Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-27
Łódź: KOMPLEKS KLATEK DLA MAŁYCH I ŚREDNICH KOTÓW
Numer ogłoszenia: 200976 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ogród Zoologiczny, ul. Konstantynowska 8/10, 94-303 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6327579 w. 220, fax (042) 632 92 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKS KLATEK DLA MAŁYCH I ŚREDNICH KOTÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu KOMPLEKSU KLATEK DLA MAŁYCH I ŚREDNICH KOTÓW w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym. Inwestycja budowlana obejmuje: - budowę 3 wybiegów ekspozycyjnych przekrytych od góry siatką stalową, - budowę 3 wybiegów hodowlano-zapleczowych przekrytych od góry siatką stalową, - budowę altany - punktu widokowego z platformą widokową na wysokości 2,5m, - budowę chodników i zatoczek.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 10 000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają odpowiedni dokument rejestrowy, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują kierownikiem robót z odpowiednimi uprawnieniami i w ciągu ostatnich pięciu lat wykonali minimum jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia: tj.600 000 PLN netto, oraz załączeniem protokołu ostatecznego odbioru robót potwierdzającym, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (lub listu referencyjnego), 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, czyli nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wysokość odpowiedzialności ubezpieczyciela musi być wyrażona w PLN i być nie mniejsza niż 100 000 PLN, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy. 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena spełnienia warunków określonych w pkt.1) ppkt.1,2,3 będzie dokonywana łącznie w stosunku do wykonawców. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy. 3) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawi art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub poświadczone przez organ wydający wymieniony dokument o jego aktualności nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika robót z kopią uprawnień i zaświadczeniem z Izby Samorządu Zawodowego, 5. wykaz wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. 600 000 PLN netto. Dla wykonanej roboty należy podać jej wartość oraz datę i miejsce wykonania oraz załączyć protokół końcowy odbioru robót potwierdzający, że robota te została wykonana z należytą starannością, lub list referencyjny, 6. kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wysokość odpowiedzialności ubezpieczyciela musi być wyrażona w PLN i być nie mniejsza niż 100 000 PLN, 7. wypełniony i podpisany przez wykonawcę kosztorys ofertowy, 8. wypełniony i podpisany przez wykonawcę wzór umowy z adnotacją Bez uwag. B) W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w ust. A) pkt.1,2,3 niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z wykonawców. C) Wymienione w niniejszej SIWZ dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. D) W przypadku konsorcjum do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ogród Zoologiczny ul. Konstantynowska 8/10 94-303 Łódź.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 12:30, miejsce: Miejski Ogród Zoologiczny ul. Konstantynowska 8/10 94-303 Łódź pok. 26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego dla Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi, ul. Okólna 181
- Dostawa odczynników laboratoryjnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
- Wykonanie dokumentacji projektowej - koncepcja uciąglenia i poprawy parametrów drogi dla pieszych i rowerów oraz drogi dla rowerów w ciągu DW 713 na odcinku Łódź - Tomaszów Mazowiecki.
- Zakup doposażenia z zakresu TIK, w ramach projektu pn. "Logistyka w locie" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 175 w Łodzi
- Organizacja w 2026 roku obozów terapeutyczno-rekreacyjnych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół w Chociczy w ramach zadania "Poprawa jakości edukacji włączającej w Zespole Szkół w Chociczy"
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Osieku nad Notecią przy ul. Głównej (budynek po byłym gimnazjum)
- SVA/4620-685/2025 Termomodernizacja bud. nr 18, 19, 26, 27, 28, 60, 61 na terenie kompl. wojsk. w m. Gałkówek.
- "Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Bukowice"
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska
- Głęboka termomodernizacja budynku szkoły wraz z salą gimnastyczną w miejscowości Iwkowa
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





