Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-27
Rzeszów: Wykonanie oznakowania poziomego na
drogach krajowych administrowanych przez Oddział w Rzeszowie GDDKiA w okresie trzech lat od daty
zawarcia umowy
Numer ogłoszenia: 200719 - 2010; data zamieszczenia: 27.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie , ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych administrowanych przez Oddział w Rzeszowie GDDKiA w okresie trzech lat od daty zawarcia umowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych administrowanych przez Oddział w Rzeszowie GDDKiA w okresie trzech lat od daty zawarcia umowy z podziałem na 5 następujących części: Część I - obejmująca wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych administrowanych przez Rejon w Rzeszowie Część II - obejmująca wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych administrowanych przez Rejon w Krośnie Część III - obejmująca wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych administrowanych przez Rejon w Nisku Część IV - obejmująca wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych administrowanych przez Rejon w Lesku Część V - obejmująca wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych administrowanych przez Rejon w Jarosławiu z siedzibą w Żurawicy Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 154000 PLN słownie: (sto pięćdziesiąt cztery tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał /zakończył/ na drogach klasy minimum G, w ramach jednego lub kilku zadań, oznakowanie poziome o łącznej powierzchni malowania wynoszącej: - dla technologii cienkowarstwowej nie mniej niż 500 000 m2 w tym co najmniej jedno zadanie 150 000 m2 - dla technologii grubowarstwowej nie mniej niż 20 000 m2.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potencjał techniczny Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi, w niżej podanych ilościach: 1. Malowarka samobieżna do oznakowania cienkowarstwowego, z elektronicznym sterowaniem znakowania, z możliwością regulowania szerokości malowanego pasa oraz wyposażona w system pneumatyczny do wykonania odblasku - min 5 szt. o wydaj-ności co najmniej 1500 m2 dziennie 2. Malowarka do wykonywania drobnych elementów oznakowania cienkowarstwowego, ze sterowaniem ręcznym, wyposażona w system pneumatyczny do wykonywania odblasku - min. 2 szt. o wydajności co najmniej 600 m2 dziennie 3. Sprzęt do wykonywania oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej z mas chemoutwardzalnych gładkich - min. 2 szt. 4. Sprzęt do wykonywania oznakowania poziomego sprayplastem w technologii chemoutwardzalnej - min. 2 szt. 5. Sprzęt do wykonywania oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej z mas termoplastycznych gładkich - min. 2 szt. 6. Pojazdy z przyczepami z oznakowaniem pulsacyjnym - min. 4 szt. 7. Szczotka mechaniczna - min. 2 szt. 8. Sprzęt do bezinwazyjnego usuwania oznakowania cienkowarstwowego i grubowarstwowego - min. 2 szt (nie dopuszcza sie frezarek do oznakowania poziomego) 9. Urządzenie do pomiaru odblaskowości (reflektometr)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą, na każdą funkcję wymienioną poniżej, osoby, które spełniają następujące wymagania: 1. do pełnienia funkcji Kierownika Robót - min. 2 osoby z uprawnieniami do kierowania ruchem drogowym oraz doświadczeniem w kierowaniu (na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót) min. 3 robotami budowlanymi obejmującymi wykonanie oznakowania poziomego na drogach klasy min. G. 2. do pełnienia funkcji operatora malowarki - min. 4 osoby posiadające wymagane prawem kwalifikacje do obsługi sprzętu do poziomego oznakowania dróg, w tym: - min. 2 osoby z doświadczeniem w wykonaniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego na powierzchni malowania łącznie co najmniej 50 000 m2 oraz - min. 2 osoby z doświadczeniem w wykonaniu oznakowania poziomego grubowarstwowego na powierzchni malowania łącznie co najmniej 5 000 m2.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 2100000 PLN b) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 350000 PLN Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Za-mawiającego Wykonawca przeliczy: - dla przychodu według średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku ob-rotowego. - dla posiadanych środków finansowych/zdolności kredytowej wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: 1) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawie-rające zakres czynności które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów; 2) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy nie-zbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zawie-rające także wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych, które ten podmiot udostępnia - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie wa-runków udziału w postępowaniu polega na potencjale technicznym innych podmio-tów; 3) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione - w przypadku gdy Wykonawca wy-kazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia, innych podmiotów; 4) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy nie-zbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zawie-rające także wysokość środków finansowych które mogą zostać przez ten podmiot udostępnione - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków po-lega na zdolnościach finansowych innych podmiotów. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt III.4.2). ogłoszenia oraz dokumenty wymienione w pkt III.4.2)., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; b) oświadczenie wymienione w pkt III.6).1. ogłoszenia powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; c) dokumenty wymienione w pkt III.4.1). ogłoszenia powinien złożyć dowolny/dowolni Wykonawca/y spośród Wykonawców składających wspólną ofertę
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze
strony internetowej Zamawiającego, można nabyć w Siedzibie Zamawiającego pok. nr. 25 lub może być
przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, cena brutto: 2,44 PLN + koszt przesyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Oferty powinny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Rzeszowie przy ul. Legionów nr 20, kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminach: - rozpoczęcie robót w terminie do 2 tygodni od daty zlecenie wykonania robót - zakończenie robót do 4 tygodni od daty zlecenia robót.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz wędlin do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Rzeszowie w 2026r.
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A od 1.01.2026 r. do 31.12.2027 r
- Dostawa dwóch zestawów skuterów specjalistycznych, wodnych wraz z wyposażeniem
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie poprzez ustawienie barier energochłonnych stalowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Utrzymanie istniejącego oraz wykonywanie i utrzymanie nowego oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenach będących w administrowaniu ZTP
- Przebudowa ul. Szymanowskiego w Bartoszycach etap 1
- Utrzymanie oznakowania pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z pełnieniem dyżuru pogotowia drogowego w granicach administracyjnych miasta Torunia
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2417W relacji Zakroczym - Nowe Trębki na odcinku o długości 670 m
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





