Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-27
Szczecin: dostawę SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
do SPSK Nr 1 PAM NA OKRES 3 LAT
OS/ZP/84/08
Numer ogłoszenia: 200776 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM, ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4253008, fax 091 4253001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.szn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU do SPSK Nr 1 PAM NA OKRES 3 LAT OS/ZP/84/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: BRAK WADIUM.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z art 22 i 24 ustawy PZP
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, nie wykluczeni na postawie art. 24 oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych to jest: 1. złożą oświadczenie na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. potwierdzą oświadczenie wymienione w pkt. 1 następującymi dokumentami, złożonymi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 2.1. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. Art. 24 ustawy PZP: a) Koncesję, zezwolenie lub licencję , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Zgłoszenie lub Wpis do Rejestru Wyrobu Medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności lub inny dokument wydany zgodnie z obowiązującymi przepisami w zależności od klasy sprzętu. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.szn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM Ul. Unii Lubelskiej 1 71-252 Szczecin DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM Ul. Unii Lubelskiej 1 71-252 Szczecin SEKRETARIAT DYREKTORA.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Czujnik SpO2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujnik SpO2 -jednorazowy-pasujący do monitora PROPAQ-na końcu czujnika plaster mocujący-długość ok. 50 cm-dla dorosłych-w technologii NELCORR 103125 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pasek do mocowania rurek tracheostomijnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pasek do mocowania rurek tracheostomijnych -zapięcie na rzep-materiał zapobiegający otarciu naskórka-dla dorosłych-sterylny 13116PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedłużacz do pomp infuzyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużacz do pomp infuzyjnych czarny- 1,5 m, sterylny 2964 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zamknięty jednorazowy system do nawilżania mieszaniny oddechowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamknięty jednorazowy system do nawilżania mieszaniny oddechowej -adapter nawilżacza-zbiornik z wodą sterylną-pakowany pojed.-okres ważności po otwarciu min.30 dni-możliwość stosow. przy nebulizacji-pojemnik w którym przechodzi tlen przez całą wysokość słupa wody 12000PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedłużacz do rurek intubacyjnych z portem 15.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużacz do rurek intubacyjnych z portem 15 -karbowany, ster.-złącze podwójne, obrotowe do odsysania-zagięte pod kątem 90 stopni 5160 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Czujnik SpO2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujnik SpO2 -pasujący do pulsoksymetru ,,NELLCOR,,-na końcu czjnika plaster mocujący-dla noworodka o wadze < 3 kg.28875 PLN Czujnik SpO2 -jednorazowy-pasujący do pulsoksymetru ,,NELLCOR,,-na końcu czujnika plaster mocujący-pediatryczny o wadze 3 - 20 kg.10500 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Okulary do fototerapii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okulary do fototerapii -jednorazowego użytku-z miekkiego materiału nie drażniącego oczy-zapinane na rzep-ściśle przylegające do oczodołów, nie zsuwające się z główki-dla noworodka o wadze < 2000g. 22500 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Igła insuflacyjna Veresa 150.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła insuflacyjna Veresa 150 do zabiegów laparoskopowych w celu wytworzenia odmy otrzewnowej-posiadająca potrójne zabezpieczenie, 150mm-jednorazowego użytku, sterylna, tępa końcówka 13650.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kateter/dren do odsysania ran typ Redon rozmiar/długość9F / 70cm10F / 70cm12F / 70cm14F / 70cm16F / 70cm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kateter/dren do odsysania ran typ Redon rozmiar/długość9F / 70cm10F / 70cm12F / 70cm14F / 70cm16F / 70cm Sterylny wykonany z PVC med. wysokiej jakości o odpowiednio dobranej elastyczności 3465 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dren brzuszny rozmiar/długość26F / 30cm28F / 30cm32F / 30cm34F / 30cm36F / 30cm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren brzuszny rozmiar/długość26F / 30cm28F / 30cm32F / 30cm34F / 30cm36F / 30cm Sterylny wykonany z silikonowanego tworzywa, o optymalnie dobranej sprężystości i giętości z otworami bocznymi 16830 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Kateter do HisterosalpingografiiRoz. 12F poj. balonu 5ml, dł. 25cm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kateter do HisterosalpingografiiRoz. 12F poj. balonu 5ml, dł. 25cm STERYLNY 6300 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wkładka antykoncepcyjna typu Omega Roz. M /średnia/.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkładka antykoncepcyjna typu Omega Roz. M /średnia/ Wykonana z materiałów medycznej jakości/poliety len widziany w promieniach X 1500 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
- Zestaw do opracowania i druku modeli 3D do zabiegów onkologicznych - drukarka + skaner (dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki 3D z zestawem do finalnej obróbki modeli oraz skanerem 3D)
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DLA ZADANIA PN.: "WSPÓLNY DOM HOSPICYJNY"
- Dostawa hełmów kulo- i odłamkoodpornych - 140 szt.
- Dostawa kamizelek zewnętrznych kulo- i odłamkoodpornych - 140 szt.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego - aparatu USG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Tadeusza Browicza w Bydgoszczy
- DZP.25.93.2025 - dostawa urządzeń do przygotowania preparatów histologicznych (1 kpl.)
- Dostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia medycznego, w podziale na zadania
- Zakup wyposażenia medycznego w ramach projektu pn. "Rozwój oddziału geriatrycznego Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. odpowiedzią na potrzeby zdrowotne i demograficzne społeczeństwa".
- Dostawa wyrobów medycznych, specjalistycznych, jednorazowego i wielorazowego użytku
- Produkt leczniczy Farycymabum w ramach Programu Lekowego B.70 LECZENIE PACJENTÓW Z CHOROBAMI SIATKÓWKI - 1 pakiet asortymentowy
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





