORLIK 2012
- Utworzenie Aktywnego Placu Zabaw przy ¯³obku Miejskim w Karlinie, 78-230 Karlino, ul. Moniuszki 8
- Remont pomieszczeñ w budynku przy ul. Aleja 1 Maja 5a w Szamotu³ach
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych (II etap - wyposa¿enie szklarni VENLO na warsztatach szkolnych) w Zespole Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego im. Stanis³awa Szumca w Bielsku-Bia³ej
- Monta¿ instalacji oddymiaj±cej klatek schodowych w Domu Pomocy Spo³ecznej w £êczycy
wiêcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.