Ogłoszenie z dnia 2008-08-27
Brzeg Dolny: DOSTAWA TRUMIEN I AKCESORIÓW POGRZEBOWYCH
Numer ogłoszenia: 200960 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Urazka 11, 56-120 Brzeg Dolny, woj. dolnośląskie, tel. 071 3195435, fax 071 3195435.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA TRUMIEN I AKCESORIÓW POGRZEBOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów pogrzebowych do siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej. Zamówienie zostało podzielone na 5 zadań, nie należy ich jednakże traktować jako zamówień częściowych : Zad.1 Dostawa trumien sosnowych. Zad.2 Dostawa trumien dębowych. Zad.3 Dostawa trumien bukowych. Zad.4 Dostawa trumien topolowych. Zad.5 Dostawa pozostałych wyrobów pogrzebowych. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.66.00.00 - Wyroby pogrzebowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.60.00 - Wyroby pogrzebowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia , tj. zrealizował w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 dostawę wyrobów pogrzebowych o zakresie porównywalnym z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy złożą dokumenty wymienione w SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów, wg formuły spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta Wykonawcy. 2. Ogólna informacja o firmie (na formularzu). 3. Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędny potencjał finansowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego, zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ustawy PZP, a w przypadku, gdy Wykonawcą jest konsorcjum oświadczenia na formularzach stanowiących załącznik nr.2a i 2b. 4. Zaakceptowany projekt umowy. 5. Rysunki lub zdjęcia trumien i akcesoriów pogrzebowych oraz zdjęcia ukazujące wystrój wewnętrzny trumien. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (każda strona kserokopii podpisana ze zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy). 7. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo zaświadczenie o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 9. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.). 10. W przypadku składania oferty przez Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - prawnie ustanowione pełnomocnictwo dla wybranego przedstawiciela do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów stosuje się on do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2006r nr.87 poz.605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.brzegdolny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ 56-120 BRZEG DOLNY ul.URAZKA 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2008 godzina 12:00, miejsce: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ 56-120 BRZEG DOLNY ul.URAZKA 11 - SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BRZEGU DOLNEGO
więcej: przetargi w Brzegu Dolnym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





