Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-06
Nowa Sól: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Numer ogłoszenia: 200873 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sól - Miasto , ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4590300, faks 068 4590358.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń komputerowych i oprogramowania komputerowego obejmująca: - Zasilacze awaryjne UPS - 16 - Drukarki laserowe - 3 - Monitory LCD 19 - 28 - Monitor LCD 24 - 1 - Komputery biurowe - 28 - Stacja robocza - 1 - Notebook 1 - 2 - Notebook 2 - 4 - Projektory multimedialne - 2 - Skaner szczelinowy - 1 - Zewnętrzna nagrywarka Blu-ray -1 - Analizator logów -1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.21.40 - Plotery 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 3.000 złotych (słownie: trzy tysiące złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania tzn. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku wystąpienia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 1 lit. a - c muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy, warunki określone w pkt 1 lit. d musi spełniać każdy z wykonawców. 3. Ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów lub oświadczeń wyszczególnionych w pkt 9 SIWZ złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 4. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie oparty na zasadzie spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być podpisany przez pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub przez każdego z wykonawców. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowasol.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowej Soli, ul. M.J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, pok. 109.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowej Soli, ul. M.J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, pok. 101 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa dwóch notebooków jest finansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX działanie 9.1, poddziałanie 9.1.2.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w CKZiU "Elektryk" w Nowej Soli"- wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy z nadbudową segmentu D budynku szkoły przy ul. Piłsudskiego 65 w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (maski żelowe,noże harmoniczne, akcesoria do nebulizatorów,pułapki do kardiomonitorów,strzykawki do żywienia) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Sekcji Żywienia WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (zestaw do histeroskopii waginalnej, zestaw do resekcji tarczycy, laparoskopowe) na potrzeby Bloku Operacyjnego WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Modernizacja instalacji dostawy wody do budynków szpitala ze Stacji Uzdatniania Wody zlokalizowanej w budynku kotłowni szpitala przy ul. Chałubińskiego 7 w Nowej Soli
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, PROGRAMU DO INWENTARYZACJI ORAZ WYPOSAŻENIA SALI AUDIOWIZUALNEJ DLA MNZP W PRZEMYŚLU"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Projektów Europejskich
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla jednostek Policji w Garnizonie Lubuskim
- Dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów do placówek oświatowych Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Zakup systemu obsługi obrad Rady Miasta Sopotu
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Chemicznych w Bydgoszczy
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.