eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomDOSTAWA SPRZĘTU MECHANIZACJI PRAC BIUROWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-22

Bytom: DOSTAWA SPRZĘTU MECHANIZACJI PRAC BIUROWYCH
Numer ogłoszenia: 201005 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 1552, ul. Oświęcimska 33, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3968500, fax 032 3968570.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw1552.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MECHANIZACJI PRAC BIUROWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SPRZĘTU MECHANIZACJI PRAC BIUROWYCH 1. Niszczarka do papieru poj. 25 l. - sztuk 4 2. Niszczarka do papieru poj. 35 l. - sztuk 6 3. Bindownica formatu A4 - sztuk 3 4. Gilotyna do cięcia papieru formatu A3 - sztuk 4 5. Laminator biurowy formatu A4 - sztuk 6 6. Urządzenie wielofunkcyjne cyfrowe - sztuk 3 7. Dziurkacz archiwizacyjny 4 otworowy - sztuk 5 8. Bindownica zgrzewana A4 - sztuk 2 9. Kserokopiarka cyfrowa - sztuk 4 Szczegółowy zakres dostaw zawiera formularz specyfikacji cenowej - załącznik nr 2 do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Oryginalny kod CPV: 30.12.11.00 - Urządzenia fotokopiujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące Oryginalny kod CPV: 30.12.35.00 - Dziurkarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.35.00 - Dziurkarki Oryginalny kod CPV: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Od Wykonawców NIE będzie wymagane wniesienie wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia-nie spełnia) na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków wyżej opisanych wyznaczonych jako minimum kwalifikujące do udziału w przedmiotowym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; Oferta wraz z wszystkimi załącznikami winna być podpisana przez osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo załączone do oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ 2/ oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ ; 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1/ oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ ; 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1/ oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ 4. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ ; 5. Formularz specyfikacji cenowej, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ ; 6. Pełnomocnictwo potwierdzające posiadanie uprawnień osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw1552.republika.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1552 ul. Oświęcimska 33 41-902 Bytom budynek nr 3, III piętro, kancelaria nr 303 w godzinach 7.30 - 15.30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1552 ul. Oświęcimska 33 41-902 Bytom Budynek nr 3, II p., Kancelaria jawna nr 213.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 28.11.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.